Latvijas zāļu ražotāja Olainfarm realizācijas apjoms šogad septiņos mēnešos sasniedzis 20,7 miljonus latu, kas ir par 45% vairāk, nekā attiecīgā periodā pērn. Tajā skaitā visstraujākais realizācijas pieaugums bijis Kanādā - 36 reizes, un Nīderlandē – deviņas reizes.

Par 134% realizācija pieaugusi Uzbekistānā un Ukrainā, par 85% realizācijas apjomi šogad septiņos mēnešos pieauguši Moldovā, bet par 53% - Latvijā, liecina kompānijas paziņojums par provizoriskajiem darbības rādītājiem. Olainfarm lielākie noieta tirgi 2011.gada septiņos mēnešos kopumā ir Krievija, Ukraina, Baltkrievija, Latvija, Kazahstāna un Lielbritānija.

Tajā skaitā jūlijā Olainfam produktu realizācija pieaugusi par 54%, salīdzinot ar šo periodu pērn, un veido 2,7 miljonus latu. Visstraujākais realizācijas pieaugums novērojams Ukrainā – četras reizes, Moldovā – par 146%, Latvijā – par 92% un Krievijā – par 75%. Šā gada jūlijā uzņēmums ir uzsācis produktu realizāciju Albānijā.

Olainfarm 2011.gada budžets un darbības plāns paredz, ka uzņēmuma apgrozījums 2011.gadā sasniegs 29,4 miljonus latu, bet peļņa sasniegs 5,1 miljonus latu. Tādējādi saskaņā ar provizoriskajiem rādītājiem 2011. gada septiņos mēnešos, uzņēmums ir izpildījis 70% no 2011. gadam plānotā apgrozījuma.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra