Zīmols OT Ogres Trikotāža sācis apgūt jaunas nišas – piedāvāt apģērbus arī bērniem un lielo izmēru valkātājiem, informē kompānija OT Stils, kas ir ražotāja Ogres Trikotāža saistītais tirdzniecības uzņēmums.

Šodien Rīgā, Tērbatas ielas OT Ogres Trikotāža paredzēta modes skate, kur līdztekus uzņēmuma dizaineru izveidotajai jaunajai pamatkolekcijai tiks rādītas divas līnijas, ko uzņēmums plāno pastiprināti attīstīt turpmāk – apģērbi bērniem un apģērbi lielo izmēru valkātājiem Plus Size.

Kompānijas valdes priekšsēdētāja Margarita Jeršova uzsvēra, ka abi virzieni izraudzīti pēc pašmāju tirgus pieprasījuma izpētes, kurā joprojām pieprasījums pēc labas kvalitātes trikotāžas izstrādājumiem vidējā un vidēji augstā cenu segmentā būtiski pārsniedz piedāvājumu. «Šī ir salīdzinoši brīva tirgus niša un mūsu rīcībā ir pilnīgi visi resursi, lai to aizpildītu,» izteikusies M. Jeršova.

Bērnu kolekcijas modeļus izstrādājusi uzņēmuma dizainere Katrīna Puelo. Plus Size līnija, kuras izveidi konsultēja OT Ogres Trikotāža komercdirektors Vladislavs Tikāns, ieturēta klasiskā stilā.

Savukārt pamatkolekcijas krāsu gammā atklājas visas sezonas aktuālās tendences – ir gan terakota, gan bēša, gan melanža, kā arī klasiskās – baltā, melnā un pelēkā krāsa.

Modes skates gaitā notiks arī labdarības izsole. Klātesošie varēs iegādāties no Ogres trikotāžas izejmateriāliem gatavotus izstrādājumus – brošiņas, rotaļlietas, makus, somas utt. Savāktie līdzekļi sadarbībā ar labdarības portālu varonis.lv tiks nodoti slima puisēna ārstēšanai.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra