Dānijas pētnieku falsificētā informācija par Latvijas senākā un atpazīstamākā zīmola Laima ražotās produkcijas kvalitāti ir ne tikai mērķtiecīgs uzbrukums šim zīmolam, bet arī plānveidīgs ekonomiskais karš pret mūsu nacionālajiem uzņēmumiem.

Tā uzskata Pārtikas uzņēmumu federācijas padomes priekšsēdētājs Didzis Šmits. Šādi ekonomiskā kara paņēmieni ar mērķi izspiest no tirgus stabilus uzņēmumus vai apzināti mazināt to vērtību esot plaši izplatīti un jau sen kļuvuši par ikdienas praksi valstu un starptautisku korporāciju cīņā par noieta tirgiem un resursiem.

«Efektīvākais veids, kā Latvijas iedzīvotāji var atbildēt šādam ārvalstu konkurentu uzbrukumam, ir izvēlēties mūsu valstī ražoto produkciju,» norāda D. Šmits. Saistībā ar minēto uzbrukumu Laima zīmolam Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija vistuvākajā laikā veikšot atbildes pasākumus pret tā organizētājiem.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra