Šogad Latvijas kosmētikas ražotāji turpina attīstību vietējā un eksporta tirgos un laiž klajā jaunus produktus, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Šo gadu plānojam beigt ar 25 līdz 30% apgrozījuma pieaugumu,» saka Agate Jurkovska-Kanča, Kivvi Organic Cosmetics (SIA Kiwi Cosmetics) līdzīpašniece. 2014. gadā šī uzņēmuma apgrozījums bija 105,9 tūkstoši eiro. Arī SIA Madara Cosmetics šogad plāno apgrozījuma pieaugumu aptuveni 30% apmērā. «Mēs esam turpinājuši attīstīties tādā pašā tempā kā iepriekš. Prognozētais realizācijas pieaugums ir līdzīgs kā iepriekšējos gados. Esam saglabājuši tempu,» saka Uldis Iltners, SIA Madara Cosmetics direktors. Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 3,03 miljoni eiro. Izaugsmes pamatā ir uzņēmuma attīstība eksporta tirgos, realizācija Latvijā ir saglabājusies iepriekšējā gada līmenī. Pašmāju tirgus ir sasniedzis zināmu briedumu. Šogad stabilus rezultātus uzrādījusi uzņēmuma ražotā kosmētikas līnija Mossa. «Mums ir veiksmīga sadarbība ar veikaliem Drogas. No nākamā gada plānojam pamazām iziet eksportā ar šiem produktiem,» atklāj U. Iltners. Šobrīd Mossa produkti veido nelielu daļu no uzņēmuma apgrozījuma – aptuveni 3%.

Savukārt senākā Latvijas kosmētikas ražotāja a/s Dzintars prognozētais šī gada apgrozījums būs aptuveni vienāds ar 2014. gada apgrozījumu, kad tas bija 6,35 miljoni eiro, paredz Iļja Gerčikovs, a/s Dzintars valdes priekšsēdētājs.

Ražotāji šogad paplašinājuši savu produktu portfeli. «Mums šogad bija jauni produkti, izlaidām nākamās paaudzes pretnovecošanās produktu līniju. Tāpat gada pirmajā pusē ieviesām produktu, kurš ir izrādījies veiksmīgs, – micelāro ūdeni, kam ir labi panākumi eksportā, esam saņēmuši daudzas kosmētikas konkursu balvas ārzemēs,» stāsta U. Iltners.

Visu rakstu Latvijas kosmētiku pārsvarā lieto ārzemēs lasiet 9. decembra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra