Ievārījumu ražotājs Pure Food šogad plāno apgrozīt 15 miljonus Ls, kas ir par trim miljoniem vairāk nekā pagājušajā gadā.

Pure Food valdes priekšsēdētājs Aigars Balodis Db informē, ka izaugsmi plānots sasniegt tikai un vienīgi uz eksporta rēķina, jo vietējais tirgus ierobežotās pirktspējas dēļ, visticamāk, nepieaugs. Pamats šādam mērķim ir – pērn uzsākts darbs jaunos eksporta tirgos, kur šogad plānots audzēt apjomus.

Savukārt šogad kompānija iecerējusi izvērsties Tuvo Austrumu valstīs. Db jau vēstīja, ka Pure Food paplašina eksporta reģionu un jau tuvāko mēnešu laikā plāno nosūtīt produkciju uz Dubaiju. Uzņēmums jau ieguvis partneri, kas Tuvo Austrumu valstīs tirgos Pure Food produkciju. Tāpat paredzēta arī klientu apmācība Omānā, Kuveitā, Bahreinā, Irānā un citas valstīs. Tirgus potenciāls šajā reģionā ir milzīgs, vērtē Pure Food vadība.

Uzņēmums Tuvo Austrumu tirgū paredz realizēt 300 – 500 t produkcijas mēnesī. Šobrīd sešās valstīs eksports veido vairāk nekā 10 % - Lietuva, Igaunija, Krievija, Somija, Polija un Baltkrievija, turklāt eksporta valstu skaits palielinās. Lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu, Pure Food šogad gatavojas ieguldīt aptuveni 600 tūkstošus eiro jaunā 3 t katlā, kas ļaus ražošanu palielināt par 60 – 70 %. Kopējie šā gada ieguldījumi plānoti ap vienu miljonu eiro. Pure Food saražoto produkciju realizē 12 pasaules valstīs.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra