Ražošana

Latvijā radītā juvelierizstrādājumu zīmola Anita Sondore izveidē investēti ap 80 000 eiro

NOZARE.LV, 25.07.2014

Jaunākais izdevums

Latvijā radītā juvelierizstrādājumu zīmola Anita Sondore izveidē un zīmola kolekcijas Sounds of silence (Klusuma skaņas) radīšanā kopumā investēti ap 80 000 eiro, stāsta juveliere un uzņēmuma SIA Sandori valdes locekle Anita Savicka.

Līdzekļi ieguldīti arī mārketinga pētījumu zīmola Anita Sondore iespējām un virzībai ASV tirgū, norāda Savicka, piebilstot, ka to, cik ātri izdosies atpelnīt ieguldītos līdzekļus, viennozīmīgi nevar pateikt.

«Mums ir izveidots biznesa plāns, bet ir daudzi faktori, kas var ietekmēt plāna īstenošanu. Piemēram, mūsu prasmes un darbaspējas, spēja strādāt radoši un pieņemt vajadzīgos lēmumus īstajā laikā, kopējā pasaules ekonomiskā situācija, kā arī citi faktori.»

Zīmola izveidē un kolekcijas radīšanā ieguldīti ir gan personīgie līdzekļi, gan ārvalstu investīcijas. «Izmantojām arī valsts un Eiropas Savienības sniegto atbalstu - Valmieras biznesa un inovāciju inkubatora un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras rīkotos pasākumus,» atzīmē Savicka.

Kolekcijas Sounds of silence radīšana no pirmās idejas brīža līdz praktiskai realizācijai aizņēma aptuveni septiņus līdz astoņus mēnešus.

Latvijā radītais juvelierizstrādājumu zīmols Anita Sondore iekļauts ASV notiekošajā juvelierizstrādājumu izstādē Ņujorkā.

Zīmols Anita Sondore izvēlēts kā viens no desmit perspektīvākajiem zīmoliem ASV notiekošās juvelierizstādes JA New York uzlecošo zvaigžņu jeb jauno dizaineru vidū.

Jauno dizaineru balvas un titula ieguvējs tiks noskaidrots 28.jūlijā izstādes JA New York Jauno dizaineru galerijā notiekošajā ceremonijā.

Izstādē JA New York satiekas nozīmīgākie industrijas pārstāvji, no juveliera līdz pircējam, no jauno tendenču meklētājiem līdz biznesa cilvēkiem. Izstāde Ņujorkā notiek vairāk nekā 100 gadus, ik gadu piedāvājot vairāk nekā 725 pasaules labākos juvelieru zīmolus, dizainerus un piegādātājus.

Kā liecina Firmas.lv informācija, juvelierizstrādājumu un līdzīgu izstrādājumu ražotāja Sandori apgrozījums pērn bija 13 242 eiro, bet peļņa - 2088 eiro. SIA Sandori dibināta 2013.gada 12.martā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 142 eiro. Sandori īpašnieki vienādās daļās ir Savicka un Gustavs Kugelbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Mērķē uz Amerikas rotu cienītājiem

Anda Asere, 01.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas juveliere Anita Savicka un viņas rotu zīmols Anita Sondore šovasar izcelts starp desmit jaunajiem dizaineriem ASV izstādē JA New York

«Manas rotas nav klasiskas, vairāk – konceptuālas, katrai ir savs stāsts. Man ļoti patīk lielas, krāsainas, pamanāmas rotas, arī strādāt ar labiem materiāliem,» stāsta Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore juveliere. Šogad viņa ir izstrādājusi pirmo kolekciju – Sounds of Silence.

No nulles

Lai gan profesionāli Anita ar rotu izgatavošanu nodarbojas vien pāris gadu, pirmās domas par to bija jau laikā, kad mācījusies augstskolā. «Universitātē studēju zīmēšanu, rasēšanu, mājturību un mums bija jauks pasniedzējs, kurš piedāvāja arī metālapstrādes kursu. Man gribējās pieteikties, bet tolaik ar metālapstrādi un rotu izgatavošanu vairāk nodarbojās puiši. Mēģināju pierunāt draudzeni, bet beigās tomēr nepieteicāmies. Tad vēl nebiju tik pārliecināta par sevi un novirzījos no šī ceļa, taču šī doma mani nepameta,» viņa stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotu zīmols «Anita Sondore» 2015. un 2016. gadā konkursā «A' Design Award & Competition» ieguva prestižās «A’Design» balvas un tagad dizainere pati kļuvusi par šī konkursa žūrijas locekli.

«Tas ir liels pagodinājums, liela atbildība un arī unikāla pieredze, īpaši tad, ja pats esi bijis otrā – vērtējamā – pusē. Konkursa rezultāti tiek paziņoti katru gadu 15. aprīlī, bet pirms tam katrs no tūkstošiem pieteikumu tiek rūpīgi un atbildīgi izvērtēts, vadoties pēc noteiktiem, iepriekš izstrādātiem kritērijiem. Rezultātā šogad ir nominēti 1964 uzvarētāji no 99 pasaules valstīm 98 dažādās dizaina kategorijās. Man bija prieks redzēt, ka tiek radīti aizvien jauni un jauni lieliski darbi. Kāds pārsteidz ar savu idejas šķietamo vienkāršību, cits ar meistarīgu smalku detaļu apvienojumu vienotā kompozīcijā, kāds ir atklājis jaunu pielietojumu jau daudzkārt izmantotiem materiāliem. Esmu pateicīga organizatoriem, kas organizē šo konkursu gadu no gada, dodot iespēju māksliniekiem prezentēt savus darbus un idejas, veicinot tieksmi uz izcilību,» saka A. Sondore.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Anita Sondore rotas nopērkamas luksusa veikalā Londonā

Anda Asere, 27.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmola Anita Sondore juvelierizstrādājumi nopērkami vienā no labākajiem un lielākajiem luksus klases veikaliem Londonā – Harvey Nichols.

«Gan zīmolam Anita Sondore, gan man pašai tas ir liels notikums. Harvey Nichols ir viens no labākajiem un lielākajiem luksus klases veikaliem Londonā, tāpēc jaunam zīmolam būt tajā pārstāvētam ir liels uzticamības kredīts un arī novērtējums,» saka Anita Savicka, juvelierizstrādājumu zīmola Anita Sondore radītāja.

Latvijas zīmola Aristocrat Kids kolekcija nonākusi pasaulē lielākajā luksusa preču lielveikalā

Šobrīd Anita Sondore rotas ir nopērkamas vairākos prestižos veikalos – jau minētajā Harvey Nichols veikalā Londonā, Mozafarian Jewellers veikalos Dubaijā, kā arī The Gift Shop Rīgā. Sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru uzņēmums ir piedalījies dažādās starptautiskās izstādēs kā, piemēram, Tranoï Parīzē un Artistar Jewels Milānā. Vaicāta par nākotnes plāniem, A. Savicka teic, ka uzņēmuma mērķis ir radīt pasaulē konkurētspējīgu zīmolu, kura izgatavotās rotas ir nopērkamas ekskluzīvos veikalos Latvijā un pasaulē. Lai šo mērķi sasniegtu, tiek veidotas jaunas kolekcijas un papildinātas esošās, meklēti jauni sadarbības partneri, tāpat zīmols piedalās izstādēs un organizē dažādus pasākumus saviem pircējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvju zīmes zeltā un dārgakmeņos gūst panākumus starptautiskā izstādē

Lelde Petrāne, 07.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotu dizaina zīmols no Latvijas Anita Sondore pagājušajā nedēļā atgriezies no Itālijas pilsētas Komo, kur saņēma pasaules lielākā dizaina konkursa A’Design Award sudraba godalgu par kolekcijas Fire Stones piespraudes Royale Brooch dizainu kategorijā Rotaslietu, briļļu un pulksteņu dizains.

Šis jau ir otrais gads pēc kārtas, kad zīmols plūc apbalvojuma laurus šajā prestižajā konkursā, kurā šoreiz piedalījās 88 valstu dizaineri 98 dizaina kategorijās.

Šodien Anita Sondore godalgotā rota dodas uz nākamajām izstādēm.

Anita Sondore par konkursu: «Dalība A’Design Award - tā ir lieliska iespēja saņemt profesionālas žūrijas objektīvu vērtējumu manam darbam salīdzinājumā ar pasaules juvelieru veikumu un dizaina kopainu. Tas arī ir pasākums, kurā, satiekoties ar citiem līdzīgi domājošiem cilvēkiem, gūstu milzumdaudz prieka darboties tālāk.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rotu zīmola Anita Sondore mājasdarbs ir izpildīts – tapušas piecas rotu kolekcijas, tāpēc atliek vien aktīvāk pievērsties tirdzniecībai

Tā uzskata Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore radītāja. «Es nevarētu iztikt bez rotām – parasti ikdienā man ir viena vai divas. Pašai vislabāk patīk gredzeni un kaklarotas,» viņa saka.

DB jau rakstījis, ka viņa savu zīmolu izveidoja paralēli pamatdarbam granīta šķembu uzņēmumā. Tā kā Anita pievērsās pavisam citai jomai, bija nepieciešams papildināt zināšanas. «Itālijā mācījos rotu izgatavošanas praktisko pusi, bet Latvijas Mākslas akadēmijā iestājos, lai iegūtu plašāku dizaina domāšanu un mācītos no Latvijas mākslas meistariem. Kad iestājos akadēmijā, nebiju gaidījusi, ka tik daudzi jautās, kāpēc to daru. Man tas šķiet pašsaprotami – kad būtiski maini darbības virzienu, ir daudz jaunas informācijas un nepieciešams papildus mācīties,» saka Anita. Pašlaik viņa visu laiku velta zīmola un sava uzņēmuma attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Kas tev jāzina

Kas tev jāzina 1. oktobrī

Dienas Bizness, 01.10.2014

Pasaulē.

Paspēt iekāpt Mjanmas straujās izaugsmes vilcienā

Dienvidaustrumāzijas plaukstošākajā valstī Mjanmā ir labas biznesa izredzes enerģētikas, IT, telekomunikāciju un transporta, loģistikas uzņēmumiem, kā arī dažādu produktu ražotājiem. Lasīt tālāk...

Foto: Līva Melbārzde

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Kā jau tas pieder priekšvēlēšanu laikam, katra ministrija, kas taču ir konkrēta politiskā spēka pārvaldībā, cenšas sevi parādīt no šokolādes puses. Vienai tas izdodas labāk, citai – tieši otrādi. Pēdējā valdības sēdē pirms Saeimas vēlēšanām no vēlmes izcelties nav varējusi atturēties arī Finanšu ministrija un sagatavojusi grozījumus likumā «Par nodokļiem un nodevām»,» DB viedoklī raksta Līva Melbārzde.

Igauņu mēbeļu ražošanas uzņēmuma Standard AS specializācija ir biroju un viesnīcu mēbeļu izgatavošana; 70% no apgrozījuma veido eksports

1. oktobrī beidzot stājas spēkā jaunais Būvniecības likums, nozarē strādājošie par to izsakās piesardzīgi, jo normatīvā akta stiprās un vājās puses izkristalizēšoties tuvāko mēnešu laikā

Pietiekumi šīm un citām aktuālajām ziņām - raksta galerijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top?: Anita Sondore rotaslietas ar 3D printera palīdzību

Žanete Hāka, 10.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoreiz portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ieskatīties, kā top rotu zīmola Anita Sondore juvelierizstrādājumi ar jaunas tehnoloģijas - 3D printera palīdzību.

Printeri juveliere Anita Savicka iegādājusies pirms aptuveni gada, un patlaban ar tā palīdzību top dažādas rotas - kuloni, gredzeni un citas.

Rotu izgatavošanas procesu aplūko galerijā augstāk!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārvēršot vaļasprieku uzņēmējdarbībā, jādomā par to, vai gribēsies ar hobiju nodarboties diendienā, nopietnāk jāsāk rēķināt izmaksas un paša darba vērtību, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Nereti uzņēmējdarbības saknes meklējamas hobijā, jo apkārt skanošie ierosinājumi no darba brīvajā laikā aizrautīgai kūku cepējai vai svārku šuvējai sākt savu biznesu ir iedrošinoši. Taču pirms tam rūpīgi jāapdomā gan finanses, gan tas, vai vaļasprieks būs tikpat mīļš, ja tas tiks darīts augu dienu. Uzņēmējiem, kuri biznesā pārvērš savu vaļasprieku, ir liela priekšrocība – vismaz sākuma fāzē viņiem ir liela aizrautība, kas palīdz pārvarēt lielu daļu problēmu.

Ar citu pieredzi

«Nopietna interese par metālu man radās, jau studējot Latvijas Universitātē (LU). Taču visu laiku «projekts» dažādu iemeslu dēļ tika atlikts. Protams, viens nopietns iemesls tam bija finansiāli apsvērumi. Tā kā beidzu LU kā zīmēšanas un mājturības skolotāja un arī mans vīrs tajā laikā bija skolotājs, domāju, ka nebūtu bijis iespējams vienlaicīgi veidot ģimeni un uzturēt vaļasprieku. Tajā laikā izdarīju izvēli par labu ģimenei. Šobrīd, kad bērni jau gandrīz pieauguši, varu tam atļauties veltīt laiku un līdzekļus. Domāju, ka neko neesmu nokavējusi. Man ir daudz lielāka pieredze biznesā kā sievietei, un tas palīdz,» stāsta Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore autore. Runājot par to, kā mainās attieksme, kad hobijs kļuvis par pastāvīgu ienākumu avotu, un vai tas iedvesmo tikpat ļoti kā iepriekš, A. Savicka teic, ka tas esot tikpat aizraujoši kā agrāk un varbūt pat vēl vairāk. «Taču, manuprāt, ir svarīgi atrast komandu, kas palīdz risināt biznesa lietas. Šobrīd strādāju pie šī jautājuma, jo vienam var pietrūkt resursu, spēka, laika un padoma,» viņa norāda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksus prece nav tikai kāda noteikta kvalitatīva lieta – tas ir pircēja ceļojums izcilā apkalpošanā, lai pie tās tiktu

Šādas preces nevar nopirkt lielveikalā, tās ir unikālas un kalpo daudzām paaudzēm. «Vajadzīgi gadi, lai izveidotu luksus zīmolu. Jābūt ļoti uzmanīgam, to darot. Pats galvenais – noturēt produkta un klientu apkalpošanas kvalitāti, kā arī saredzēt jaunas iespējas, vienlaikus iekļaujoties zīmola rāmjos,» stāsta Džons Stīvensons (John Stevenson), britu luksus mārketinga eksperts, dzīvesstila kompānijas Holland&Holland VIP klientu attiecību vadītājs. Katram cilvēkam ir atšķirīgas prasmes, un nereti amatnieks nevēlas komunicēt ar klientiem, bet gan darīt to, kas viņam vislabāk patīk un padodas – izgatavot konkrēto produktu. Tāpēc viņam vajadzīgi palīgi, kas nodarbojas ar citām lietām – klientu apkalpošanu, mārketingu utt. «Veidojot luksus preču mārketingu, īpaša uzmanība jāpievērš ilgtspējai, kvalitātei un sajūtām, ko produkts sniedz,» uzskata Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore īpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar jauniem kontaktiem un sadarbības partneriem ir noslēgusies uzņēmēju delegācijas vizīte Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE). Sadarbībā ar Kuveitu tiek saskatītas plašas iespējas tirdzniecības sakaru paplašināšanai, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Latvijas uzņēmēju vizīte Apvienotajos Arābu Emirātos norisinājās Latvijas Valsts Prezidenta Raimonda Vējoņa vizītes ietvaros no 2017.gada 25.līdz 28.februārim. Biznesa vizītē piedalījās 62 Latvijas uzņēmumu pārstāvji no izglītības, pārtikas rūpniecības, IT, kokrūpniecības, transporta un loģistikas, metālapstrādes un mašīnbūves, būvniecības, arhitektūras un plānošanas, tūrisma, medicīnas un veselības aprūpes, ķīmiskās rūpniecības un citām nozarēm.

Latvijas biznesa delegācijai AAE notika biznesa forums un abu valstu uzņēmēju kontaktbirža, kā arī individuālās tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem. Vizītes laikā LIAA direktors Andris Ozols un Arābu valstu līga, kas ir reģionāla neatkarīgu arābu valstu organizācija, kurā darbojas divdesmit divas valstis un četras novērotājvalstis, parakstīja saprašanās memorandu par Latvijas – Arābu uzņēmēju biznesa padomes izveidi.

Komentāri

Pievienot komentāru