Kosmētisko līdzekļu ražotāja a/s Dzintars viens no stratēģiskajiem mērķiem ir franšīzes attīstīšana.

Par to DB informē a/s Dzintars valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs. Jau šobrīd kompānija atvērusi 17 veikalus uz franšīzes pamata - Krievijā - 13, Igaunijā - 2 un pa vienam Ukrainā un Gruzijā. Perspektīvā šo veikalu skaitu plānots palielināt.  

Ja agrākajos gados a/s Dzintars koncentrējās uz masu produkcijas ražošanu, tad pēdējos gados veiktie ieguldījumi ļāvuši startēt premium segmentā, uz ko kompānija plāno likt galveno uzsvaru arī turpmāk. Kompānijas vadība gan apzinās, ka nespēs saražot lētāk kā līdzīga profila uzņēmumi Baltkrievijā vai Ķīnā, tāpēc gatava spēkoties ar kvalitāti. 

A/s Dzintars vadītājs atklāj, ka galvenā stratēģija krīzes pārvarēšanai bija inovācijas, esošo kosmētisko līniju reorganizācija un produkcijas klāsta diversifikācija, kā arī jaunu tirgu apgūšana. Tāpat uzņēmums veicis ārzemju produkcijas noieta tirgus restrukturizāciju, attīstot franšīzi un vairumtirdzniecību.

Šobrīd vairākas Rietumu firmas jau esot izteikušas vēlmi pārcelt ražošanu uz a/s Dzintars, un kompānija tam esot sagatavojusies. Tiesa, viens no šķēršļiem ir augstās ražošanas izmaksas. Uzņēmums turpina arī saņemt piedāvājumus ražot private label produkciju. Latvijā uzņēmumam ir 49 veikali.

Dzintars pagājušo gadu pabeidza ar 5,3 miljonu Ls apgrozījumu, kas ir par 20 % vairāk, nekā gadu iepriekš. 2011. gadā uzņēmums apgrozījumu iecerējis palielināt par vismaz 10 %, salīdzinot ar 2010. gadu. Šogad a/s Dzintars plānojis ieguldīt investīcijās ap 300 tūkstošus Ls.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra