Latvijas uzņēmums Sushi Box, kas pārstāv tāda paša nosaukuma tirdzniecības marku, no trešdienas sāk piegādāt savu produkciju Narvesen tīklam.

Pirmajos trijos mēnešos firma ik dienu plāno realizēt līdz 250–300 suši komplektu. Paralēli arī tiek paplašināta sadarbība ar aviokompāniju airBaltic, kuras pamatēdienkartē Sushi Box produkcija iekļauta kopš jūnija sākuma. Suši tiek ražots vienā no  Rīgas japāņu restorāniem - veltnīšus gatavo profesionāli suši meistari, kam esot ilgu gadu darba pieredze Rīgā un citās Eiropas galvaspilsētās.

«Faktiski mēs suši esam pārvietojuši uz ātro uzkodu kategoriju. Mūsu masveida ražošanas koncepcijai Narvesen ir ideāls starta laukums, lai ienāktu mazumtirdzniecībā. Mums izdevies izrāviens suši segmentā Latvijā, panākot produkta derīguma termiņu 48 stundas,» uzsver projekta Sushi Box vadītāja Kristīne Kirilka.

Pirmajās nedēļās Sushi Box produkcija būs pieejama 25 Narvesen tirdzniecības vietās: 22 – Rīgā, divās Jūrmalā un vienā – Mārupē.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra