AS Latvijas balzams neauditētais apgrozījums 2014. gadā sasniedza 73,7 miljonus eiro, kas ir par 4.8% vairāk nekā 2013. gadā, liecina uzņēmuma paziņojums Nasdaq Riga.
Apgrozījuma pieaugumu ir ietekmējis apjomu pieaugums eksporta tirgos, piemēram, eksports pēc SPI Group pasūtījumiem ir palielinājies par 6,4% salīdzinot ar pērno gadu. Ievērojami pārdošanas apjoma pieaugumi sasniegti Baltijas valstu tirgos (+22%) un Norvēģijā (+5%), kā arī īpašā nodokļu režīma Travel Retail un Duty Free kanālā (+8%). Turpinot mērķtiecīgu izaugsmi stratēģiski nozīmīgos tirgos, uzņēmums sekmīgi paplašinājis sortimentu un audzis Ķīnas tirgū, kā arī licis pamatus nākotnes izaugsmei ASV un Apvienotās Karalistes tirgos.
Pārskata perioda neauditētā peļņa veidoja 7,1 miljonu eiro, kas ir par 14% augstāka nekā 2013. gadā. Peļņas palielinājumu uzņēmums pamato ar mērķtiecīgu darbu produktu portfeļa attīstībā, eksporta apjomu pieaugumu stratēģiskajos tirgos un ražošanas procesu efektivitātes paaugstināšanā.
AS Latvijas balzams 2014. gadā nodokļos valsts budžetā ieskaitījis 53,5 miljonus eiro, tajā skaitā 39,2 miljonus eiro kā akcīzes nodokli.
Sabiedrība šogad turpinās mērķtiecīgu darbu, kas vērsts uz izvirzīto mērķu sasniegšanu kā vietējā, tā stratēģiskajos eksporta tirgos.
Kompānijas prioritāšu vidū joprojām ir dzērienu portfeļa pilnveidošana ar fokusu uz eksportspējīgiem dzērieniem un starptautiski spēcīgiem zīmoliem, kā arī efektīvas ražošanas stratēģijas ieviešana un realizēšana, kas sekmēs sabiedrības konkurētspēju.
Apvienojoties ar meitas uzņēmumu SIA Daugavgrivas 7, sabiedrība nākamo gadu laikā plāno izveidot uzņēmuma muzeju un reprezentācijas telpas, kas veicinās dialogu ar patērētājiem un dos iespēju plašāk iepazīstināt ar AS Latvijas balzams ražotajiem zīmoliem un to vēsturi.