Kurzemes reģiona maizes un konditorejas produktu ražošanas uzņēmums SIA Matss maina nosaukumu un turpmāk tiks dēvēts par Cannelle Bakery, informē uzņēmuma pārstāvji.

Lai sekmētu ražošanas modernizēšanu, ražotņu apvienošanu un saldēto produktu līniju attīstību, uzņēmums piesaistījis alternatīvā investīciju fonda FlyCap investīcijas. Pilnveidota arī uzņēmuma pārvaldība, izveidojot padomi, kurā strādās FlyCap un uzņēmuma īpašnieku pārstāvji.

Cannelle Bakery valdes priekšsēdētājs Ivars Skrebelis stāsta, ka 2013. gadā veiktā tehnoloģiju modernizācija un jauna zīmola Cannelle Bakery, kā arī jaunu produktu izstrāde bija pirmais solis uzņēmuma nākotnes nodrošināšanai. Uzņēmuma attīstības stratēģijas prioritāte ir eksporta izvēršana. Uzņēmums veicis tehnoloģiju renovāciju, lai nodrošinātu stabilu augstas kvalitātes produktu ražošanu, jau 2013. gadā ieviesis zīmolu Cannelle Bakery, fokusē ražošanu uz produktiem, kas piemēroti eksportam – saldēti maizes un konditorejas izstrādājumi.

Apvienojot Skrundas un Saldus ražotnes, tiks paaugstināta ražošanas efektivitāte, kas ļaus paaugstināt arī klientu servisu. Šobrīd uzņēmums eksportē uz 11 valstīm, nozīmīgākie eksporta tirgi ir Vācija, Igaunija un Lielbritānija. Zīmola integrēšana uzņēmuma nosaukumā sekmēs zīmola attīstību un reizē atvieglos klientiem vietējā un eksporta tirgos sazināties ar ražotāju, skaidro uzņēmuma vadītājs.

Realizējot stratēģisko mērķi – eksporta apjomu palielināšanu, uzņēmums piesaistījis investīcijas ražošanas modernizēšanai un saldēto produktu līniju attīstībai no alternatīvo investīciju fonda KS FlyCap Investment Fund I AIF. Savukārt lielākais ieguldītājs fondā ir lielākais investors ir Attīstības finanšu institūcija Altum. Pirmajā kārtā no FlyCap piesaistītas investīcijas 250 tūkstošu eiro apjomā, ļaus paaugstināt ražošanas efektivitāti, palielināt inovatīvo produktu portfeli un izvērst darbību eksporta tirgos.

SIA Matss vairākus gadus darbojās kā ģimenes uzņēmums un šobrīd ieņem stabilu vietu Latvijas maizes un konditorejas tirgū. FlyCap investīcijas ļaus uzņēmumam attīstīt industriālo ražošanu un veicinās produkcijas virzīšanu eksporta tirgos, kas savukārt stiprinās uzņēmuma pozīcijas gan vietējā gan starptautiskajos tirgos. Uzņēmuma attīstības plāni nākamajos gados paredz pāriet uz industriālo ražošanu, jo paredzams, ka produktiem ar ilglaicīgu uzglabāšanas termiņu, tādiem kā saldēta maize un cepumi, ir milzīgs potenciāls nozares attīstībai kopumā, uzskata FlyCap partneris Ģirts Milgrāvis.

Izveidojot padomi tiek pilnveidota uzņēmuma pārvaldība, nodrošinot divu līmeņu pārvaldi, operatīvo vadību nododot valdes līmenī. Padomē darbosies FlyCap pārstāvji Ģirts Milgrāvis, Jānis Skutelis un uzņēmuma esošo akcionāru pārstāvis Andris Sedmalis.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra