Vispirms latvietes Agnijas Tiļļas pulksteņi May28th kļuva populāri Ņujorkā, tagad pamazām iekaro pārējo pasauli.
Zīmols May28th un pulksteņi dzimuši pirms diviem gadiem Kanādā, uz kurieni pulksteņu autore Agnija Tiļļa ar vīru pārcēlās pēc kāzām. Vēl nav izdomāta oficiālā versija, tāpēc viņa stāsta, kā bija - tas bija un joprojām ir viņas hobijs. Pirmais pulkstenis no gatavām detaļām tapa vairāku stundu laikā, cīnoties ar asarām - Agnija no laikrāžu veidošanas neko nesaprata, taču tik ļoti gribēja sev krāsainu pulksteni. Pirmie pulksteņi likti kopā no dažādām gatavu pulksteņu detaļām, ar laiku saprotot, kuras siksniņas un ietvari patīk vislabāk. Tikai tad viņa meklēja ražotājus un pievērsās tam nopietnāk. «Sākumā es nepelnīju - pilnīgi noteikti. Tas viss bija tikai manam priekam,» saka Agnija. Nodarbe apgriezienus uzņēma ar slavinošu publikāciju New York Magazine tikai mēnesi pēc tam, kad Agnija bija sākusi tos taisīt. Trīs dienu laikā visi 60 pulksteņi, kas bija Agnijas internetveikalā, bija pārdoti. «Man nebija ne jausmas, ka cilvēki tā pirks manus pulksteņus,» viņa saka.
Sākumā viņa strādāja mājās, bet, meklējot kontaktus ar citiem dizaineriem, izlēma nomāt telpas lielā studijā. Tieši tur viņa arī iepazinās ar biznesa partneri Džilianu Džonsoni, kas ir rotu dizainere un uzņēmumā Tilla & Johnson, Ltd atbild par skaitļiem. Kad Agnijas vīram IBM piedāvāja darbu Malaizijā, viņa biznesu Kanādā atstāja Džilianas rokās. Šobrīd Agnija ar vīru Jāni dzīvo Kualalumpurā un viņu ģimenē jau divus mēnešus ir arī dēliņš Toms, kurš ir pirmais Malaizijā dzimušais latvietis. «Mēs ieminam jaunas takas,» saka Agnija.
Pēc publikācijas Elle Magazine Agniju uzmeklēja veikalu tīkls Urban Outfitters. «Tā ir milzīga veikalu ķēde Amerikā un Lielbritānijā - vairāk nekā 200 veikalu,» teic Agnija. Sākumā pulksteņi bija tikai internetveikalā, bet tagad arī «īstajos» šī tīkla veikalos Amerikā. Vaicāta, vai viss tiešām sācies tik neplānoti kā izklausās, viņa apstiprina: «Jā, sākumā nebija nekāda biznesa plāna. Tā nu ir sanācis.»