Saldējuma Algida ražotājs Unilever otrdien paziņojis par Ingman saldējuma biznesa iegādi.

Tā stiprinās Unilever pozīciju saldējuma tirgū un būs ideāls papildinājums Unilever esošajam portfelim, kas iekļauj tādus spēcīgus zīmolus kā Magnum un Cornetto, informē kompānija.

Unilever Baltijas valstu direktors Rafals Traidenski (Rafal Trydenski)  atzīst: «Saldējums ir stratēģiski svarīga kategorija, kas ir būtiska Unilever izaugsmes veicināšanai. Ingman zīmoli jau saņēmuši patērētāju atzinību, tie dos ievērojamas izaugsmes potenciālu, un lieliski saskan ar mūsu esošo biznesu.» Darījums ir pakļauts pārvaldes institūciju apstiprinājumam un kompānija to cer pabeigt 2012. gada sākumā.

Ingman saldējuma biznesā strādā ap 700 darbinieku, un uzņēmumam ir ražotnes Sibbo (Somija), Ahus (Zviedrija), Mažeiķos (Lietuva) un Gomeļā (Baltkrievija). Ingman saldējuma zīmolu gada pārdošanas apjomi 2010. gadā sasniedza 70 miljoni eiro. Jau ziņots, ka Unilever, sakot darbu Baltijā, neizslēdza iespēju iegādāties kādu vietējo ražotāju.

Jau vēstīts, ka viens no lielākajiem saldējuma ražotājiem pasaulē Unilever šovasar sācis tirgot savus saldējumus Latvijā, izmantojot zīmolu Algida. Ražotāja mērķis ir kļūt par vienu no vadošajiem nozares pārstāvjiem Baltijas tirgū. Unilever arī neizslēdza iespēju iegādāties kādu no vietējiem saldējuma ražotājiem, ja šāda investīciju iespēja radīsies.

Kompānijas Unilever saldējuma apgrozījums sasniedz 5 miljardus eiro gadā un Baltijas tirgus iekarošana tiek uzlūkota kā ilgtermiņa projektsUnilever tirgo savu saldējuma produkciju vairāk nekā 115 valstīs visā pasaulē. Kompānijas sirdsveida logo tika izstrādāts 1998. gadā un šobrīd tas pazīstams vairāk nekā 40 valstīs. Lai gan logo ir vienāds visā pasaulē, dažādās valstīs tiek izmantoti dažādi zīmoli, piemēram, Wall's Lielbritānijā un vairumā Āzijas valstu, Langnese Vācijā, GB Glace Zviedrijā un Somijā, HB Īrijā, Ola Beniluksa valstīs utt. Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, tāpat kā lielākajā daļā Centrālās un Austrumeiropas valstīs, Unilever saldējums būs pazīstams ar nosaukumu Algida.2010. gadā Unilever kopējais apgrozījums bija 44,3 miljardi eiro un tika nodarbināti vairāk nekā 167 tūkstoši cilvēku.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra