Pagājušo gadu AS Dzintars aizvadīja ar 6,355 miljonu eiro lielu apgrozījumu un zaudējumiem 1,496 miljonu eiro apmērā, liecina Lursoft Klientu portfeļa monitorings .

Salīdzinot ar 2013. gada finanšu rādītājiem, pērn uzņēmuma neto apgrozījums samazinājās par aptuveni 20%, savukārt zaudējumi pieauga teju sešas reizes. Uzņēmuma rentabilitātes rādītājs pagājušajā gadā nokritās pavisam zemu - līdz -12,49.

Aizvadītajā gadā Dzintara tirgus apjomi Latvijā saruka par 9%, savukārt eksporta apjomi samazinājās par 35%, norāda uzņēmuma vadība.

Paralēli parfimērijas un kosmētikas ražošanai uzņēmums pagājušajā gadā sniedza sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus. Tāpat uzņēmumam pieder divas daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas, kurās izīrē labiekārtotus dzīvokļus.

Dzintars šogad turpinās modernizēt savus veikalus, kuru skaits Latvijā ir 46. Uzņēmuma galvenais mērķis ir turpināt ražot augstas pievienotās vērtības produktus. Tāpat uzņēmums plāno apgūt Āzijas tirgu ar kvalitatīvu produkciju, turpinot prezentēt Dzintars zīmolu kā kvalitātes zīmi.

Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un biokosmētikas ražošanas jomā strādājošajiem uzņēmumiem Eiropā, un šobrīd veiksmīgi darbojas 61 Dzintara franšīzes veikals. Jāatzīmē, ka uzņēmuma intelektuālajā īpašumā patlaban atrodas 159 patenti un 125 preču zīmes.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra