LG Electronics (LG) šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar salīdzinoši nelielu tīro peļņu 206,38 miljonu dolāru apmērā, ņemot vērā ārkārtīgi sarežģīto darbības vidi, informē uzņēmuma pārstāvji.
Tā kā globālais televizoru tirgus virzās lēni un pastāv sīva konkurence, LG kopējais tirdzniecības apjoms otrajā ceturksnī salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn samazinājies par 7,6% un veidojis 12,69 miljardus dolāru. Lai arī kompānijas pārdošanas apjoms saglabājies iepriekšējā ceturkšņa līmenī, pamatdarbības peļņa nedaudz samazinājusies – līdz 222,52 miljoniem dolāru. Neskatoties uz to, ka otrais ceturksni bijis ievērojami sarežģītāks, nekā gaidīts, LG ir pārliecināts par spēju trešajā ceturksnī atgūt zaudēto, pateicoties jauniem konkurētspējīgiem produktiem un efektīvākām mārketinga iniciatīvām.
LG Home Entertainment Company tirdzniecības apjoms otrajā ceturksnī veidoja 3,59 miljardus dolāru, ņemot vērā vāju globālo pieprasījumu pēc LCD televizoriem, jo sevišķi NVS valstīs, Latīņamerikā un Eiropā. Peļņas norma otrajā ceturksnī salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem samazinājusies, kas galvenokārt skaidrojams ar pieprasījuma kritumu un nelabvēlīgām valūtas kursu svārstībām. Uzņēmums sagaida, ka tirgus kopumā turpmākajos ceturkšņos uzlabosies, jo sevišķi premium 4K Ultra HD segmentā, vienlaikus tam paplašinot OLED produktu līniju ar jauniem dizainiem krietni pievilcīgākās cenās.
LG Mobile Communications Company otrajā ceturksnī strādājusi ar 3,33 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 1% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Lai arī LG viedtālruņu piegādes pasaulē veidoja 14,1 miljonu vienību, kas ir par 3% mazāk nekā pirms gada, tirdzniecības apjoms Ziemeļamerikā gada griezumā pieaudzis par 36%, pateicoties labākiem vidēja līmeņa viedtālruņu un planšetdatoru darbības rezultātiem. Lai arī kopējo rentabilitāti negatīvi ietekmējis vājāks pieprasījums premium segmentā iekšzemes Korejas tirgū, LG pasaulē ceturksnī pārdevis vairāk nekā 8,1 miljonu LTE viedtālruņu, sasniedzot visu laiku augstāko līmeni uzņēmuma vēsturē. Trešajā ceturksnī un arī turpmāk LG paredzējis intensīvi īstenot uzņēmuma stratēģiju, lai koncentrētos gan uz premium ierīcēm, gan vidēja līmeņa viedtālruņiem, kas paredzēti attīstības tirgiem.
LG Home Appliance & Air Solution Company tirdzniecības apjoms sasniedzis 4,09 miljardus dolāru, kas ir par 10% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī. Pamatdarbības peļņa otrajā ceturksnī veidoja 266 miljonus dolāru, un tas ir par 6% vairāk nekā pirms gada, pateicoties labākiem produktu piedāvājumiem un uzlabotai izmaksu struktūrai. Tā kā makroekonomikas apstākļi tuvējā nākotnē varētu neuzlaboties, LG koncentrēsies uz rentabilitātes uzlabošanu, galvenokārt ieviešot jaunus gaisa kondicionēšanas un mājsaimniecības iekārtu produktus Ziemeļamerikā un citos attīstītajos tirgos.
Vehicle Components Company otrajā ceturksnī reģistrējusi tirdzniecības apjomu 410,94 miljonu dolāru apmērā, kas ir par 18% vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos, galvenokārt pateicoties automašīnu izklaides sistēmu ražošanas biznesa veiksmīgajai darbībai. Neskatoties uz niecīgiem pamatdarbības zaudējumiem 1,37 miljonu dolāru apmērā, LG paātrina investīcijas izpētes un izstrādes jomā, lai turpinātu stiprināt savas pozīcijas jaunās automašīnu tehnoloģijās, ņemot vērā to, ka elektrisko automašīnu un elektronikas komponenšu tirgus turpina izaugsmi.