Latvijā lielākais parfimērijas un biokosmētikas ražotājs a/s Dzintars līdz šim investējis 300 tūkstošus Ls un līdz gada beigām plānots ieguldīt vēl 100 tūkstošus Ls.

Uzņēmuma tirgzinības un sabiedrisko attiecību vadītājs Mihails Gerčikovs informē, ka lielu investīciju daļu aizņem ieguldījumi izstrādājuma procesos  - gan laboratorijas darbu nodrošināšanā, gan personāla apmācībā un citos. Līdzās esošajiem 48 veikaliem Dzintars šogad iecerējis atvērt vēl divus jaunus – šomēnes Bauskā, bet septembrī – Daugavpilī. Veikalu darbība nepārtraukti tiekot analizēta un, ja kāds ir nerentabls, to slēdz, vietā atverot jaunu. M. Gerčikovs atklāj, ka pēdējā laikā uzņēmumā bieži vēršas Latvijas uzņēmēji ar piedāvājumu atvērt franšīzes veikalus savā pilsētā vai rajonā. «Franšīze mums ir kaut kas jauns, jo līdz šim brīdim atvērām Latvijā tikai savus, nevis franšīzes veikalus. Sakarā ar šo interesi darbojamies ar Latvijas franšīzes veikalu koncepcijas izveidi,» skaidro M. Gerčikovs. Lai arī citi kosmētikas ražotāji attīsta interneta veikalus,  Dzintars pagaidām to negrasās darīt.  

Runājot par tendencēm, Dzintars pārstāvis norāda, ka 2011. gads ir parfimērijas gads un uzņēmums izveidojis četras jaunas parfimērijas līnijas un vienu premium klases parfimērijas līniju. Neskatoties uz to, arī kosmētikā Dzintaram ir jaunumi - līnija moderniem cilvēkiem, kā arī hipoalerģiska sērija. Tieši hipoalerģiskā kosmētika tirgū esot visjaunākā tendence, bet dominējošās pozīcijas joprojām aizņem pretnovecošanās kosmētika. M. Gerčikovs uzsver, ka pilnībā attaisnojusies jauno līniju ieviešana tirgū, kā rezultātā Dzintars no «mass marketa» uzņēmuma pārtapis par prestižu uzņēmumu. Nesen Dzintars startējis ar jaunu organisko līniju, kas klasificējas kā jaunās paaudzes organiskā kosmētika. To izdevies ieviest īsā laikā, pateicoties tam, ka kompānijai ir ļoti spēcīga izstrādātāju komanda, turklāt tā tiek ražota Latvijā, nevis iepirkta gatava masa no ārzemēm, kā to darot lielākā «ražotāju» daļa.

Jau ziņots, ka Madara Cosmetics jaunu produktu pētniecībā un attīstībā nākamo gadu laikā paredzējis ieguldīt ap 400 tūkstošus Ls, no kā 70 % finansēs ES un plānota sadarbība arī ar vadošo augstskolu mācībspēkiem. Tāpat ziņots, ka arī Stenders gada nogalē plānojis startēt jaunās produktu grupās.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra