Šokolādes fabrika Laima investējusi 200 tūkst. eiro zīmola Laima atjaunošanā jeb tā saucamajā rebrendingā. Kā informē a/s Laima valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis, ar šo soli iecerēts palielināt uzņēmuma apgrozījumu vismaz par pāris procentiem.

Šobrīd jau laistas klajā šokolādes tāfelītes ar atjaunoto zīmolu, ko plānots izmantot arī konfekšu kārbām Asorti. Tomēr visai produkcijai atjaunotais zīmols netiks piemērots.

Atjaunotais zīmols tiks virzīts ne tikai Latvijas tirgū, bet arī eksportā. Šobrīd tiek eksportēti 42% no Laimas saražotās produkcijas. Vietējā tirgū šogad arī plānots apgrozījuma pieaugums vismaz pāris simtu tūkstošu latu apmērā, savukārt eksporta pieaugums, salīdzot ar attiecīgo periodu pērn, jau tagad esot vairāk nekā 25%.R. Gulbis uzskata, ka vietējā tirgū vēl ir kur augt, jo Latvijā vidēji viens iedzīvotājs patērē divas reizes mazāk šokolādes nekā Eiropā.

Vērtējot pēc 2010. gada apgrozījuma, a/s Laima ir 294. lielākais Latvijas uzņēmums, liecina žurnāla TOP 500 dati. 2010. gadā saldumu ražotājas apgrozījums bija 17,98 milj. Ls, bet peļņa – 60 tūkst. Ls. Šogad uzņēmums otro reizi pēc kārtas kļuva par Latvijas Uzņēmumu reputācijas topa līderi. Pērn a/s Laima apgrozījums, salīdzinot ar 2010. gadu, kritās par 57% līdz 7,71 milj. Ls. Toties uzņēmuma peļņa pieaugusi 12 reizes, sasniedzot 681 tūkst. Ls.

A/s Laima ir NP Foods grupas uzņēmums. NP Foods pērn apgrozīja 39,75 milj. Ls, kas ir ievērojami mazāk nekā 2010. gadā, kad tika apgrozīti 53,32 milj. Ls. NP Foods peļņa bija 120,067 tūkst. Ls, kas ir 2,4 mazāk nekā iepriekšējā gadā, kad NP Foods nopelnīja vairāk nekā 287 tūkst. Ls.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra