Kosmētikas ražotājs Madara Cosmetics atteicies no darbības pārtikas segmentā.  

Par to Db.lv pavēstīja uzņēmuma direktors un līdzīpašnieks Uldis Iltners. Projekts ir apturēts uz nenoteiktu laiku un šādas rīcības iemesls - tirgus to nepieņēma, skaidroja U. Iltners, piebilstot, ka šis projekts «pašiem patika» un tā bijusi laba pieredze. Jāatgādina, ka Madara Cosmetics meitasuzņēmums Madara Foods atspirdzinošus dzērienus bez ķīmiskām piedevām sāka piedāvāt pērn maijā un pirmajā gadā tika plānots saražot ap vienu miljonu pudeļu. Dzērieni tika ražoti pēc pasūtījuma a/s Latvijas balzams, un tie nesaturēja ķīmiskās piedevas.    

Madara Cosmetics plāno attīstīt interneta veikalu, šogad tajā ieguldot ap 50 tūkstošiem Ls. U. Iltners atklāja, ka kopš interneta veikala atvēršanas šā gada aprīlī realizācijas apjomi tajā sasnieguši 15 % no apgrozījuma, kas esot vērā ņemams rādītājs. Interneta veikalā līdz šim galvenokārt iepirkušies Latvijas pircēji, taču tiek attīstīts arī starptautiskais interneta veikals, būvējot mārketinga aktivitātes, un pirmie vērā ņemamie rezultāti gaidāmi aptuveni pēc gada. Internetā uzņēmums plānojis realizēt ap 20 – 25 % no apgrozījuma.

Šā gada pirmajos sešos mēnešos Madara Cosmetics apgrozījums bijis par 30 % lielāks, nekā attiecīgajā laikaposmā pērn. 2010. gadu kompānija pabeidza ar 1,080 miljonu Ls apgrozījumu, kas ir aptuveni par 30 % vairāk, nekā gadu iepriekš. Šogad uzņēmums plāno sasniegt aptuveni 1,4 miljonu Ls apgrozījumu. Madara Cosmetics savu produkciju eksportē uz 25 valstīm, šogad plānots sākt eksportu uz Grieķiju un Franciju.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra