Ražošana

Angel Glass Design cer iekarot Krievijas tirgu

NOZARE.LV, 07.09.2011

Dizaina trauku ražotāja "Angel Glass Design" pārstāves Zita Zariņa (no kreisās) un Agnese Garā-Nīmane.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Stikla un kristāla dizaina trauku zīmola an&angel ražotājs SIA Angel Glass Design arī turpmāk orientēsies uz eksporta tirgu apgūšanu, no kuriem tuvākais mērķis ir Krievija, sacīja Angel Glass Design projektu vadītāja Agnese Garā-Nīmane.

Garā-Nīmane stāstīja, ka lielāko daļu - 70% - saražoto trauku uzņēmums eksportē, bet pārējā produkcija tiekot realizēta Latvijā. Tajā pašā laikā viņa norādīja, ka pēc dalības starptautiskās izstādēs, kurās uzņēmums piedalās divas reizes gadā, trauku eksports palielinās līdz 90%.

Angel Glass Design lielākā eksporta valsts ir Vācija, bet liela interese par traukiem esot arī Kanādā. Tāpat uzņēmums patlaban veic pārrunas ar potenciālajiem klientiem Libānā un Izraēlā, no kuriem drīzumā tiek sagaidīta atbilde par sadarbības iespējām.

Garā-Nīmane norādīja, ka nākamais eksporta tirgus, ko Angel Glass Design vēlas iekarot, ir Krievija. «Šā gada oktobrī Pēterburgā notiks Rīgas dienas, kuru laikā Angel Glass Design dizainerim Artim Nīmanim būs personālizstāde, kas tad arī būs pirmais solis šī tirgus iekarošanā,» sacīja uzņēmuma pārstāve.

Vaicāta par latviešu interesi iegādāties Angel Glass Design traukus, Garā-Nīmane sacīja, ka necerēja sagaidīt no vietējiem cilvēkiem tādu interesi galvenokārt trauku cenas dēļ. «Iespējams, interesi sekmēja Atbalstīsim savējos domāšana, kas ir sevišķi aktuāla pēdējā gada laikā. Runas par cilvēku mazo maksātspēju šķiet pārspīlētas, jo Angel Glass Design produktus vietējie sāka pirkt tieši krīzes laikā,» sacīja Garā-Nīmane.

Uzņēmuma pārstāve informēja, ka Angel Glass Design apgrozījums pērn audzis uz pusi - no 20 016 latiem 2009.gadā līdz 41 000 latu pērn. Arī šogad plānots apgrozījumu kāpināt par 40%. Savukārt uzņēmuma peļņa saglabājusies neliela - 2009.gadā Angel Glass Design nopelnīja 448 latus, bet pērn 367 latus.

Garā-Nīmane skaidroja, ka apgrozījums ir neliels, tomēr tam ir tendence katru gadu augt. «Jo kļūstam zināmāki, jo vairāk aug apgrozījums,» uzsvēra uzņēmuma pārstāve.

SIA Angel Glass Design dibināta 2004.gadā.

2010.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 41 000 latu, bet peļņa - 367 lati.

2009.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 20 016 lati, bet 2008.gadā 17 414 lati, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās SIA Lursoft informācija.

Angel Glass Design peļņa 2009.gadā bija 448 lati, bet 2008.gadā uzņēmums nopelnīja 349 latus.

Angel Glass Design īpašnieki ir SIA C-NRG Management (33%), Edmunds Bērziņš (33%), Agnese Garā-Nīmane (17%) un Artis Nīmanis (17%).

Ekonomikas ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras rīkotajā konkursā Eksporta un inovācijas balva 2010 uzņēmums ieņēma trešo vietu kategorijā Rūpnieciskais dizains.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dizaina zīmola an&angel internetveikala izveidē investēti 20 000 eiro, pastāstīja zīmolu pārvaldošās SIA Angel Glass Design direktore Agnese Garā-Nīmane.

Internetveikala izveidē ieguldīti uzņēmuma līdzekļi. Internetveikals pieejams vietnē anangel.glass. Pirkumus internetveikalā varēs apmaksāt ar pārskaitījumu, kā arī ar banku kartēm un PayPal interneta norēķinu sistēmu.

Zīmola an&angel traukus būs iespējams pasūtīt internetā, bet tos saņemt varēs pēc izvēles - pasūtītāja dzīvesvietā vai arī zīmola salonveikalā Rīgā, Antonijas ielā 24.

Jaunais realizācijas kanāls ir likumsakarīgs solis zīmola attīstībā, kas īpaši orientēts uz eksporta īpatsvara palielināšanu. Līdz šim zīmola produkcija bija pieejama vairākos dizaina veikalos, kā arī aptuveni gadu zīmola salonveikalā. No internetveikala ieceres līdz realizācijai pagājis aptuveni pusotrs gads, norāda Garā-Nīmane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēka darba dzīves ritms uzņem aizvien straujāku tempu un prasa daudz lielāku enerģijas patēriņu, nekā tas bija pirms 20 gadiem. Tādēļ pieaug nozīme tai dzīves telpai, kurā mēs pavadām laiku vienatnē vai kopā ar saviem tuvajiem, šajā harmoniskajā vidē uzkrājot spēkus nākamajām dzīves uzvarām. Katrs savu īpašo mājokli saredz savādāku, taču pamata vērtības ir līdzīgas - komforts, kvalitāte un ilgtspējīgs risinājums, kas ļauj māju sajūtu baudīt paaudzēs, tādējādi veidojot tieši savu īpašo identitāti. Tāpēc ir svarīgi izdarīt pārdomātu izvēli brīdī, kad tiek likti pamati šai videi – vai mēs vēlamies ātru un lētu, vai tomēr pārdomātu un ilgtermiņā vērstu mājokli.

Uzņēmums Glass & Wood, kurš Latvijas mājokļu projektēšanas un būvniecības tirgū darbojas jau 14 gadus, ir šī uzņēmuma dibinātāja un vadītāja Jāņa Garanča atbilde uz šo jautājumu pašam sev, kad viņš domāja, kādu vēlas izveidot savas ģimenes māju. „Mājoklim ir jābūt profesionāli izveidotam, kvalitatīvam un tādam, kas sniedz siltuma sajūtu. Šis ir iemesls, kādēļ tika radīts Glass & Wood, kura pamatvērtības un darbus raksturo trīs vārdi – kvalitāte, dabiskums un autentiskums,” pauž J. Garančs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dublinā, Džordžijas štatā, ASV pirmdien svinīgā ceremonijā, klātesot P-D Grupas dibinātājam un AS Valmieras stikla šķiedra uzraudzības padomes priekšsēdētājam J.Preiss-Daimler, Valmiera Glass Grupas prezidentam A.Schwiontek, uzņēmuma valdes locekļiem un Laurens apgabala amatpersonām, tika iemūrēta kapsula Valmiera Glass USA Corp. jaunās ražotnes pamatakmenī, simboliski iezīmējot tās būvniecības sākumu, liecina paziņojums biržai Nasdaq Riga.

Līdzās 7 400 kvadrātmetru lielajai ražotnei, kurā šobrīd tiek ražoti stikla šķiedras produkti ar augstu pievienoto vērtību, paplašināšanās rezultātā tiks izveidota 36 200 kvadrātmetru ražošanas infrastruktūra – moderna ražotne, kas ļaus paplašināt stikla šķiedras un to produktu ražošanu Amerikas Savienotajās Valstīs, kā arī dos papildu darba vietas Dublinas pilsētas un Džordžijas štata iedzīvotājiem. Ēkas celtniecību plānots sākt 2016.gada 1.jūnijā, pabeigt – līdz 2017.gada jūnijam. 2017.gada oktobrī paredzēts uzsākt produkcijas ražošanu.

Kapsulā līdzās vēstījumam nākamajām paaudzēm tika ievietots Dublinas vietējais laikraksts, jaunākais Valmiera Glass Grupas informatīvais izdevums Valmiera Glass® News, simbolisks stikla šķiedras pavediens un Valmiera Glass Grupas uzņēmumu valsts vietējā valūta – 3 monētas, kas simbolizē Valmiera Glass Grupas logotipu, kas, savukārt, izcēlies no Preiss-Daimler grupas logo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stikla šķiedras ražotāja AS "Valmieras stikla šķiedra" pabeigusi ASV meitasuzņēmumu "P-D Valmiera Glass USA Corp." un "Valmiera Glass USA Trading Corp." likvidācijas procesu, teikts uzņēmuma paziņojumā "Nasdaq Riga".

Turpmāk "Valmiera Glass" grupu veido "Valmieras stikla šķiedra" Latvijā un "Valmiera Glass UK Ltd." Apvienotajā Karalistē. Grupas uzņēmumi darbu turpina ierastajā kārtībā.

Līdz ASV esošo uzņēmumu likvidācijai "Valmieras stikla šķiedrai" piederēja 100% uzņēmuma "Valmiera Glass USA Trading Corp." kapitāldaļu un 52,21% "P-D Valmiera Glass USA Corp." kapitāldaļu.

Jau vēstīts, ka 2020.gada 2.jūnijā "P-D Valmiera Glass USA Corp." noslēdza aktīvu pirkuma līguma procesu, nododot Dublinā, Džordžijas štatā, ASV, esošās pirmās un otrās fāzes aktīvus uzņēmumam "Saint-Gobain Adfors America, Inc.". Tajā pašā dienā "P-D Valmiera Glass USA Corp." aktīvi pilnībā nodoti "Saint-Gobain Adfors America, Inc." īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas starpplatformu web biznesa risinājumu izstrādātājs - uzņēmums Arcana Digital Group, ir izveidojis demonstratīvu versiju vietnei arcanaglobal.com, paredzētu Google Glass ierīcēm. Tā esot pirmā interneta mājaslapa Eiropā, kas speciāli paredzēta jaunās tehnoloģijas platformai, stāstīja uzņēmuma pārstāvis Andris Merkulovs.

Tehnoloģijas turpina strauji attīstīties, un ASV un Lielbritānijā laists klajā jauns augsto tehnoloģiju «sīkrīks» - Google Glass.

Jaunā platforma pieprasa principiāli citādāku pieeju no web izstrādāju puses. Ir nepieciešams apgūt informācijas atspoguļošanas īpatnības uz caurspīdīga displeja, kas izvietots uz Google Glass brillēm, skaidroja A. Merkulovs.

Vietnes arhitektūru nācies ievērojami vienkāršot un pielāgot Google Glass lietošanas īpatnībām. Lapas teksta informāciju tika nolemts pārveidot audio formātā. Šāda pieeja tika paredzēta, lai nodrošinātu ērtu vietnes izmantošanu ar Google Glass brillēm, nesamazinot lietošanas efektivitāti. Kā rezultātā, skatoties uz lapu arcanaglobal.com, izmantojot Google Glass, ir viegli pārvietoties starp lapas sadaļām, apskatīt portfolio un iegūt pamatinformāciju audio formātā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Finanšu aplikācijas dizains no Latvijas gūst panākumus pasaules lielākajā dizaina konkursā

Lelde Petrāne, 21.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu uzņēmums «UX Design Agency» izcīnījis sudraba apbalvojumu pasaulē plašākajā dizaina konkursā «A'Design Awards», kas ik gadu pulcē tūkstošiem pasaules labāko dizaineru no vairāk nekā 100 valstīm.

Uzņēmums «UX Design Agency» saņēmis sudraba apbalvojumu kategorijā «Mobile Technologies, Applications and Software Design» par inovatīvo mobilās bankas aplikācijas «Light Bank» dizaina konceptu.

«Light Bank» ir nākamās paaudzes mobilās bankas dizains, kas lauž stereotipu par finansēm kā kaut ko komplicētu, neizprotamu un lietotājam nepatīkamu.

«A'Design Award» ir viens no ietekmīgākajiem konkursiem dizaina industrijā. Ik gadu tam piesakās vidēji 35 tūkstoši dizaina profesionāļu no visas pasaules. Šogad apbalvoti 2437 laureāti no 106 valstīm, kas sacentās par labākā telpiskā, industriālā, modes un digitālā dizaina titulu 98 dažādās kategorijās.

Iesniegtos dizaina darbus vērtēja starptautiska 200 cilvēku žūrija, kuras sastāvā bija ne tikai ietekmīgi dizaina profesionāļi un pazīstami akadēmiķi, bet arī preses pārstāvji un uzņēmēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas dizaina zīmola an&angel stikla trauku kolekcija iegūst Vācijas dizaina balvu

Dienas Bizness, 18.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dizaina zīmola an&angel stikla trauku kolekcija DECO Frankfurtes dizaina izstādē saņēmis Vācijas dizaina padomes Produkta dizaina izcilības balvu virtuves un mājturības produktu kategorijā, informē zīmola komunikāciju vadītājs Lauris Kļaviņš.

Starptautisko dizaina balvu ieguvēja - an&angel stikla trauku kolekcija DECO, sastāv no piecām dažādām formām, kuras ir pieejamas astoņās dažādu krāsu un gaismas saspēles kombinācijās.

L. Kļaviņš skaidro, ka Vācijas dizaina balva ir augsta līmeņa starptautiska atzinība, kura izceļ dizaineru un ražotāju reputāciju, kā arī veicina produktu sekmīgu noietu, īpaši Vācijas tirgū. Balvu saņem augstas kvalitātes produkti, ražotāji un dizaineri par inovatīviem pienesumiem Vācijas un starptautiskajai dizaina videi.

Inovatīvo un funkcionālo stikla dizaina priekšmetu zīmolu an&angel 2004.gadā radīja stikla mākslinieks Artis Nīmanis. an&angel radītie stikla dizaina objekti apvieno dizainu, praktisku pielietojamību un eksperimentālu jaunradi. an&angel stikla trauku kolekcijas ir estētiski minimālistiskas, funkcionālas, bet ar savu individuālo raksturu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dublinā, Džordžijas štatā ASV aizvadītajā nedēļā svinīgi atklāta AS Valmieras stikla šķiedra meitas kompānijas P-D Valmiera Glass USA Corp. jaunā ražotne, informē uzņēmumā.

«Ražotnes paplašināšana ASV ir uz klientu vērsts biznesa attīstības solis. Valmiera Glass Grupas pārdošanas apjomi Ziemeļamerikā aug katru gadu. Tagad nodrošināsim produktu esamību tuvāk klientam, piegādes termiņi būs daudz īsāki un mums būs iespēja attīstīt ciešākas sadarbības saites ar mūsu lielākajiem klientiem. Paplašināšanās stiprinās Valmiera Glass Grupas pozīcijas pasaules stikla šķiedras tirgū. Paldies Valmiera Glass komandai un sadarbības partneriem par ieguldīto darbu, Džordžijas štatam un Laurensa apgabalam par sniegto atbalstu, lai veiksmīgi īstenotu projektu!» stāsta AS Valmieras stikla šķiedra prezidents un P-D Valmiera Glass USA Corp. izpilddirektors Andre Švionteks (Andre Schwiontek).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valmiera Glass Grupa šā gada trīs mēnešos par 14% palielinājusi grupas neto apgrozījumu, liecina grupas paziņojums Nasdaq Riga.

Neto apgrozījums sasniedzis 32,7 miljonus eiro, kas ir par 4,13 miljoniem eiro vairāk nekā analoģiskā periodā pērn. Šī gada pirmajā ceturksnī grupas konsolidētā tīrā peļņa sasniedza 3,51 miljonu eiro, kas ir par 77% vairāk nekā 2014.gadā pirmajos trīs mēnešos.

Šā gada 1.ceturksnī Valmiera Glass Grupa turpināja stiprināt savas pozīcijas esošajos tirgos un paplašināt ražošanas jaudas. Lai saglabātu grupas uzrāvienu un izaugsmi ilgtermiņā, 2015.gada martā svinīgi tika atklāta ražotne ASV Valmiera Glass USA Corp.

Ņemot vērā rezultātus un kopējās attīstības tendences, grupas vadība ir pārliecināta par iepriekš noteikto mērķu sasniegšanu attiecībā uz plānoto 2015.gada neto apgrozījumu 127.7 miljonu eiro apmērā un plānoto neto peļņu 10.77 miljonu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaina priekšmetiem svarīga ir nevis zema cena, bet pareizs pozicionējums konkrētajā tirgus nišā. «Esam sapratuši, ka mūsu produkts ir īpašs un sarežģīts, un tāpēc maksā tik, cik maksā,» saka Agnese Garā-Nīmane, SIA Angel Glass Design zīmola an&angel līdzīpašniece.

An&angel traukus ir sarežģīti ražot – tie veidoti nevis no viena, bet pieciem slāņiem un katrs no tiem maksā savu – gan materiāls, gan darbs, gan laiks. Vienkāršoti runājot, lai iegūtu vienu bļodu, jāuzpūš apaļš stikla «bumbulis», no kura nogriež tikai vienu galu, kas pēc tam tiek apstrādāts un pārtop an&angel traukos, bet otra daļa nav izmantojama un nonāk atkritumos.

«Tie trauki, kas veikalā maksā simt latu, ir apčubināti un izloloti un pēc matemātiskās biznesa kalkulācijas tiem būtu jāmaksā vēl dārgāk,» spriež A. Garā-Nīmane. Viņa lepojas, ka liela daļa individuālo klientu kļūst par pastāvīgajiem klientiem un veido kolekciju sev mājās un pērk dāvināšanai citiem. Šos traukus izvēlas cilvēki, kas vērtējami kā estēti, apzinās produkta vērtību un neuzdod jautājumus, kāpēc tie ir tik dārgi. Klienti seko līdzi tendencēm, novērtē dizainu un dod priekšroku Latvijā ražotām lietām. Esot uzņēmumi, kuri, izvēloties korporatīvās dāvanas, prasa, lai tās būtu ražotas Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Ar Rīgas «biznesa eņģeļu» atbalstu Krievijas un Latvijas kopuzņēmums būvēs augsto tehnoloģiju rūpnīcu

Gunta Kursiša, 28.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmēju un Krievijas zinātnieku kopuzņēmums Pogritek Innovaciji ieguvis finansējumu 650 tūkstošu latu apmērā uzņēmuma attīstības pirmajam etapam. Darbībai Eiropas Savienības (ES) tirgū drīzumā plānots Latvijā atvērt Maskavā bāzētās metāla pulveru ražošanas kompānijas OOO Pogritek Innovaciji pārstāvniecību, kā arī pirmo komerciālo ražotni.

Pogritek Innovaciji (Погритек Инновации) ir neorganisko pulveru ražošanas uzņēmums, kurš bāzēts Maskavā, liecina informācija rusventure.ru. Uzņēmumam finansējumu piešķīris Rīgā bāzēts Latvijas «biznesa eņģeļu» klubs – Amber Sea Business Angel Club, kā arī Krievijas riska kapitāla fonds Russian Venture Capital Seed Fund, kas fokusējas uz investīciju veikšanu Krievijas kompānijās.

Ideja par neorganisko pulveru ražošanu, kā arī inovatīva pulveru apstrādes metode, ko var izmantot dažādās ražošanas nozarēs, tika prezentēta Rīgā notiekošajā pasākumā «Komercializācijas reaktors». Šī pasākuma mērķis ir vienuviet pulcēt zinātniekus, uzņēmējus un investorus un rezultātā komercializēt Latvijā un NVS valstīs radītas tehnoloģiskās izstrādes, izveidojot jaunus uzņēmumus. Ideju prezentēja Latvijas uzņēmējs Mārtiņš Prūsis kopā ar kolēģi - zinātnieku no Krievijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Valmieras stikla šķiedra, turpinot nostiprināt savas pozīcijas pasaules tirgū, plāno paplašināt stikla šķiedras un to produktu ražošanu Valmiera Glass USA Corp, kas atrodas Dublinā, Džordžijas štatā, Laurensa apgabalā, Amerikas Savienotajās Valstīs, informē uzņēmums.

Paplašināšanās projekta laikā nākamo sešu gadu laikā ASV bāzētajā ražotnē uzņēmums plāno radīt 425 jaunas darbavietas un investēt 90 miljonus ASV dolārus jeb 80 miljonus eiro no pašu līdzekļiem un piesaistot kredītus no bankām.

2014.gada pavasarī Valmiera Glass Grupa jau paziņoja, ka investēs 20 miljonus dolāru ASV ražotnē un pieņems darbā 150 darbiniekus. Grupas izaugsmes plāna otrais posms paredz līdz 2022.gadam radīt vēl papildu 425 darbvietas un 90 miljonu ASV dolāru investīcijas. Paplašināšanas rezultātā Valmiera Glass USA Corp kļūs par lielāko darba devēju Laurensas apgabalā un vadošu ražošanas uzņēmumu Džordžijas štata centrālajā un austrumu daļā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valmieras stikla šķiedra pārdevusi 9% P-D Valmiera Glass USA Corp akciju

Dienas Bizness, 18.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgts līgums starp AS «Valmieras stikla šķiedra» un P-D Management Industries-Technologies GmbH par P-D Valmiera Glass USA Corp. akciju daļu pārdošanu, liecina paziņojums Nasdaq Riga.

AS «Valmieras stikla šķiedra» pārdeva P-D Management Industries-Technologies GmbH 9% P-D Valmiera Glass USA Corp. uzņēmuma akciju par kopējo summu: 2 400 000 EUR.

P-D Management Industries-Technologies GmbH savā īpašumā iegūst akcijas tad, kad tiek pārskaitīta visa darījuma summa uz AS «Valmieras stikla šķiedra» bankas kontu.

AS «Valmieras stikla šķiedra» un tās meitas uzņēmumi (Valmiera Glass Grupa jeb Grupa) ir viens no vadošajiem stikla šķiedras ražotājiem Eiropā. Valmiera Glass Grupas kompānijas darbojas divos kontinentos trīs pasaules valstīs: Latvijā, Lielbritānijā un Amerikas Savienotajās Valstīs. AS «Valmieras stikla šķiedra» ražotnēm ir vairāk kā astoņdesmit gadu pieredze tekstilpārstrādē un to produkcija ir vērsta uz dažādiem rūpniecības tirgiem. Grupā ietilpst četri uzņēmumi: mātes sabiedrība AS «Valmieras stikla šķiedra» un trīs tās meitas sabiedrības - Valmiera Glass UK Ltd. Lielbritānijā, P-D Valmiera Glass USA Corp. un Valmiera Glass USA Trading Corp. Amerikas Savienotajās Valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valmieras stikla šķiedra par 10 miljoniem dolāru pārdevusi 10% ASV uzņēmuma akciju

Db.lv, 01.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma P-D Valmiera Glass USA Corp. akcionāri ir noslēguši vienošanos ar Lamtec Corporation par P-D Valmiera Glass USA Corp. akciju daļu pārdošanu, tādā veidā piesaistot papildus investīcijas ASV uzņēmumam, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Vienošanās priekšmets ir 10% P-D Valmiera Glass USA Corp. uzņēmuma akciju par kopējo summu 10 miljoni ASV dolāru.

Lamtec Corporation kļūs par akcionāru un savā īpašumā iegūs akcijas tad, kad būs izpildījušies visi līguma noteikumi.

Kad darījums būs noticis, AS Valmieras stikla šķiedra sola sniegt detalizētāku informāciju.

Lasi Vēl:

Valmiera Glass Grupas apgrozījums sarucis par 8 miljoniem eiro

Atklāta jaunā Valmiera Glass ražotne ASV

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valmieras stikla šķiedra 33% ASV kompānijas akciju pārdevusi P-D Management Industries-Technologies GmbH

Žanete Hāka, 22.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Valmieras stikla šķiedra noslēgusi līgumu starp AS Valmieras stikla šķiedra un tās mātes uzņēmumu P-D Management Industries-Technologies GmbH par AS Valmieras stikla šķiedra piederošā uzņēmuma Valmiera Glass USA Corp. akciju daļu pārdošanu, liecina paziņojums Nasdaq Riga.

AS Valmieras stikla šķiedra pārdeva P-D Management Industries-Technologies GmbH 33% Valmiera Glass USA Corp. uzņēmuma akciju par kopējo summu: 1 326 600 USD. P-D Management Industries-Technologies GmbH savā īpašumā iegūst akcijas tad, kad tiek pārskaitīta visa darījuma summa uz AS Valmieras stikla šķiedra bankas kontu, un kā paredz noslēgtais līgums, naudas pārskaitījums jāveic 90 dienu laikā kopš līguma parakstīšanas dienas.

Šī darījuma rezultātā ASV uzņēmums ir ieguvis jaunu nosaukumu – P-D Valmiera Glass USA Corp. Lai veicinātu uzņēmuma turpmāku attīstību kā investors tika piesaistīts mūsu mātes uzņēmums P-D Management Industries-Technologies GmbH. Amerikas uzņēmums joprojām paliek kā viens no mūsu Valmiera Glass Grupas uzņēmumiem, un attiecībā uz nākamajām investīcijām Amerikas uzņēmumā esam vēl procesā un par tām ziņosim vēlāk, norāda Valmiera Glass Grupas prezidents A.Švionteks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Izlaižot jaunas akcijas, palielināts P-D Valmiera Glass USA Corp. pamatkapitāls

Žanete Hāka, 26.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikta P-D Valmiera Glass USA Corp. pamatkapitāla palielināšana, izlaižot jaunas 111 akcijas, liecina AS Valmieras stikla šķiedra paziņojums Nasdaq Riga.

AS Valmieras stikla šķiedra 2018. gada 1. oktobrī jau informēja akcionārus, ka 2018.gada 28.septembrī tika noslēgts līgums ar Lamtec Corporation par P-D Valmiera Glass USA Corp. akciju daļu pārdošanu.

Pēc pamatkapitāla palielināšanas esošie ASV uzņēmuma akcionāri šīs 111 akcijas, kas veido 10% P-D Valmiera Glass USA Corp., ir pārdevuši Lamtec Corporation par kopējo summu 10 miljoni ASV dolāru ar mērķi piesaistīt papildus investīcijas ASV uzņēmumam.

Minētā darījuma summa no Lamtec Corporation ir saņemta un ir izpildījušies visi līguma noteikumi, līdz ar to darījums ar Lamtec Corporation ir pilnībā pabeigts, un Lamtec Corporation ir kļuvis par ASV uzņēmuma P-D Valmiera Glass USA Corp. pilntiesīgu akcionāru, savā īpašumā iegūstot 111 akcijas jeb 10% no P-D Valmiera Glass USA Corp. kopējā akciju skaita.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dizaina zīmols an&angel laidis klajā jaunu stikla trauku kolekciju MOON un jaunu dizaina variāciju DECO JAZZ. Jaunā dizaina trauki, tāpat kā pārējās an&angel kolekcijas, ir tapuši kā roku darbs, tie ir veidoti no vairāku slāņu krāsota stikla un pārklāti ar nerūsējošā tērauda slāni, informē an&angel komunikāciju vadītājs Lauris Kļaviņš.

Jaunā dizaina trauki ir pieejami zilganzaļā vai dzintara tonī, ar pilnu spoguļveida pārklājumu vai ar rakstiem. Tie ir radīti, izmantojot inovatīvo an&angel tehnoloģiju, ar kuru tiek savienoti divi atšķirīgi materiāli: stikls un nerūsējošais tērauds, veidojot ultra-plānu augstas kvalitātes pārklājumu ar īpašo spoguļa efektu.

Ar jauno piedāvājumu an&angel papildina zīmola esošo produktu klāstu, kurā vispieprasītākā ir starptautiski godalgotā DECO kolekcija. Tās jaunā variācija JAZZ ir ieguvusi jaunu, rotaļīgāku formu. DECO JAZZ ir pieejama ierobežotā daudzumā. Savukārt MOON kolekcija izceļas ar jaunu, klasiskās līnijās ieturētu vairāku līmeņu dizainu, kas sasaucas ar mēness pavadoņa tumši mirdzošo dabu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cēsu kokapstrādes uzņēmums SIA "Qinn Design" kā vienu no produktiem ražo izlietnes no masīvkoka.

"Doma par savu uzņēmumu mums radās, kad SIA "Qinn Design" līdzdibinātājs Toms Plažio strādāja pie CNC iekārtas izveides. Viņu vienmēr ļoti interesējusi inženierija un dažādas mākslas formas, arī iekārta tika būvēta ar mērķi uz tās vēlāk radīt lielizmēra dizaina objektus inovatīvās nestandarta formās. Savukārt, es biju tikko pabeigusi bakalaura studijas psiholoģijā, kas raisīja manī interesi par vides nozīmi mūsu dzīvēs. Uzskatu, ka izvēlētās krāsas un tekstūras, dizaina estētika, interjerā ietverti dabai raksturīgi materiāli un formas ietekmē to, kā jūtamies savā dzīves telpā, spēj iedvesmot un ļauj rast mieru pēc ikdienas steigas. Savukārt, kokapstrādes nozare man vienmēr bijusi tuva, jo tajā darbojas mans tētis," stāsta uzņēmuma līdzdibinātāja Elīza Bartkeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Graci iegūst Red Dot Design Award balvu ar atzīmi Labākais no labākajiem

Lelde Petrāne, 28.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols Graci sadarbībā ar iepakojuma dizaina aģentūru DPJN par mušļu līnijas HEALTH iepakojuma dizainu ieguvis Red Dot Design Award balvu, kas ekspertu vidū vērtēta kā viens no iekārojamākajiem dizaina apbalvojumiem pasaulē. Zīmola iepakojumi iekļauti Komunikācijas muzeja izstādē Berlīnē, kur tie būs skatāmi blakus citiem iepakojumu dizaina paraugiem līdz nākamā gada 13. janvārim.

Graci (SIA Felici) ieguvis starptautiskas žūrijas atzinību vairāk nekā 8600 pieteikto dizaina paraugu vidū 45 valstu konkurencē. Graci ir Baltijā pirmais zīmols, kas saņēmis atzīmi «Best of the Best» (tulkojumā - «Labākais no labākajiem»), ko ik gadu iegūst nepilns 1% iesniegto darbu. Līdz šim to vidū bijuši tādi zīmoli kā Ferrari, Apple, LG, Nike, Audi, Siemens. Pēc apbalvošanas ceremonijas šā gada 26. oktobrī Graci produkti izvietoti Berlīnes Komunikācijas muzejā līdzās citiem «Best of the Best» laureātiem, savukārt nākamgad dizaina paraugi ceļos uz Red Dot Design Award muzeju Esenē (Essen), Vācijā. Tas būs pirmais no Latvijas iepakojuma dizaina paraugiem, kas nokļūs šajā muzejā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

Latviešu uzņēmums starptautiskā konferencē prezentē nākotnes mobilo banku

Lelde Petrāne, 19.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibināts uzņēmums UX Design Agency februārī uzstājies finanšu inovāciju pasākumā Finovate Europe 2019. Šogad tas norisinājās Londonā, pulcējot aptuveni trīs tūkstošus finanšu nozares profesionāļu, viedokļu līderu un žurnālistu.

Finovate apmeklē pasaulē labi pazīstamu uzņēmumu pārstāvji no Google, Apple, Deloitte, Ernst & Young, PayPal, kā arī žurnālisti no Forbes, Business Insider, CNN un Thomson Reuters.

Lai iegūtu tiesības kāpt uz skatuves un prezentēt UX Design Agency izstrādāto inovāciju, uzņēmums izturējis spraigu atlasi, tiekot izvēlēts no vairāk nekā diviem tūkstošiem citu pretendentu.

7 minūšu laikā UX Design Agency vairāk nekā 2 000 finanšu speciālistu auditorijai prezentēja inovatīvo mobilās bankas aplikācijas Light Bank dizaina prototipu.

Light Bank ir nākotnes mobilā banka, kuras dizaina koncepts ir pievilcīgs, lietotājam ērts un saprotams, bet tajā pat laikā pilnībā funkcionāls, skaidro uzņēmumā. Ar šāda mobilās aplikācijas dizaina izveidi UX Design Agency laužot stereotipu, ka finanses ir komplicētas, nepatīkamas un lietotājam nesaprotamas. Light Bank koncepts izstrādāts pēc UX Design Agency radītās Finanšu Dizaina Metodoloģijas, kas ietver padziļinātu lietotāja psiholoģijas, kompānijas un produkta izpēti, servisa arhitektūras projektēšanu un dizaina izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas stikla dizaina zīmola an&angel īpašnieks SIA Angel Glass Design 2014. gadu noslēdza ar 197 000 eiro apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk, nekā 2013.gadā, informē uzņēmumā.

Šogad uzņēmums plāno sasniegt 300 000 eiro apgrozījumu, kā arī ievērojami kāpināt eksportu. Pērn zīmols turpināja palielināt eksporta apjomus, un 54% realizētās produkcijas veidoja eksports uz Eiropas Savienības valstīm, bet vēl 6% tika pārdoti citās valstīs. Atlikušie 40% produkcijas tika realizēti Latvijā.

Pērnā gada nogalē, zīmola 10 gadu jubilejā, Rīgā durvis vēra zīmola pirmais salonveikals, kurā vienuviet ir pieejamas visas aktuālās kolekcijas.

Būtisks solis uzņēmuma attīstībā bija pērn veiktā finanšu investora piesaiste. Riska kapitāla fonda Expansion Capital Fund AIF dalība uzņēmumā un veiktie ieguldījumi sniegs plašākas iespējas ne tikai palielināt savu produktu un pakalpojumu noietu, bet arī veicināt „an&angel” produkcijas konkurētspēju eksporta tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valmieras stikla šķiedra jauna uzņēmuma izveidē ASV ieguldīs 6,5 miljonus dolāru

Žanete Hāka, 17.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Valmieras stikla šķiedra, izvērtējot turpmāku uzņēmuma attīstību, sākusi darbības Valmiera Glass USA Corp dibināšanai ASV, liecina kompānijas paziņojums NASDAQ OMX Riga.

Pašreiz AS Valmieras stikla šķiedra vadība veic sarunas ar ASV valsts iestādēm par uzņēmuma iespējamo atrašanās vietu un risina citas ar biznesa uzsākšanu nepieciešamās formalitātes.

Pagaidām tiek apsvērts, ka Valmiera Glass USA Corp. uzsāks ražošanu 2015.gada pirmajā kvartālā, pirmajā posmā jaunajā ražotnē ieguldot 6,5 miljonus dolāru. Plānots, ka uzņēmums ASV ražos stikla šķiedras produktus ar augstu pievienoto vērtību.

Lai saglabātu uzņēmuma uzrāvienu un izaugsmi ilgtermiņā, plānots turpināt paplašināt Valmiera Glass Grupas pozīcijas pasaules tirgū.

Jaunas ražotnes izveide ASV ir likumsakarīgs, loģisks un uz klientu orientēts biznesa attīstības solis, norāda kompānijas pārstāvji. Katru gadu pārdošanas apjomi Ziemeļamerikā pieaug, pērn attiecībā pret 2012.gadu tie pieauga par 36%, eksportējot 14% no kopējā uzņēmuma apgrozījuma tieši uz ASV un Kanādu. Ar ražotnes izveidi ASV tiks panākts, ka produkcija būs tuvāk pieejama klientam, samazināsies preces piegādes termiņi, ilgtermiņā paaugstināsies uzņēmuma ienesīgums un veidosies ciešākas partnerattiecības ar nozīmīgākajiem klientiem. Jauna ražotne ASV dos jaunas iespējas biznesa izaugsmei un stiprinās uzņēmuma pozīcijas stikla šķiedras produktu tirgū visā pasaulē, skaidro kompānija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Google Glass izstrādē ASV interneta milzis sadarbosies ar Ray-Ban briļļu ražotāju

LETA--AFP/DPA, 25.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta gigants Google pirmdien paziņoja, ka sadarbosies ar briļļu rāmju un saulesbriļļu ražotāju Luxottica, lai izstrādātu un ASV pārdotu internetam pieslēgtās brilles Google Glass.

Luxottica ražo tādus zīmolus kā Oakley, Alain Mikli, Ray-Ban un Vogue-Eyewear.

Šādu paziņojumu Google izplatījusi laikā, kad uzņēmums cenšas uzspodrināt Google Glass tēlu pirms šogad ASV tirgū gaidāmās debijas.

Kompānija jau pagājušajā nedēļā publiskoja preses relīzi, kurā tika apgāzti Google Glass mīti, ka šīs brilles pārkāpj privātumu, novērš nēsātāja uzmanību un tās paredzētas vien «tehnoloģiju pielūdzošiem nūģiem».

Pirmdien paziņotā sadarbības izveidošana ar Luxottica nodrošinās arī Google iespēju pārdot Google Glass, izmantojot plašo Luxottica veikalu tīklu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā tehnoloģiju kompānija Philips un tehnoloģiju vadības konsultāciju uzņēmums Accenture vienojušies par operatīvu pacientu datu apraides koncepta Google Glass IntelliVue Solutions izstrādi, informē uzņēmumu pārstāvji.

Koncepts balstās uz Google Glass briļļu tipa displejiem, apvienojot ar Philips IntelliVue Solutions tehnoloģiju. Izmantojot Google Glass IntelliVue Solutions, ārstam ir iespēja piekļūt pacientu datiem un svarīgai medicīniskai informācijai, nenovēršot uzmanību no pacienta.

Ārsts, lietojot Google Glass displejus un izmantojot Philips IntelliVue Solutions, var vienlaicīgi novērot pacienta dzīvības procesu rādītājus un reaģēt uz ķirurģiskās procedūras norisi, nenovēršoties no pacienta procedūras laikā. Ārsts arī varēs uzraudzīt pacienta stāvokli attālināti un nepieciešamības gadījumā iesaistīt citus speciālistus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valmieras stikla šķiedras konsolidētais apgrozījums sasniedz 69,11 miljonus eiro

Dienas Bizness, 28.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Valmieras stikla šķiedra un tās meitas uzņēmumu konsolidētais neto apgrozījums 2017.gada sešos mēnešos sasniedzis 69,11 miljonus eiro, liecina kompānijas pziņojums biržai Nasdaq Riga.

Uzņēmumā norāda, ka apgrozījums ir palielinājies par 2,41 miljonu eiro jeb 3,6% pret analogu periodu pērn, sasniedzot līdz šim Valmiera Glass grupas labāko pirmo pusgadu pārdošanas ziņā.

Grupas konsolidētā operatīvā peļņa (EBITDA) periodā ir pieaugusi par 28% jeb 2,6 miljoniem eiro, salīdzinot ar 2016.gada pusgadu, un veido 11,7 miljonus eiro. Arī EBITDA marža ir pieaugusi par 3,5% - no 14% līdz 17,5%, un attiecīgi peļņa no saimnieciskās darbības (EBIT) sasniedza 6,11 miljonus eiro, kas ir par 2,23 miljoniem eiro jeb 57% vairāk nekā analogā periodā pērn. Savukārt grupas neauditētā konsolidētā neto peļņa - 5,59 miljoni eiro, par 2,4 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gada sešos mēnešos.

Komentāri

Pievienot komentāru