Rīgas Melnā Balzama līnijas dzērienu kopējie pārdošanas apjomi pērn, salīdzinot ar 2015.gadu, uzrādījuši pieaugumu gan pašmāju, gan ārvalstu tirgos. Starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas zīmola pārdošanas apjoms pērn audzis par 20%, savukārt Latvijā 2016.gads noslēgts ar 6% pārdošanas apjomu kāpumu, informē zīmola globālais mārketinga vadītājs Māris Kalniņš.
Patlaban tiek strādāts ar dažādām klientu auditorijām kā vietējā, tā vairāk nekā 35 ārvalstu tirgos.
Mērķis ir nākamo piecu gadu laikā dubultot produkta tirgus daļu pasaulē.
«Globālās patēriņa tendences liecina par labu dzērieniem ar senu vēsturi, dabisku sastāvu un labu kvalitāti, un Rīgas Melnais Balzams atbilst šiem pieprasījuma kritērijiem. Taču izaicinājumu ir daudz – tie ir vairāk nekā 150 tirgi pasaulē, kur Rīgas Melnā Balzama vārds ir svešs. Savukārt, Latvijā un citos «vēsturiskajos» tirgos – Ukrainā un Krievijā – mūsu uzdevums ir mainīt iesīkstējušos lietošanas paradumus - kā piedevu pie tējas saaukstēšanās laikā,» stāsta M. Kalniņš.
Mērķis ir veicināt dzēriena popularizēšanu caur bāru kultūru.
Rīgas Melnais Balzams tiek ražots AS Latvijas balzams kopš 1950.gada.