Saldumu ražotājs Laima šī gada laikā dubultojis eksporta apjomus uz ASV tirgu, eksportējot 140 tonnas saldumu salīdzinājumā ar 70 tonnām saldumu 2014.gadā, informē uzņēmumā.

Divu gadu laikā Laima paplašinājusi saldumu tirdzniecību no beznodokļu (duty free) tirdzniecības vietām uz lielveikaliem, kā arī uzsākot privātās preču zīmes (private label) produktu ražošanu ASV klientiem.

«Kopš 2013.gada esam uzsākuši intensīvu darbu, lai iekļūtu un nostiprinātu savas pozīcijas ASV tirgū. Šis darbs prasa produktu adaptāciju, rūpīgu sagatavošanās darbu un zināšanas. Ja gada sākumā lielāko Laima produktu noietu veidoja pārdošana beznodokļu tirdzniecības vietās Ņujorkā, Maiami un Dallasā, tad tagad Laima šokolāde un zefīri nopērkami tādos lielveikalos kā TJ Max, Dollar Tree, Tuesday Morning, Christmas Tree un citos. Specifisks noieta kanāls Laima produkcijai ir ASV militārās bāzes un jūras karaspēks,» komentē NP Foods komunikācijas direktore Dana Erciņa–Užāne.

«Pašlaik mobilizējam savus spēkus un resursus Ziemassvētku sezonai, kas šokolādes un saldumu kategorijā ASV ir lielākais noieta laiks. Šogad esam uzsākuši darbu privāto preču zīmju segmentā, kā rezultātā ražosim Ziemassvētku produktu vienam no lielākajiem aptieku un ikdienas preču tīkliem ASV,» papildina Dana Erciņa–Užāne.

Laima uz ASV eksportē šokolādes konfektes ar desertu pildījumu, kā arī zefīru Maigums ar nosaukumu Moments by Laima. Uzņēmums lielāko potenciālu saskata tieši šokolādes un zefīru kategoriju attīstīšanā. 2014. gadā eksports uz ASV veidoja 1 miljonu eiro.


 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra