NP Foods īpašnieka Nordic Partners lielākais akcionārs Daumants Vītols uzsver, ka līdz ar vadītāja maiņu netiek gatavota Laimas pārdošana, bet tiek turpināta Laimas attīstība «mīlestības enerģijas ielikšanas sapratnē».

Jāatgādina, ka NP Foods no šā gada 2. janvāra sāka vadīt līdzšinējais a/s Valmieras piens valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.

D. Vītols akcentē, ka šobrīd Baltijā ir tikai divi nopietni saldumu ražotāji, kas pieder vietējam kapitālam un viens no tiem ir Laima, visi citi jau atrodas kāda globāla koncerna sastāvā. Ja tās turpināsies, agrāk vai vēlāk viss nonākšot vienās rokās.
NP Foods, kas veic vienotu vadību a/s Laima, a/s Gutta, SIA Staburadzes konditoreja un SIA Saldumu tirdzniecība, 4 miljonu eiro investīcijas šogad paredzējusi ieguldīt jaunās tehnoloģijās šokolādes un pildītas šokolādes ražošanai, kā arī attīstīt cepumu ražošanas tehnoloģijas. Tādejādi tikšot turpināta Laimas šokolādes ražošanas tradīcijas savienojumā ar jaunu, inovatīvu produktu attīstīšanu. Kādi produkti gaidāmi, NP Foods vadība pagaidām neatklāj.

«Iepriekšējos gados, kad valsts pārdzīvoja ekonomiskās lejupslīdes laiku, investējot jaunās tehnoloģijās, jaunu produktu izstrādē un ieviešot striktus, efektivitāti paaugstinošus pasākumus, radīts pamats jaunai attīstības pakāpei,» sacīja jaunais NP Foods valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis, piebilstot, ka šogad tiks realizēts vērienīgākais investīciju plāns uzņēmuma vēsturē. Investīciju plānā ietilpst arī cepumu zīmola Selga konkurētspējas stiprināšana un eksporta potenciāla attīstīšana. Viņš arī uzsvēra, ka Laima turpmāk būs visas grupas flagmanis. Pērno gadu uzņēmums pabeidzis ar 54 miljonu Ls apgrozījumu, liecina neauditētie dati. Jautāts, kā uzņēmuma pārdošanas apjomus ietekmēja dāņu profesora Stendera skandāls, R. Gulbis teic, ka būtiska ietekme nav bijusi – sākotnēji gan bijis realizācijas apjomu samazinājums, taču drīz viss atgriezies iepriekšējā līmenī. Šobrīd «sausais atlikums» ir tāds, ka nav produktu, kuru ražošanā tiktu izmantotas piesātinātās transtaukskābes, nomainīts arī izejvielu piegādātājs.  

«2011. gads līdzīgi kā ekonomika kopumā maziem solīšiem tipināja atpakaļ pie pirmskrīzes rādītājiem. Apgrozījums un peļņa ir nedaudz auguši, arī šogad paredzēts palielināt apgrozījumu, plānotas jaunas eksporta valstis,» stāsta R. Gulbis. 2012. gadu uzņēmums paredz pabeigt ar 60 miljonu Ls apgrozījumu.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra