Saldējuma sezonai ambiciozi mērķi

Pārtika
2011. gada 2. jūnijs 13:04

Latvijas saldējuma tirgus dalībnieki sezonu sākuši ar investīcijām un ambicioziem mērķiem.

Latvijas saldējuma tirgus līderis a/s Rīgas Piena kombināts (RPK) jau paziņojis par jaunu produktu ieviešanu un jaunumus sagādājuši arī citi nozares spēlētāji. RPK, ieguldot 100 tūkstošus eiro, papildinājis Ekselences produktu sortimentu un tuvākajās dienās sola vēl vienu jaunumu. RPK valdes loceklis Jānis Ceičs klāsta, ka RPK šogad izvirzījis ambiciozu mērķi palielināt saldējuma realizāciju ne mazāk par 10 %, salīdzinot ar pagājušo gadu. Pagaidām šie plāni esot optimistiski un viss būšot atkarīgs no vasaras mēnešiem.

Nākotnē RPK raugās uz saldējuma eksportu. «Esam maza valsts un mums ir grūti augt un Baltijas valstīs nākas konkurēt ar citiem tirgus dalībniekiem. Ir vēl brīvas nišas, kurās varētu startēt,» viņš norāda, piebilstot, ka Austrumu tirgus uz Latviju raugās kā tīru, sakārtotu valsti, kas var piegādāt dabisku produktu ar labu servisu.

Lai vēl vairāk palielinātu savu klātbūtni Latvijas tirgū, SIA Ingman Saldējums šosezon piedāvā vairāk nekā 20 jaunas saldējumu šķirnes. Ingman Saldējums šosezon plāno pārdoto saldējuma apjomu pieaugumu par apmēram 30%, salīdzinot ar iepriekšējo sezonu. Runājot par tendencēm, Ingman Saldējuma direktors Normunds Labrencis uzsver, ka šobrīd sāk pieaugt no piena ražoto saldējumu kategorijas tirgus un tas nozīmē, ka daļai pircēju arvien svarīgāka kļūst produkta kvalitāte, nevis tikai cena.

Tiesa, joprojām pastāv saldējuma marķējuma problēmas, jo  krējuma un sviesta gadījumā likumdošanā ir skaidri definēts, ka par krējumu vai sviestu var nosaukt tikai produktus, kuru izejviela ir piens, bet produkti, kas ražoti no ražošanā lētākiem augu taukiem, ir krējuma vai sviesta izstrādājums, tad saldējumiem nav šāda dalījuma.

Plašāk lasiet šodien Dienas Biznesā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra