Lai atbalstītu maizniekus un veicinātu Latvijas tradicionālās maizes ražošanu un attīstību, Latvijas Maiznieku biedrība ir izveidojusi preču zīmi Uzticības Apliecinājums.

Tā apliecinās, ka maizes izcelsme ir Latvija un to ir ražojis Latvijas Maiznieku biedrības biedrs. Uzticības Apliecinājuma zīmolu ražotāji izvietos uz iepakojuma redzamā vietā, kas pircējiem atvieglos izvēli. Līdz ar to Latvijas Maiznieku biedrība cer, ka pircēji atbalstīs Latvijas ražotājus. Latvijas Maiznieku biedrības valdes priekšsēdētājs Kārlis Zemešs uzsver, ka svarīgi ir saglabāt Latvijas tradīcijas maizes cepšanā un aizsargāt Latvijas ražotāju maizes tirgu, tāpēc Maiznieku biedrība ir izstrādājusi jauno zīmolu, lai izceltu tos maizniekus, kuriem šajā ziņā ir kopīgas intereses un mērķis. Arī Latvijas Maiznieku biedrības biedri atzīst vienota zīmola nepieciešamību.

Nevienam nav noslēpums, ka pēdējo gadu laikā maizes ražotāju vidū ir satraukums par izdzīvošanu, klāsta Latvijas Maiznieku biedrības izpilddirektore Dace Evardsone-Rimma. Šodienas ekonomiskajos apstākļos katram maizes ražotājam ir jādomā, kā noturēties situācijā, kad cenas pieaug visām izejvielām un energo resursiem. Saražotais produkts vēl jānogādā līdz tirdzniecības vietai, arī degvielas cenas pieaug un tirdzniecības tīklu prasības ir augstas, līdz ar to pēdējo četru gadu laikā Latvijas Maiznieku biedrības (LMB) biedru skaits katru gadu ir samazinājies vidēji par trīs biedriem un šogad biedru skaits turpina samazināties.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra