Latvijas kosmētikas ražotājs Stenders ir vienojies ar Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieku BaltCap par papildus viena miljona ieguldījumu, kā rezultātā mainījies uzņēmuma īpašnieku sadalījums, informē Stendera pārstāvji.

Līdz ar jauno darījumu, ir notikušas izmaiņas SIA Stenders kapitāldaļu sadalījumā. KS BaltCap Latvia Venture Capital Fund ir palielinājis dalību SIA „Stenders no 20% uz 28,34%. Pārējie dalībnieki attiecīgi ir Ieva Eglīte ar 68,69%, Jānis Bērziņš un Zane Stavra katrs ar 0,7%, Ameen Ali Y Yamany ar 1,48%.

«Jau iepriekš esam pauduši apņēmību strauji attīstīties ārvalstu tirgos un strādāt pie investīciju piesaistes. Veiksmīgā sadarbība ar BaltCap pierāda, ka Stenders ir stabils uzņēmums ar augstu potenciālu globālā mērogā. Ja līdz šim uzņēmums ir bijis kā neliela izmēra kuģis, kuru vadījām pašu spēkiem, tad līdz ar jaunu investīciju piesaisti mēs strauji izejam dziļākos starptautiskajos ūdeņos. Tas arī rada nepieciešamību piesaistīt vadītāju ar globālu pieredzi, ko esam veiksmīgi izdarījuši,» piebilst Jānis Bērziņš, Stenders padomes priekšsēdētājs.

2015. gada sākumā par Stenders vadītāju kļuva pasaules līmeņa kosmētikas nozares vadītājs Žuljēns Laporte, kurš iepriekš bijis valdes loceklis franču zīmolā L’Occitane, vadītājs angļu kosmētikas uzņēmumā Crabtree & Evelyn, kā arī L’oreal Turcijas un Baltijas pārstāvniecības vadītājs. 2015 gadā Stenders plāno atvērt veikalus dzīvīgajās Singapūras un Londonas pilsētās, kā arī ievērojami paplašināt produktu klāstu.

«Investīciju piesaiste tiek veikta, lai nodrošinātu Stenders iepeldēšanu globālajos ūdeņos, kur atrodas arī galvenie pasaules līmeņa konkurenti, kā piemēram L’Occitane, Kiehl’s, Crabtree & Evelyn. Starptautiskā attīstība uzņēmumā tiks balstīta uz jau šobrīd veiksmīgo attīstību Ķīnā, un 2015. gadā Stenders attīstīsies parējā Āzijā, sākot ar Singapūru un Dienvidkoreju un turpinot ar daudziem citiem tirgiem. Stenders komanda šobrīd ļoti aktīvi strādā pie produktu portfeļa piemērošanas Āzijas tirgum, lai vēl papildus pastiprinātu izaugsmi šajā reģionā, un tuvāko mēnešu laikā jau plānotas pirmās svarīgās jauno produktu izlaišanas. Tā kā Stenders ambīcija ir kļūt par globālu zīmolu, 2015 gadā plānots arī atvērt veikalus Londonā, kas ir pirmajā vietā pasaulē tūristu apmeklētības ziņā. 2015. gads solās būt lielu pārmaiņu gads Stendera starptautiskajā attīstībā, bet es ticu, ka tas ir tikai sākums,» pārliecināts ir jaunais Stenders vadītājs.

Stenders kosmētiku var iegādāties vairāk nekā 200 veikalos un departamenta veikalos 22 pasaules valstīs – Latvijā, Igaunijā, Somijā, Norvēģijā, Austrijā, Vācijā, Šveicē, Spānijā, Slovēnijā, Ungārijā, Polijā, Krievijā, Baltkrievijā, Gruzijā, Kazahstānā, Kirgizstānā, Armēnijā, Ukrainā, Japānā, Ķīnā, Saūda Arābijā un Apvienotajos Arābu Emirātos.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra