Zaudējot savu tirgus daļu Latvijā, a/s Latvenergo to nolēmis atgūt Lietuvā un Igaunijā, ieviešot jaunus produktus, šodien raksta Dienas Bizness.
Latvenergo kā savu tuvāko piecu gadu mērķi izvirzījis darbības aktivizēšanu Lietuvā un Igaunijā, izveidojot šim mērķim jauno kompānijas zīmolu - Elektrum. «Jaunais oranžas krāsas zīmols ieviests lai turpmāk neradītu asociācijas ar kādu konkrētu valsti, jo pozicionējamies kā Baltijas reģiona kompānija,» sacīja a/s Latvenergo mārketinga un klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde.
Latvenergo pārstāvji DB sacīja, ka pēc tam, kad arī Latvijā visas mājsaimniecības būs sākušas darboties brīvajā tirgū, nav izslēgts, ka arī Latvijā Latvenergo varētu sākt strādāt ar nosaukumu Elektrum. 2013. gads nesīs kompānijai daudz jaunus izaicinājumus – no 1. janvāra Igaunijā pilnīgi visi klienti, ieskaitot mājsaimniecības, sāks darboties brīvajā elektrības tirgū, bet Lietuvā tirgū no 1. janvāra būs pilnīgi visi juridiskie klienti.
Arī Latvijā no 1. novembra brīvajā elektrības tirgū būs visi juridiskie klienti, no kuriem daļu Latvenergo jau tagad nākas atdot pārējiem četriem no pašlaik aktīvajiem elektroenerģijas tirgotājiem. Lai spētu uzrunāt iespējami daudzus no jaunajiem klientiem, Latvenergo mājsaimniecībām ir izstrādājis speciālus vienotos piedāvājumus. «Līdzīgi kā mobilo sakaru jomā, arī mēs esam izstrādājuši pagaidām piecus dažādus mūsu piedāvājuma komplektus. Sākot no vienkāršākā, tā saucamā Ģimenes komplekta, kas paredzēta mājsaimniecībām ar mazu vai vidēju elektroenerģijas patēriņu, par fiksētu cenu līgumu slēdzot uz gadu. Taču tiem, kas lieto dažādas advancētas elektroierīces piedāvājam Aktīvo komplektu, kur maksa ir mainīga vai kombinēta, turklāt iespējamas cenas atšķirības dažādos diennakts laikos,» par diviem no jaunajiem komplektiem pastāsta S. Linde.