Latvijā jāmaina alkoholisko dzērienu reklamēšanas kārtība, jo reklāmas nosacījumiem vai ierobežojumiem jābūt vienotiem attiecībā uz visu veidu alkoholiskajiem dzērieniem, uzskata Alkoholisko dzērienu ražotāji un tirgotāji no apvienības ARTA.

«Pilnīga alkoholisko dzērienu reklāmas ierobežošana, piemēram, televīzijā vai vides reklāmās, nenesīs nekādu atdevi, jo būs mākslīgs šķērslis, kas viegli apejams, izmantojot plašās un dažādās starptautisko, sociālo un interneta mediju iespējas, kas pieejami Latvijā,» norāda ARTA valdes loceklis Vitolds Bremmers.  Sabiedrību nepieciešams izglītot, ievērot reklāmas ētiskos kritērijus, nevis aizliegt reklamēt.

ARTA valdes priekšsēdētājs Edmunds Demiters atzīmē, ka apvienības biedri lasa ziņās par iereibušu pusaudžu neadekvātu rīcību. Neveiksmi ciešot arī mēģinājumi izslēgt alkohola pārdošanu nepilngadīgiem. Tā ir problēma, kas jānovērtē laikus, un valsts līmenī jāmeklē veidi, kā to risināt.

ARTA biedri uzsver, ka eksistē starptautiski standarti, piemēram, tā sauktais Amsterdamas reklāmas kods, kas daudz plašāk definē atbildību un morāles principus alkohola reklāmās un varētu kalpot par pamatu, pārskatot alkohola reklāmas nosacījumus.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra