Pārtika

Papildināta galerija - Food Union piedalās lielākajā pārtikas izstādē Āzijā

Lelde Petrāne, 06.05.2015

Jaunākais izdevums

Piena pārstrādes uzņēmums Food Union piedalās lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē Āzijā – SIAL China 2015, kas no 6. līdz 8.maijam norisinās Šanhajā, liecina medijiem sniegtā informācija.

Šī ir nozīmīgākā pārtikas un dzērienu izstāde Āzijā, kurā piedalās ap 2800 dalībnieku un vairāk nekā 55 tūkstoši apmeklētāju. SIAL China 2015 norisinās Šanhajas Jaunajā Starptautiskajā Expo centrā, kurā produkti no visas pasaules izstādīti 21 kategorijā 10 hallēs jeb 115 tūkstošu kvadrātmetros.

«Pagājušajā nedēļā mūsu ražotnes tika iekļautas Ķīnas importētāju sarakstā, kas bija pēdējais solis divu gadu ilgušajā procesā, lai uzsāktu eksportu uz Ķīnu,» skaidro Normunds Staņēvičs, AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupa) valdes priekšsēdētājs.

Food Union jau ir veikusi pētījumus par Ķīnas tirgu un tā patērētāju paradumiem un attieksmi pret piena produktiem, kuru rezultāti ir bijuši noderīgi, veidojot kopējo Food Union eksporta stratēģiju uz Ķīnu. Tāpat Food Union ir izveidojusi atsevišķu eksporta komandu, kas gandrīz pastāvīgi uzturas Ķīnā un kuras uzdevums ir veidot attiecības ar partneriem Ķīnā un veicināt iespējami drīzu produkcijas nosūtīšanu uz Ķīnu.

Šā gada martā abas Food Union ražotnes saņēma Ķīnas pārtikas drošības pārvaldības sistēmas (HACCP) sertifikātus, kā arī 30.aprīlī Ķīnas Tautas Republikas Sertifikācijas un akreditācijas administrācija (CNCA) iekļāva abas Food Union ražotnes piena produktu importētāju sarakstā, kas ļauj nekavējoties uzsākt produktu importu uz Ķīnu. Konceptuālas vienošanās par sadarbību ar biznesa partneriem Ķīnā jau ir panāktas.

Food Union zīmols apvieno divus piena ražotājus - AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens, un lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā – AS Premia Foods.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc dalības lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē Āzijā - SIAL China 2015, kas no 6.maija līdz 8.maijam norisinās Šanhajā, Latvijas lauksaimniekiem piederošais piena pārstrādes uzņēmums Latvijas Piens uzsāks darbību arī Āzijas tirgū. Jau pirms izstādes uzņēmums reģistrējis un patentējis zīmolu TRIKATA Ķīnas tirgum, sagatavojis šim tirgum pielāgotu produktu portfeli, sertificēts un iekļauts Ķīnas importētāju sarakstā, informē uzņēmumā.

«Katrā no izstādes dienām notika tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem, kuru laikā prezentējām sierus, kas jau guvuši atzinību arī Eiropas valstīs. Notika tikšanās ar lielveikalu tīklu pārstāvjiem, kuri atzinīgi novērtēja zīmola komunikāciju ķīniešu valodā. Tuvāko mēnešu laikā notiks sadarbības darījumu precizēšana, lai uzsāktu siera eksportu uz Ķīnu. Lai arī ķīniešiem nav siera ēšanas tradīciju, Latvijas Piens produkts Sniega bumbas ar tomātiem un baziliku novērtēts kā garšīgākais Premium klasē. Savukārt potenciālie klienti atzinīgi novērtēja zīmola TRIKATA Emmental, Gouda un Reserve sierus,» stāsta Latvijas Piens valdes priekšsēdētāja Anita Skudra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Izstāde ir tikai tramplīns

Linda Zalāne, 25.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ražotāju tieksme izmēģināt spēkus eksotiskāku valstu izstādēs nav izmisuma diktēts solis, bet gan jauns izaicinājums, atzīst aptaujātie uzņēmēji

Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) organizē nacionālos stendus ar vairāku uzņēmumu dalību tajās valstīs, kuras pieprasa paši nozaru pārstāvji. Gadu no gada Latvijas stends ir lielākajās izstādēs Eiropā, bet pakāpeniski pieaug pieprasījums arī pēc eksotiskāku tirgu apgūšanas, informē LIAA ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta direktore Aija Jaunzeme. LIAA mājas lapā publicētā informācija liecina, ka, piemēram, oktobrī informācijas tehnoloģijas nozares uzņēmumi ar nacionālo stendu piedalīsies Dubaijā notiekošajā Gitex izstādē, bet interjera dizaina uzņēmumi – izstādē Downtown Design. Novembrī pārtikas rūpniecības nozares pārstāvji būs sastopami Almati (Kazahstānā) izstādē World Food, kā arī Šanhajā (Ķīnā) notiekošajā FHC China. Savukārt, piemēram, šī gada februārī Latvijas stends bija kokapstrādes un būvindustrijas izstādē Eco House & Eco Building Expo Tokijā (Japānā). Interjera dizaina un mājas tekstila pārstāvji martā apmeklēja Singapūrā notiekošo izstādi Maison&Objet Asia, bet maijā mūsējie pārtikas ražotāji piedalījās izstādē SIAL China Šanhajā (Ķīnā). Savukārt jūnijā Ninbo (Ķīnā) notika izstāde China CEEC Expo, kurā piedalījās dažādu nozaru uzņēmumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Nīcas uzņēmums Piejūra sāk kūpinātu lašu un zivju konservu eksportu uz Ķīnu

Dienas Bizness, 17.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zivju pārstrādes rūpnīca SIA Piejūra uzsākusi eksportu uz Ķīnu – tur nogādāti jau pirmie zivju konservi un auksti kūpinātu lašu produkti, kuri šobrīd nonākuši tirdzniecībā Ķīnā, informē uzņēmumā.

Pirmās kravas uz Ķīnu SIA Piejūra nogādāja jau jūnija beigās un šobrīd tās ir nonākušas pie pircējiem. Drīzumā uz Ķīnu

tiks nogādātas nākamās kravas, iekļaujot arī saldētos zivju produktus – zivju pirkstiņus un burgerus.

«Pēc veiksmīgas dalības izstādē SIAL CHINA 2015 šajā pavasarī, šobrīd esam uzsākuši eksportu uz Ķīnu. Priecājamies, ka esam vieni no pirmajiem Latvijas zivrūpniecības uzņēmumiem, kuriem ir izdevies iekļūt šajā valstī. Ceram, ka pārdošanas apjomi tikai pieaugs,» saka uzņēmuma tirdzniecības un mārketinga vadītājs Māris Daude.

Neskatoties uz to ka eksports uz Krieviju ir pilnībā apstājies, uzņēmums ir spējis palielināt kopējo apgrozījumu par 20%,

Komentāri

Pievienot komentāru