Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieks BaltCap ir vienojies ar tā portfeļa uzņēmumu - Latvijas kosmētikas ražotāju un franšīzes devēju Stenders, par papildus viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu, informē BaltCap pārstāvji.

Stenders ir kosmētikas ražotājs ar 200 franšīzes veikaliem 22 pasaules valstīs. Stenderam ir viena no plašākajām kosmētikas ķēdēm Ķīnā, kas sastāv no 110 franšīzes veikaliem, kas atrodas lielākajās Ķīnas pilsētās. 2014 gadā Stendera globālās mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 27 miljonus eiro. Stenders veiksmes stāsts ir balstīts uz augstas kvalitātes produktiem un īpašu iepakojumu, pievilcīgu veikalu konceptu un veiksmīgu franšīzes konceptu.

Kopš 2015 gada sākuma par Stenders vadītāju ir kļuvis pasaules līmeņa kosmētikas nozares vadītājs Julien Laporte, kurš iepriekš bijis valdes loceklis pasaules slavenajā franču zīmolā L’Occitane, kura apgrozījums ir virs 1 miljarda eiro, vadītājs Angļu kosmētikas uzņēmumā Crabtree & Evelyn, kā arī L’oreal Turcijas un Baltijas pārstāvniecības vadītājs. Vadības komandas stiprināšana ar starptautiskiem kosmētikas nozares profesionāļiem un papildus investīciju piesaiste, apliecina Stenders ambiciozos attīstības plānus. 2015 gadā Stenders plāno atvērt veikalus dzīvīgajās Singapūras un Londonas pilsētās, kā arī ievērojami paplašināt produktu klāstu.

«Jau iepriekš esam pauduši apņēmību strauji attīstīties ārvalstu tirgos un strādāt pie investīciju piesaistes. Ja līdz šim uzņēmums ir bijis kā neliela izmēra kuģis, kuru vadījām pašu spēkiem, tad līdz ar jaunu investīciju piesaisti mēs strauji izejam dziļākos starptautiskajos ūdeņos. Tas arī rada nepieciešamību piesaistīt vadītāju ar globālu pieredzi, ko esam veiksmīgi izdarījuši,» piebilst Jānis Bērziņš, Stenders padomes priekšsēdētājs.

«Investīciju piesaiste tiek veikta, lai nodrošinātu Stenders iepeldēšanu globālajos ūdeņos, kur mitinās arī galvenie pasaules līmeņa konkurenti, kā piemēram L’Occitane, Kiehl’s, Crabtree & Evelyn. Esmu pārliecināts, ka Stenders zīmols to ir pelnījis. Es pats personīgi esmu strādājis galvenajos Stenders konkurentos un varu teikt, ka Stenderam nav par ko tos apskaust. Starptautiskā attīstība tiks balstīta uz jau šobrīd veiksmīgo attīstību Ķīnā, un 2015. gadā Stenders attīstīsies parējā Āzijā, sākot ar Singapūru un Dienvidkoreju un turpinot ar daudziem citiem tirgiem. Stenders komanda šobrīd ļoti aktīvi strādā pie produktu portfeļa piemērošanas Āzijas tirgum, lai vēl papildus pastiprinātu izaugsmi šajā reģionā, un tuvāko mēnešu laikā jau plānotas pirmās svarīgās jauno produktu izlaišanas. Tā kā Stenders ambīcija ir kļūt par patiesi globālu zīmolu, 2015 gadā plānojam arī atvērt divus veikalus Londonā, kas ir pirmajā vietā pasaulē tūristu apmeklētības ziņā. 2015 gads solās būt lielu pārmaiņu gads Stendera starptautiskajā attīstībā, bet es ticu, ka tas ir tikai sākums,» pārliecināts jaunais Stenders vadītājs Juliens Laporte.

«Mēs esam īpaši gandarīti par to, ka šo finansējumu varam sniegt no Latvijas valsts un ES fondu atbalstītā fonda, nodrošinot valsts atbalsta līdzekļu novirzīšanu produktu attīstības un apgrozāmo līdzekļu vajadzībām Latvijas zīmolam, kas darbojas globālā līmenī,» saka Astra Neimane, BaltCap Investīciju direktore.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra