Ceturtā lielākā alus ražošanas grupa pasaulē Carlsberg Grupa veikusi izmaiņas zīmolā ar mērķi turpmāko trīs gadu laikā dubultot zīmola ieņēmumus.

Tāpat kompānija plāno kļūt par trešo lielāko spēlētāju pasaules alus tirgū, izkonkurējot Heineken. Jaunā zīmola pozicionēšana 5. aprīlī vienlaicīgi tiek sākta 140 pasaules valstīs, tostarp Latvijā. . Zīmola jaunajā mārketinga komunikācijā Latvijā jau investēti vairāk nekā 100 000 eiro. Viena no būtiskākajām un redzamākajām izmaiņām zīmolā ir jaunais sauklis «That Calls for a Carlsberg» jeb «Pelnīti Carlsberg».

Carlsberg Grupā ietilpstošās a/s Aldaris izpilddirektors Tomass Panteli (Thomas Panteli) informē, ka Latvijā kompānijas mērķi ir vēl ambiciozāki – līdz 2015. gadam trīskāršot tirgus daļu. 2010. gadā Carlsberg daļa Latvijas alus tirgū bija 0,5 %, kas, pēc T. Panteli, domām ir diezgan zems rādītājs, tāpēc izvirzīts ambiciozs mērķis.

Šogad Latvijā plānots realizēt vienu miljonu litru Carlsberg alus. Latvjā realizētais Carlsberg tiek ražots Lietuvā, taču T. Panteli neizslēdz, ka nākotnē to varētu ražot a/s Aldaris. Viņš nedomā, ka Carlsberg varētu izkonkurēt Aldara alu, jo Carlsberg patērētājs esot futbola līdzjutējs, bet Aldara – hokeja fans. T. Panteli uzsver, ka jaunā pozicionēšanas stratēģija vērsta uz specifiskāku mērķauditoriju – vīriešiem vecumā līdz 35 gadiem. Zīmola jaunajā mārketinga komunikācijā Latvijā paredzēts investēt 100 tūkstošus eiro. Uzņēmums vēlas, lai Carlsberg zīmols stāvētu līdzās tādiem zīmoliem kā Apple, Nike un Coca - Cola.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra