Uzņēmums Latfood ieguldījis trīs miljonus eiro kartupeļu čipsu ražošanas iekārtās un uzsācis jauna veida – katliņčipsu (kettle chips) – ražošanu Baltijas valstīs, informē uzņēmuma pārstāvji.

Tā rezultātā Latfood ir spējis septiņu mēnešu laikā sasniegt 80% ražošanas jaudu noslodzi un vairāk nekā 90% no saražotā eksportēt.

Lielākoties eksporta apjomu veido katliņčipsu produkti citiem Orkla uzņēmumiem Dānijā, Zviedrijā un Somijā. Latfood galvenais investīciju mērķis ir attīstīt šo produktu segmentu Baltijā un, atbilstoši tirgus līdera pozīcijām, būt galvenajam spēlētājam arī katliņčipsu segmentā.

«Katliņčipsi ir Lielbritānijā un Skandināvijā plaši pazīstams produkts. Esam pirmie, kas ir uzsākuši ražot šāda veida produktu Baltijas valstīs un darām to, izmantojot modernākās ražošanas tehnoloģijas Eiropā. Šo čipsu ražošanas process ir atšķirīgs no tradicionālā – katliņčipsi tiek gatavoti, tos cepot katlos atsevišķās porcijās saulespuķu eļļā, nevis pēc plūsmas principa kā parasti. Tādēļ arī nosaukums tiem ir katliņčipsi, jo pagatavošanas veids ir līdzīgs kā mājās ar rokām gatavotiem kartupeļu čipsiem,» stāsta NP Foods Komunikācijas direktore Dana Erciņa – Užāne.

Šobrīd Latvijas tirgum uz šīs līnijas tiek ražoti Meistardarbs čipsi ar trim garšām – ar jūras sāli, ar sidra etiķi un jūras sāli un skābā krējuma un sīpolu garšu. Tuvākajā nākotnē ir plānots attīstīt Meistardarbs čipsu līniju un ieviest produktu līnijā jaunas garšas.

Turpinot attīstīt katliņčipsu ražošanu atbilstoši izstrādātajai stratēģijai, Latfood plāno 2-3 gadu laikā dubultot kartupeļu iepirkšanas un ražošanas apjomu. Šobrīd kartupeļu iepirkums pārsniedz 15 tūkstošus tonnu gadā un tuvāko gadu laikā tas sasniegs 30 tūkstošus tonnu.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra