Jaunākais izdevums

Mēbeļu tirgotājs Kate atklājis jauno salonu Čiekurkalnā.

Db.lv jau rakstīja, ka, investējot 1,5 miljonus eiro bijušā brīvprātīgo ugunsdzēsēju depo ēkas rekonstrukcijā, mēbeļu tirgotājs Kate pārcēlies uz jaunām telpām Čiekurkalnā, informē uzņēmuma valdes loceklis Jānis Vējš.

Darbs pie telpu atrašanas, projekta izstrādes un saskaņošanas, kā arī rekonstrukcijas un būvniecības ilga teju četrus gadus.

«Mēbeļu pārdošana ir specifisks bizness – ekspozīcijai vien jau nepieciešami 1000-1200 kvadrātmetri, papildus vēl nepieciešamas telpas noliktavām un birojam. Sapratām, ka Rīgā šajā segmentā nomājamu, piemērotu telpu nav, tādēļ izlēmām iegādāties savu ēku un uzsākt rekonstrukciju un būvniecību,» stāsta J.Vējš.

Viņš arī piebilda, ka jaunās vietas izvēle daļēji bijusi simboliska Čiekurkalna vēsturiskās auras dēļ, koka un ķieģeļu apbūve šim rajonam piešķir īpašu mājīgumu un tas saskan ar Kates filozofiju «visur kā mājās».

Kate ar vidējo ikgadējo apgrozījumu ap trīs miljoniem eiro gadā ir viens no vecākajiem mēbeļu saloniem un biroja mēbeļu ražotājiem Latvijā – uzņēmums tirgū darbojas jau teju 25 gadus. Pašlaik uzņēmums nodarbina vairāk nekā 30 darbiniekus.

Ieskats jaunajā salonā - galerijā augstāk!

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Biznesa maratonists: Ar mīlestību pret mēbelēm

Kristīne Stepiņa, 03.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Orientēšanās uz pašmāju tirgu ir ļāvusi SIA Kate nostiprināt pozīcijas; to nebiedē konkurence, kas saasināsies, tirgū ienākot IKEA

SIA Kate 23 gados ir apmēbelējis daudzus Latvijas birojus un publiskās telpas. No pieciem uzņēmuma dibinātājiem, šobrīd pie vadības grožiem ir palicis tikai viens – SIA Kate īpašnieks un valdes loceklis Jānis Vējš. Savu ilgo darbību biznesā viņš skaidro ar mīlestību pret mēbelēm.

Nezināšana palīdz nebaidīties

1993. gada vasarā SIA Kate izveidoja Juris Kalnrācenis, Ainārs Tamisārs, Juris Bogdānovs, Didzis Neļķe un Jānis Vējš. «Savā ziņā tā bija tāda puiciska aušība, nevienam no mums nebija nedz pieredzes, nedz zināšanu. Bijām draugi, skola beidzās, stipendija arī. Sapratām, ka kaut ko vajag darīt – Jurim bija izpratne par biznesu, kāda nu tā varēja būt 90. gadu sākumā, man bija padziļinātas zināšanas par mēbelēm – esmu kokapstrādes inženieris, Aināram bija izpratne par finansēm un grāmatvedību, – tā arī viss sākās,» pirmsākumus atminas J. Vējš. Viņš atzīst, ka dažkārt nezināšana biznesa veidošanā ir pat labāka par pieredzi. «Sasniedzām to, ko bieži vien ar pieredzi un prātu nemaz nevarētu iedomāties.» Tas gan ir raksturīgi visam 90. gadu sākuma biznesam. Ar J. Vēja tēva žigulīti puiši brauca uz Igauniju un Lietuvu, tur pirka mēbeles un, cik varēja iekrāmēt bagāžniekā, veda uz Latviju. Tad apstaigājuši zināmākās bankas un cilvēkus, kurus pazina, uzrunāja viņus un piedāvāja piegādāt mēbeles un iekārtot birojus. Pirmais klients bija VEF banka, kura iegādājās biroja krēslu galvenajai grāmatvedei par 140 rubļiem. Uzņēmuma sākuma kapitāls bija 300 rubļi, to ieguldīja J. Bogdānovs. «Ar to pietika, lai varētu ieliet benzīnu un veikt iemaksu par pirmajām mēbelēm. Nekādus kredītus neņēmām.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rīgā atklās pirmo gultu ražotāja King Koil veikalu Baltijas valstīs

Dienas Bizness, 14.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Leģendārā gultu un matraču ražotājs King Koil ceturtdien, 16.jūnijā atklās pirmo salonu Baltijas valstīs tirdzniecības centrā Spice Home, King Koil Baltic valdes locekle un īpašniece Regīna Vucāne.

King Koil ir viena no vecākajām un pasaulē vadošajām matraču un gultu ražotnēm (ASV), kuras produkciju izmanto prasīgākie klienti un prestižākās luksusa klases viesnīcas visā pasaulē.

King Koil Baltic ir vienīgā kompānijas pārstāvniecība Baltijas valstīs un Latvijā darbojas kopš 2015. gada, savu produkciju piedāvājot mēbeļu salonā Kate. Jaunajā King Koil salonā Spice Home klientiem tiks piedāvāti vairāk nekā 60 matraču un gultu modeļi, 400 dažādus auduma veidi, guļamistabas mēbeles, gultas aksesuāri un gultas veļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apvienojot zem viena jumta vairākus zīmolus, jaunu mēbeļu salona konceptu nodrošinās tirdzniecības centrs Nice Home. Mērķis ir radīt iespēju nopirkt vai pasūtīt visas mājai nepieciešamās mēbeles vienuviet, sacīja Nice Home vadītājs Uldis Lorbergs.

Viņš novērojis, ka pēdējā laikā Latvijā audzis pieprasījums pēc ekskluzīvām mēbelēm.

Nice Home izvietojies Nīcgales ielā 18a, mēbeļu tirgotāja Kate bijušajās telpās. 2300 kvadrātmetros ietilpst 11 veikali.

«Izvērtējot tirgus situāciju mēs sapratām, ka svarīgi ir izveidot koncpeta salonu, kur vienuviet var atrast spēcīgus un kvalitatīvus zīmolus, tai skaitā Unikulma, Scavolini, Sottomarino, Feidi, u.c. Jaunais mēbeļu salons ir radies esoša mēbeļu centra vietā, kurš deva iespēju ātri sapulcināt mēbeļu un interjera piegādātājus vienā salonā,» skaidroja U. Lorbergs.

«Pirktspēja nav būtiski palielinājusies, bet mēs ievērojam tendenci, ka cilvēki tagad rūpīgāk izvērtē mēbeļu pirkumus un izvēlas ilgtspējīgākus un kvalitatīvākus risinājums, pat ja tie ir dārgāki. Piemēram, matraci - individuāli piemēroti ir dārgāki, bet būtiski ietekmē dzīves kvalitāti. Tieši šādiem klientiem jaunais koncepts ir domāts. Konkurence Rīgā ir, bet šāda līmeņa mēbelēm tie ir burtiski daži veikali, pie tam mēs pārstāvam zīmolus, tai skaitā pasaulē populārus, kas ir tikai pie mums,» biznesa portālam db.lv sacīja Nice Home vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru