Ražošana

Ērenpreiss pērn strādājis ar apgrozījuma pieaugumu un zaudējumiem

LETA, 05.05.2016

Jaunākais izdevums

Latvijas velosipēdu ražotājs SIA Ērenpreiss Original pērn strādājis ar apgrozījuma pieaugumu un zaudējumiem, liecina Firmas.lv informācija.

Uzņēmums pērn apgrozīja 228 882 eiro, kas ir par 35% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 169 629 eiro. Pērn uzņēmuma zaudējumi bija 68 227 eiro, kas ir par 70% vairāk nekā 2014.gadā, kad uzņēmums cieta zaudējumus 40 032 eiro apmērā.

Vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā veikti vairāki būtiski pasākumi uzņēmējdarbības attīstībai - piesaistītas investīcijas un iegūti vairāki stabili ilgtermiņa klienti.

Šogad uzņēmums turpina veikt potenciālā tirgus izpēti un konkurentu analīzi, kā arī meklē veidus turpmākai uzņēmuma attīstībai, kā arī jaunu darbības virzienu piesaistīšanai.

Ērenpreiss Original palielinājis pamatkapitālu līdz 5000 eiro. Izmaiņas pamatkapitālā reģistrētas 2.maijā. Līdz tam uzņēmuma pamatkapitāls bija 2845 eiro.

Tāpat ziņots, ka Ērenpreiss plānoja šovasar atvērt vairākas pop-up tirdzniecības vietas, iepriekš stāstīja Ērenpreiss Original vadītājs Toms Ērenpreiss.

Viņš gan neatklāja, cik lielas investīcijas plānots ieguldīt šī projekta īstenošanā, bet norādīja, ka divas šādas vietas noteikti šovasar būs Vecrīgā un Jūrmalā.

Ērenpreiss Original pamatdarbība ir velosipēdu ražošana, uzņēmums izveidojis plašu pārdošanas tīklu Latvijā un 15 eksporta valstīs. Ražotnē Čaka ielā 90, Rīgā, tiek piedāvāta arī senlaiku velosipēdu restaurācija, veloserviss, kā arī darbojas veikals. Pērn darbu sāka Ērenpreisa velosalons, kas no pagājušā gada decembra vidus atrodas Rīgā, Tērbatas ielā 64.

SIA Ērenpreiss Original dibināta 2010.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 5000 eiro. Ērenpreiss Original īpašnieki ir Ērenpreiss - 24%, Viesturs Masteiko - 24%, Mārtiņš Kvēps - 12% un komanditsabiedrība ZGI-3 - 40%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Velosipēdu ražotājs Ērenpreiss palielinājis pamatkapitālu līdz 5000 eiro

LETA, 05.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas velosipēdu ražotājs SIA Ērenpreiss Original palielinājis pamatkapitālu līdz 5000 eiro, liecina Firmas.lv informācija.

Izmaiņas pamatkapitālā reģistrētas 2.maijā. Līdz tam uzņēmuma pamatkapitāls bija 2845 eiro.

Uzņēmuma pārstāvji nekomentē pamatkapitālā veiktās izmaiņas.

Ērenpreiss šovasar plāno atvērt vairākas pop-up tirdzniecības vietas, iepriekš stāstīja Ērenpreiss Original vadītājs Toms Ērenpreiss.

Viņš gan neatklāja, cik lielas investīcijas plānots ieguldīt šī projekta īstenošanā, bet norādīja, ka divas šādas vietas noteikti šovasar būs Vecrīgā un Jūrmalā.

Ērenpreiss Original pamatdarbība ir velosipēdu ražošana, uzņēmums izveidojis plašu pārdošanas tīklu Latvijā un 15 eksporta valstīs. Ražotnē Čaka ielā 90, Rīgā, tiek piedāvāta arī senlaiku velosipēdu restaurācija, veloserviss, kā arī darbojas veikals. Pērn darbu sāka Ērenpreisa velosalons, kas no pagājušā gada decembra vidus atrodas Rīgā, Tērbatas ielā 64.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Toms Ērenpreiss komentē koka velosipēdu biznesa ideju

Kārlis Vasulis, speciāli DB, 19.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā šodien vēsta laikraksts Dienas Bizness, Martins Zemītis biznesā pārvērtis koka velosipēdu ideju.

Šobrīd uzņēmumam jau izdevies pārdot 35 divriteņus, neraugoties uz iespaidīgo cenu – ap trim tūkst. eiro.

Koka velosipēdu ideju komentē Toms Ērenpreiss, velosipēdu darbnīcas Ērenpreiss dibinātājs un vadītājs:

«Biznesa ideju uztveru diezgan pozitīvi. Viņiem ir sava niša pietiekami ekskluzīvā līmenī. Pētot pasaules tirgu, redzams diezgan liels potenciāls. Zinu arī to, ka šim uzņēmumam ir ļoti profesionāla pieeja pārdošanā, līdz ar to uzskatu, ka tas dos rezultātu. Runājot par velosipēda cenu, atbilde ir tieši luksus, premium produktu segmentā. Ja cilvēki ir gatavi maksāt astronomiskas summas par lidojošiem, peldošiem un braucošiem spēkratiem, tad kādēļ gan ne par velosipēdiem? Pašam arī, izbraucot ar koka velosipēdu, bija līdzīgas sajūtas, kā braucot ar karbona divriteni. Karbona velosipēdi nereti maksā desmitiem tūkstošus eiro. Viņu darbībā ir liels fokuss uz individuālo pircēju. Reakcija uz produktu bieži vien ir līdzīga tai, kādu raisa Ērenpreiss velosipēdi – ir cilvēki, kuri apgalvo, ka ir ļoti dārgi, tomēr pārdošanas rādītāji liecina par pretējo.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Azartspēļu rīkotāji gatavi ar Rīgas pašvaldību tiesāties Eiropas līmenī

LETA, 14.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Rīgas pašvaldības lēmumu Rīgas vēsturiskajā centrā aizliegt 42 azartspēļu zāles azartspēļu rīkotāji ir gatavi ar pašvaldību tiesāties līdz pat Eiropas tiesu līmenim, šodien Rīgas domes Drošības, kārtības un korupcijas novēršanas jautājumu komitejā paziņoja Latvijas Spēļu biznesa asociācijas (LSBA) vadītājs Ģirts Ludeks.

Komitejas sēdē 14.jūnijā atkal tika spriests par turpmāko azartspēļu likteni Rīgā. Tā kā pērn rudenī Rīgas dome jau pieņēma lēmumu par 42 spēļu zāļu likvidēšanu Rīgas vēsturiskajā centrā, ziņojumu sāka domes Juridiskās pārvaldes vadītājs Jānis Liepiņš. Viņš pastāstīja, ka patlaban tiesā atrodas 40 lietas pret pašvaldību, kas saistītas ar šo lēmumu. «Divas lietas ir apvienotas un viena izbeigta pēc paša iesniedzēja lēmuma. Pirmajā instancē ir izskatītas jau 25 lietas un 13 no tām spriedumi ir par labu pašvaldībai. Sešas lietas ir nonākušas līdz apgabaltiesai,» sacīja Liepiņš.

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta pārstāve Ilze Purmale pastāstīja, ka patlaban pēc objekta statusa un atrašanās vietas atbilstošas Rīgas teritorijas plānojumam no 2006.-2018.gadam ir 108 spēļu zāles. 93 no tām atbilst objekta statusam, bet 15 esošās zāles jau tagad neatbilst objekta statusam. Taču balstoties uz pirmo Rīgas teritorijas plānojuma līdz 2030.gadam redakciju, nākotnē atbilstošas būs vien 36 zāles, jo jaunajā plānojumā spēļu zāles būs atļauts izvietot tikai jauktas apbūves centra teritorijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gan ar zīmolu "Vivi" strādājošais Latvijas pasažieru vilcienu operators "Pasažieru vilciens", gan ar zīmolu "Elron" strādājošais Igaunijas pasažieru vilcienu operators "Eesti Liinirongid" ir ieinteresēti sākt satiksmi starp Rīgu un Tartu, raksta Igaunijas sabiedriskās raidorganizācijas ERR portāls.

Tas vēsta, ka "Elron" satiksmi šajā maršrutā varētu sākt šā gada otrajā pusē.

Portāls arī norāda, ka joprojām spēkā ir arī Latvijas piedāvājums, kas sola satiksmi šajā maršrutā sākt drīzāk un lētāk.

Latvija jau sen piedāvājusi ar saviem vilcieniem organizēt vilcienu satiksmi maršrutā Rīga-Tartu par 250 000 eiro gadā, taču Igaunijas lēmumu pieņēmēji norādījuši, ka šim dzelzceļa savienojumam neesot naudas un pēc tā neesot vajadzības, raksta ERR.

"Mēs neesam saņēmuši nekādu atbildi," ERR citē "Pasažieru vilciena" valdes priekšsēdētāja Rodžera Jāņa Griguļa teikto.

"Pirms [sava] piedāvājuma iesniegšanas mēs rūpīgi strādājām. Mēs esam veikuši visus pasākumus no savas puses, mūsu vilcieni pat ir aprīkoti ar nepieciešamajiem radio raidītājiem starptautiskajiem savienojumiem," sacījis Grigulis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz vasarai, kad Tartu notiks plašākie Eiropas Kultūras galvaspilsētas programmas pasākumi, pasažieru vilcienu satiksmi starp Rīgu un Tartu nav iespējams nodrošināt, un, kā apgalvo Igaunijas valstij piederošais pasažieru vilcienu operators "Eesti Liinirongid", kas strādā ar zīmolu "Elron", tādu maršrutu var izveidot ne agrāk kā rudenī, vēsta reģionālais laikraksts "Tartu Postimees".

Pasažieru vilcienu satiksmes starp Tartu un Rīgu nodrošināšana drīzumā nav iespējama, lai gan Igaunijas Klimata ministrija šim mērķim piešķīrusi 300 000 eiro.

"Elron" valdes loceklis Merts Ērenpreiss norādīja, ka ierasti vilcienu kursēšanas grafiki tiek sagatavoti ilgam laikam uz priekšu. Lai varētu sākt satiksmi starp Tartu un Rīgu, "Elron" izmantotie vilcieni "Stadler Flirt" ir jāsertificē darbībai Latvijā. To veic ar Eiropas Dzelzceļa aģentūras starpniecību. Latvijā jāveic arī vilcienu izmēģinājuma braucieni.

Otrs jautājums ir par tāda maršruta darbības modeli, piemēram, vai Igaunijas mašīnists var vadīt vilcienu bez Latvijas mašīnista atrašanās blakus. "Elron" maršruta izveidē ir jāsadarbojas ar Latvijas pasažieru vilcienu operatorkompāniju "Pasažieru vilciens", kas strādā ar zīmolu "Vivi", raksta "Tartu Postimees".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes ārkārtas sēdē otrdien Rīgas brīvostas pārvaldes valdē ievēlēti galvaspilsētas mērs Oļegs Burovs (GKR) un deputāts Sandris Bergmanis (GKR).

«Par» abu pārstāvju ievēlēšanu nobalsoja 35 domnieki. Savukārt opozīcija asi kritizēja plānotās izmaiņas brīvostas valdē.

Kā ziņotājs sēdē bija uzaicināts Juridiskās pārvaldes vadītājs Jānis Liepiņš, bet deputāts Vilnis Ķirsis (V) rosināja iztaujāt tieši abus kandidātus, norādot, ka nevar atbalstīt pārstāvjus, nemaz nezinot, kādi ir viņu plāni.

Liepiņš sacīja, ka domes reglaments nosaka, ka jautājumu jāuzdod ziņotājam, taču atzina, ka ir bijuši precedenti, kad iztaujātas arī privātpersonas.

Ķirsis norādīja, ka abiem kandidātiem noteikti nebūtu jābaidās no jautājumiem, ja reiz ir atbilstoši šim amatam, pēc kā Burovs izsludināja pārtraukumu un sasauca apspriesties visu frakciju vadītājus. Pēc pārtraukuma Burovs Ķirša lūgumu akceptēja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts prezidents Egils Levits Francijas prezidentam Emanuelam Makronam ar kundzi Brižitu Makronu vizītes laikā Latvijā uzdāvinājis divus "Ērenpreiss" velosipēdus, informēja Valsts prezidenta kancelejā.

Kā norādīja kancelejā, tas ir simboliski saistīts ar Eiropas Zaļā kursa vēstījumu.

Savukārt augstie viesi Levitam ar kundzi Andru Leviti uzdāvinājuši vīna kolekciju, grāmatu un porcelāna mākslas priekšmetu.

Valsts amatpersonas, pildot amata pienākumus un uzņemot ārvalstu viesus vai dodoties ārvalstu vizītēs, abpusēji apmainās ar dāvanām.

Jau rakstīts, ka Makrons ar kundzi oficiālajā vizītē Latvijā uzturējās no otrdienas līdz trešdienai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Par 2,95 miljoniem eiro pārdod vēsturiskās Gustava Ērenpreisa velosipēdu fabrikas ēku

Db.lv, 27.07.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īpašums Brīvības gatvē 193, kas plašāk zināms kā „G. Ērenpreiss velosipēdu fabrika”, pieejams iegādei. Tas sastāv no 1,70 ha plaša zemesgabala un vēsturiskās ražošanas ēkas. Īpašuma cena - 2,95 miljoni eiro, tā pārdošanai ir nolīgta nekustamo īpašumu aģentūra Kivi Real Estate.

“Tā ir ne tikai iespēja iegūt īpašumu, kuram ir vērā ņemams attīstības potenciāls, bet arī iesaistīties mūsu pilsētas sejas veidošanā. Neizbēgami, nākošais projekts šajā vēsturiskajā un Latvijai nozīmīgajā adresē būs visiem labi zināms un veidos mūsu pilsētas tēlu tālākajos gadu desmitos,” komentē nekustamo īpašumu aģents un Kivi Real Estate partneris Ēvalds Pavlovs, kurš vada šī īpašuma pārdošanu.

Īpašumam ir izstrādāts ēkas atjaunošanas projekts - biroju ēka ar pieciem stāviem un vairāk nekā 6000 kv.m kopējo platību. Apkārtnē jau ir attīstīti gan veiksmīgi biroju, gan arī dzīvojamo ēku projekti, kuros izmantotas atrašanās vietas sniegtās priekšrocības.

Komentāri

Pievienot komentāru