Veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie nācis klajā ar 28 2015./2016. gada rudens-ziemas sezonas kolekcijām.

«Kolekcijās šķietamais savijas ar reālo – vienas krāsas mežģīnes uzklātas uz cita toņa materiāla, spēles ar piegriezuma detaļām, formas, kas veidojas audumiem pārklājoties, un lencītes, kuras pretendē kļūt par vakartērpa sastāvdaļu, nevis tikt paslēptas zem tā,» par jauno produkciju vēsta uzņēmums.

«Ar katru sezonu mēs cenšamies sevi izaicināt un radīt aizvien jaunus produktus,» stāsta produktu speciāliste Lāsma Kaupiņa.

«Esam pielāgojuši savu veļu dažādām sievietes figūrām. Pat, ja gadās, ka izmērs nav pieejams veikalā, mūsu pārdevēji-konsultanti uzklausīs pircēja vēlmes un veļa nedēļas laikā būs pieejama tuvākajā Lauma Lingerie veikalā,» sola A/S Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

A/S Lauma Lingerie savu darbību aizsāka 2005. gada nogalē. Pašlaik Lauma Lingerie pieder vairāk nekā 50 mazumtirdzniecības veikali, kas izvietoti 11 pasaules valstīs. Eksportētā produkcija regulāri sasniedz vairāk nekā 20 dažādus galamērķus.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra