Laimas zīmola atjaunošanas solis ir pareizs, ja tirgus to pieprasa un līdzīgi rīkojas arī citas globālās kompānijas. Tomēr pastāv jautājums – vai pietiek tikai ar mīlestību, varbūt bija nepieciešams izcelt vēl citas fabrikas priekšrocības, tā uzskata Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra vadītāja Ingūna Gulbe. Viņa gan nekonkretizēja, kuras priekšrocības būtu jāizceļ. «Ir jūtams, ka Laima pēdējā laikā ir sasparojusies un sākusi darīt. Jo bija gadi, kad tā gulēja uz lauriem un tagad tirgū nokavēto ir grūti atgūt,» vērtē tirgus un mārketinga eksperte. Jau ziņots, ka šokolādes fabrika Laima 200 tūkst. eiro ieguldījusi zīmola dizaina nomaiņā un atjaunošanā un komunikācijā ar sabiedrību. Šobrīd jau laistas klajā šokolādes tāfelītes ar atjaunoto zīmolu, to plānots izmantot arī konfekšu kārbām Asorti. Tomēr visai produkcijai atjaunotais zīmols netiks piemērots. Ar atjaunoto Laimas zīmolu pārdošanas apjomus paredzēts palielināt par vairākiem procentiem. Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness. Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.