Dzintara trešā elpa

Ražošana
2011. gada 6. septembris 10:13

Latvijā senākais kosmētisko līdzekļu flagmanis a/s Dzintars nobriedis ekskluzīvās kosmētikas un parfimērijas ražošanai.

Līdzīgi citiem pasaules līmeņa sejas krēmu ražotājiem arī Dzintars pievērsies organiskās jeb dabiskās kosmētikas laišanai tirgū. Dzintars projektu vadītājs Mihails Gerčikovs atklāj, ka uzņēmums šobrīd piedzīvo jaunu izrāvienu jeb tā saucamo trešo elpu, kas uzņēmumam ļauj kaldināt spēkus turpmākam atspērienam. Vismaz vairākas reizes kompānija piedzīvojusi situāciju, kas uzņēmumam pat varēja beigties letāli.

Šis gads Dzintars parfimērijā zīmīgs teju kā revolūcija, jo iznākušas vairākas jaunas produktu sērijas. Uzņēmuma speciālisti šobrīd aktīvi turpina darbu arī pie jaunām receptūrām dekoratīvajā kosmētikā un kā atklāj kosmētikas izstrādājumu ķīmiķe Sņežana Geijere, «tā būs visdārgākā un tajā nebūs tas, no kā baidās visas sievietes – naftas pārstrādes produkti, parabēni.»

Kā īpašu veiksmes stāstu M. Gerčikovs min jūras kalogēna Sea Secrets sēriju, kas faktiski bijis tas produkts, kas izvedis uzņēmumu no ekonomiskās krīzes. Tas tirgū parādījās 2008. gadā pašā krīzes sākumā, kad apjomi kopumā saruka, turklāt nevis zemo cenu, bet vidējā cenu segmentā. «Tas palīdzēja Dzintaram izdzīvot trešo reizi,» gandarīts sarunas biedrs.

Plašāk lasiet jaunākajā biznesa žurnālā LD!

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra