Kopš Rimi Latvia klientu lojalitātes kartes Mans Rimi ieviešanas šā gada janvārī  tās lietotāju skaits sasniedzis jau 600 tūkstošus, tādējādi ievērojami pārsniedzot uzņēmuma sākotnējās prognozes.

Saņemot tik ievērojamu klientu lojalitātes apliecinājumu, Rimi Latvia turpina attīstīt arvien jaunas lojalitātes programmas priekšrocības, sniedzot klientiem vēl izdevīgākas iepirkšanās iespējas Rimi veikalos visā Latvijā.

«Mazumtirdzniecībā, kur iespējas izvēlēties iepirkšanās vietu ir ļoti plašas, ikviens lojāls klients ir vērtība. Novērtējot cilvēku izrādīto uzticību, iesim uz priekšu savā attīstībā, lai piedāvātu jaunas iespējas», stāsta Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Mans Rimi karte sniedz iespēju ikvienam tās lietotājam iegādāties preces par izdevīgu cenu, zemāku nekā standartakcijā piedāvātā. Piedevām, katru reizi iepērkoties, pircējs pelna Mans Rimi naudu 1% apmērā no pirkuma summas, kas tiek uzkrāta kartes kontā. Ar uzkrāto Rimi naudu pircējs var norēķināties kādā no nākamajām pirkumu reizēm, samaksājot par pirkumu līdz pat 99% no uzkrātās naudas.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra