Citas ziņas

10. augustā sāks pārdot biļetes nākamā gada Positivus

Lāsma Vaivare, Db, 30.07.2009

Jaunākais izdevums

10. augustā 10 no rīta Biļešu servisa kasēs sāks pārdot biļetes uz 2010. gada Positivus festivālu Salacgrīvā. Pirmo 1 000 biļešu cena positivus.com reģistrētajiem lietotājiem būs 19 Ls.

2010. gada Positivus festivāls notiks 16. un 17.jūlijā Salacgrīvā. «Esam secinājuši, ka šā gada apmeklētāju skaits – 15 000 cilvēku katru dienu, ir maksimālā robeža, lai apmeklētāji festivāla teritorijā justos mājīgi, tādēļ nākamgad cilvēku skaits tiks ierobežots līdz 15 000,» Db informēja festivāla pārstāve Līga Andžāne.

Pirmās biļetes maksās 19 Ls, bet kopā ar vietu telšu pilsētiņā – 22.5 Ls. Pēc tam biļetes kļūs dārgākas – 25 Ls, ar telšu vietu - 28.5 Ls. Pēc pirmo galveno mākslinieku izziņošanas biļešu cena būs 30 Ls (33.5 Ls ar vietu telšu pilsētiņā). Grupas biļetes būs pieejamas tikai pēc pirmo mākslinieku izziņošanas.

Nākamgad Positivus festivāls notiks jau ceturto reizi. Šogad tas pulcēja 25 – 30 tūkst. skatītāju, kas uz astoņām skatuvēm sekoja līdzi Moby, Prāta vētras, Sinead O’Connor, Peter Doherty un citu mākslinieku priekšnesumiem. Iepriekšējos gados festivālā uzstājušies arī Fatboy Slim, Manic Street Preachers, Travis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau no nākamās nedēļas darbu sāks īpašais Positivus festivālam veltītais 360TV Positivus kanāls, kura programma šovasar būs sadalīta trīs lielos blokos, šodien vēstīja Lattelecom vadītājs Juris Gulbis.

Lattelecom sadarbību ar Positivus festivāla rīkotājiem sāka pirms trīs gadiem, piedāvājot arī īpašo festivālam veltīto televīzijas kanālu.

Šoreiz pirms festivāla četrus raidījumus vadīs Andris Freidenfelds, kā arī būs skatāmi labākie ieraksti no pagājušā gada festivāla. Kad sāksies festivāls, tad 360TV Positivus piedāvās tiešraides no koncertiem un festivāla notikumu apskatus, kā arī būs stāsti par mūziku, bet vēl divas nedēļas pēc tam, kad festivāls jau būs beidzies, televīzijas kanāls piedāvās noskatīties labākos koncerta ierakstus un labākos notikumus no festivāla, stāstīja Gulbis.

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors akcentēja, ka festivālam ir svarīga šī televīzija, jo tas ļauj daudz vairāk cilvēku sekot līdzi festivālam. «Pirms pāris gadiem vienīgā televīzijā skatītākā mūzikas pārraide bija Jaunais vilnis. Prieks, ka tagad tas ir Positivus festivāls,» sacīja Majors. Pagājušā gada pieredze liecina, ka 360TV Positivus līdzi sekojusi katra ceturtā mājsaimniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu cenas uz XXVII Vispārējo latviešu dziesmu un XVII Deju svētku maksas pasākumiem šogad vidēji ir par aptuveni 40% augstākas, nekā tās bija iepriekšējos svētkos 2018.gadā, liecina aģentūras LETA veiktie aprēķini atbilstoši iepriekšējo svētku cenrāžiem un šiem svētkiem sagatavoto cenrādi, kas vēl būs jāizskata Ministru kabinetā.

Cenu kāpums uz visiem pasākumiem nav vienāds. Tāpat ir pasākumi, uz kuriem cenas ir samazinājušās.

Atšķirībā no 2013. un 2018.gada svētkiem ir samazinājies biļešu cenu klāsts, sarūkot tieši lētāko biļešu piedāvājumam.

Piemēram, šogad uz svētku noslēguma koncertu "Kopā augšup" Mežaparka Lielajā estrādē iecerēts piedāvāt biļetes piecās cenu grupās - par 20, 40, 60, 80 un 100 eiro. Savukārt 2018.gadā uz noslēguma koncertu bija pieejamas biļetes sešās cenu grupās - par 15, 25, 35, 45, 55 un 65 eiro. Savukārt 2013.gadā bija septiņas biļešu cenu grupas, lētākajām maksājot 3 latus jeb 4,3 eiro.

Līdz ar to uz svētku noslēguma koncertu dārgākā biļete šogad maksās par 54% vairāk nekā 2018.gadā, kas turklāt ir vairāk nekā divas reizes vairāk par 2013.gada dārgāko biļeti uz noslēguma koncertu. Savukārt lētākā biļete ir par 33% dārgāka nekā 2018.gadā, kā arī atbilst trešās dārgākās biļešu grupas cenai 2013.gada svētku noslēguma koncertā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Positivus Music vadītāju Ģirtu Majoru

Lelde Petrāne, 04.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Positivus Music vadītājs Ģirts Majors. Positivus Music ir viena no lielākajām Latvijas koncertaģentūrām, kas dibināta 2003. gadā un ir organizējusi daudzus mūzikas koncertus, piemēram, Kings Of Leon, Nine Inch Nails, Lana Del Rey, Faithless, James Blunt, Kaiser Chiefs, Garbage un citus. Kopš 2007. gada Positivus Music organizē arī Positivus festivālu.

- Kāpēc jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Nevaru iedomāties, ka darbotos kādā citā nozarē, izņemot šo. Bet kāpēc? Droši vien tāpēc, ka ļoti patīk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Tiem, kuri vēlas ar festivālu nodarboties ilgtermiņā, ir atbildības sajūta, bet ik pa laikam ir gadījumi, kuri diemžēl liek brīnīties, ka tādas lietas var notikt, lai arī tas ir saprotami - šī industrija Latvijā ir jauna un niecīga, kaut spēcīgāka nekā pirms desmit gadiem,» citējot Positivus organizētāju Ģirtu Majoru, raksta laikraksts Diena.

Positivus šodien izsludina nākamā gada festivāla norises datumus, un tie ir 18., 19. un 20. jūlijs. Tāpat Positivus ir viens no desmit pretendentiem uz Eiropas festivālu balvu par labāko mūziķu izvēli. Nomināciju sarakstu izveidojusi starptautiska žūrija, kurā darbojas industrijas aģenti, eksperti un žurnālisti. Tas ir liels sasniegums, jo Positivus ir iekļuvis nominantu sarakstā, kur pārējie konkurenti ir daudz lielāki festivāli, - saka festivāla Positivus organizētājs Ģ. Majors. «Visiem šiem festivāliem ir daudz lielāks budžets nekā Positivus. Mums ir mazāk nekā viens miljons eiro, ko festivāls tērē māksliniekiem, bet pārējiem ir no diviem līdz pat 10 miljoniem,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls «Positivus» nākamgad būs saīsināts, jo trīs dienu pasākums atspoguļojas augstākās biļešu cenās, pastāv sezonālo koncertu konkurence, kā arī lielākā daļa apmeklētāju iepriekšējos gados izvēlējušies to apmeklēt tieši divas, nevis visas trīs dienas, sacīja festivāla organizators Ģirts Majors.

Viņš skaidroja, ka, saīsinot festivāla norisi, tas kļūs pieejamāks plašākai publikai, jo muzikālā satura kvantitāte atspoguļojas biļešu cenās, kā rezultātā, tas ir «jutīgs moments pasākumu tirgū».

Tāpat Majors uzskata, ka, atgriežoties pie agrākā divu dienu koncepta, tas kļūs saturiskāks. Festivāla rīkotāju statistika esot uzrādījusi, ka cilvēki pēdējo gadu laikā lielākoties apmeklē vien divas, nevis visas trīs dienas, kas liek secināt, ka trīs dienu festivāli bijuši par garu.

Taujāts, vai aizvadītā gada festivāls uzņēmumam radījis zaudējumus, Majors teica, ka šis bizness vienmēr ir sezonāls. «Ir koncerti, kas ir ļoti veiksmīgi un tādi, kas nav tik veiksmīgi. Tas pats ir ar festivāliem. Mums ir svarīgi, lai vidējā līkne ir stabila. Tas nav pirmais gads, kad festivāls guvis zaudējumus. Bet, ja mēs skatītos tikai no peļņas viedokļa, tad festivālu nekad nebūtu sākuši. Pēc viena gada nevar izdarīt ilgtermiņa secinājumus,» pauda «Positivus» rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz nākamajā nedēļas nogalē Salacgrīvā gaidāmo Positivus festivālu internetā tiek pārdotas viltotas biļetes, aģentūru LETA informēja kāda viltotu biļešu pircēja, savukārt festivāla rīkotāji aicina mūzikas mīļotājus nekādā gadījumā nepirkt biļetes no rokas, lai festivāla dienā nenāktos palikt aiz sētas.

Kā aģentūru LETA informēja kāda biļešu pircēja, interneta portālā www.ss.lv viņa atradusi sludinājumu, kurā kāds Sergejs piedāvājis iegādāties biļeti, jo viņš pats uz pasākumu netiekot.

Divu dienu festivāla ieejas biļeti sieviete iegādājās par 22 latiem un, kā solīts sludinājumā, līdzi tika iedots pirkuma čeks. Sergejs apgalvoja, ka savu biļeti pārdodot, jo neesot naudas dzīvokļa īres nomaksai. Sākumā nekas neradīja aizdomas, līdz pāris dienas vēlāk tajā pat portālā sieviete pamanīja identisku sludinājumu. Tāpēc viņa devās pārbaudīt savu nopirkto biļeti uz Biļešu servisa kasi, kur apstiprinājās aizdomas, proti, attiecīgajā Biļešu servisa kasē neviena biļete uz Positivus festivālu netika iegādāta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Majors: Latvijas koncertdzīvei nav loģisku pasākumu arēnās

Jānis Rancāns, 30.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas koncertdzīve pēdējos gados ir ievērojami atdzīvojusies, taču tās nākotni nodrošinās vidēja līmeņa koncerti, nevis lieli pasākumi arēnās, kas mazam tirgum ir tikai loģiski, uzskata koncertaģentūras Positivus Music vadītājs Ģirts Majors.

Positivus vadītājs sarunā ar raidījumu Dienas Rīts norādīja, ka par panīkumu Latvijas koncertdzīvē ir jārunā pagātnes formā. Lejupslīde neesot novērojama un cilvēki pērk biļetes, sacīja Ģ. Majors, uzsverot, ka ir tikai loģiski, ka Latvijas tirgū koncertdzīvi nodrošinās vidēja līmeņa koncerti, bet pasākumi arēnās būšot īpašs notikums.

Runājot par Positivus festivālu, viņš apliecināja, ka pēdējos gados ir gandarījums par divu dienu programmām uz galvenajām – Tele 2 un Nordea – skatuvēm, kas nav orientētas uz lielām zvaigznēm. «Programmas ir augstvērtīgas – ārvalstu mākslinieki, kas ir karjeras augšupejas brīdī. Programma netiek vērsta uz vienu vai divām zvaigznēm un tas rada kvalitātes sajūtu. Mums ir svarīgi, lai visa programma ir daudzveidīga,» sacīja Ģ. Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Positivus vienā nedēļas nogalē «nokurina» 2 miljonus eiro

Kristīne Stepiņa, 01.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī būs divpadsmitā vasara, kad Salacgrīvu ieskandinās Positivus festivāls, pulcējot aptuveni 30 tūkstošus klausītāju gan no Latvijas, gan tuvākajām Eiropas valstīm, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Pasākuma idejas autors un organizators Ģirts Majors būs sarūpējis īpašus publikas «magnētus» – austrāliešu mūziķi Niku Keivu (Nick Cave) un britu elektronikas avangardistus – grupu The Prodigy.

Lai arī konkurence starp festivāliem pasaulē saasinās un mākslinieku honorāri aug, G. Majors uz festivāla attīstību raugās visnotaļ optimistiski, cenšoties turēt augstu kvalitātes latiņu un prognozējot Positivus ilgdzīvotāja statusu.

Fragments no intervijas

Vienpadsmit gados Positivus ir kļuvis par vērienīgāko brīvdabas festivālu Baltijā. Kas ir tā veiksmes pamatā?

Ir festivāli, kuri pulcē lielāku cilvēku skaitu, taču satura ziņā šis noteikti ir vērienīgākais Baltijā. Arī izmaksu ziņā. Tā budžets ir aptuveni divi miljoni eiro. Šāda nauda tiek «nokurināta» vienā nedēļas nogalē. (Smaida.)

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Positivus festivālā kā galvenie mākslinieki uzstāsies Muse un Scissor Sisters, šodien preses konferencē informēja Positivus rīkotāji, minētos māklsiniekus nosaucot kā pirmos no lielajiem vasaras festivāla viesiem.

Positivus festivāla programmu papildinās vēl citi gavenie mākslinieki.

Scissor Sisters ir grupa, kas populāra gan dzimtajā ASV, gan guvusi lielus panākumus Eiropā. Šogad jūnija beigās gaidāms grupas jaunais albums Nightwork, kura prezentācijai sekos koncerti Eiropā un Amerikā.

Vieni no interesantākajiem Positivus festivāla viesmāksliniekiem būs spāņu muzikālais projekts Giulia y Los Tellarini, kas sevī apvieno plašu pasaules mūzikas ainavu - Vidusjūras siltumu un šarmu, latino karstasinību, meksikāņu traģiskumu un džeza eleganci. Kino mīļotāji šo grupu atpazīs pēc Vudija Alena filmas Vicky Cristina Barcelona.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, sociālajos tīklos paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Viņš norāda, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. "Šī paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā, jo mums jāpaziņo, ka 20202.gada vasara būs bez "Positivus" festivāla," raksta Ģ.Majors.

Viņš skaidro, ka festivāls nevar notiks mākslinieku, mūziķu, tehniskā personāla festivālu apmeklētāju veselības drošības dēļ. "Koncerti no guļamistabām televizora vai datoru ekrānā, ballītes dzīvojamās istabās vai uz balkoniem nekad neaizstās dzīvu koncertu apmeklējuma pieredzi. Pārvietošanās un pulcēšanās ierobežojumi visā pasaulē liek māksliniekiem atcelt koncertus, bet festivāla organizatoriem - rakstīt atcelšanas paziņojumus visu veselības un drošības labā," vēsta Ģ.Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Positivus prognozē vairāk apmeklētāju, Beach Party no prognozēm atturas

Līva Melbārzde, 15.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla biļešu cena palikusi iepriekšējo gadu līmenī, Beach Party biļešu cenu cēlis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Atcelta Elijas Gouldingas uzstāšanās Positivus festivālā

LETA, 12.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla rīkotāji saņēmuši ziņu, ka dziedātāja Elija Gouldinga aizvadītajā nedēļas nogalē ir saskārusies ar ievērojamām veselības problēmām, tādēļ ārsti viņai likuši atcelt visas drīzumā paredzētās uzstāšanās, to skaitā uzstāšanos Positivus festivālā, informēja Positivus komunikācijas vadītāja Līga Andžāne.

«Šķiet, festivālam nevar būt sliktākas ziņas, kā zaudēt kādu no programmā paredzētajiem māksliniekiem, īpaši, ja tas noticis tik īsi pirms festivāla norises, tomēr cilvēciski mēs sūtām vissirsnīgākos laba vēlējumus māksliniecei, novēlam pēc iespējas ātrāk atveseļoties un atgriezties uz skatuves,» pauda festivāla rīkotājs Ģirts Majors.

Saistībā ar šo notikumu Positivus piektdienas programmā būs izmaiņas.

Visticamāk, Gouldingas vietā uz festivāla lielās jeb Lattelecom skatuves uzstāsies britu producents, solo mākslinieks un dīdžejs Marks Ronsons, mikroblogošanas vietnē Twitter vēsta Ģ. Majors. Patlaban festivāla programmā Ronsonam tajā pašā vakarā, proti, piektdien ir paredzēta uzstāšanās ar dīdžeja setu uz festivāla otrās jeb Nordea skatuves.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Perkusionistu grupa Stomp ar atjaunotu izrādi nākampavasar atkal viesosies Rīgā. Šīs izrādes ievērojami atšķiršoties no tā, ko Rīgā varēja vērot pirms trīs gadiem.

Stomp pavasaris Rīgas Kongresu namā gaidāms no 11.-13.martam.

Stomp uzveduma grupā apvienojušās daudzas spilgtas personības, kuras kopīgi strādā pie tā, lai no it kā vienkāršām un pašsaprotamām lietām radītu sarežģītu, dinamisku, teatrālu un aizraujošu priekšnesumu. Grupa izmanto, piemēram, skārda traukus, Zippo šķiltavas un visparastākās slotas.

2007.gadā Stomp Rīgā viesojās vienu nedēļu un sniedza 8 izpārdotas izrādes. Stomp programmā regulāri tiekot ietverti jauni priekšnesumi, tādēļ šīs izrādes ievērojami atšķiršoties no tā, ko Rīgā varēja vērot pirms 3 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien un rīt Salacgrīvā notiks lielākais mūzikas un mākslas festivāls Baltijas valstīs – Positivus, kura ietvaros piesātinātā divu dienu programmā varēs baudīt ne tikai lielisku mūziku, bet arī kino, teātri, dejas mākslu u.c. saistošas izklaides un atpūtas aktivitātes. Festivāla aktualitātes, uzstāšanos un intervijas ar māksliniekiem pārraidīs Radio SWH.

Uz galvenajam skatuvēm, kam šogad dots TELE2 un CĒSU ALUS nosaukums, uzstāsies spožākās pašmāju un ārzemju zvaigznes, no kurām galvenās ir MOBY, PRĀTA VĒTRA, SINEAD O’CONNOR, PETER DOHERTY, THE WHIP, EBONY BONES un THE TIGER LILLIES.

Positivus festivālā viesosies arī TWO DOOR CINEMA CLUB, THE LEISURE SOCIETY, SONS OF NOEL AND ADRIAN, THE HAPPY ENDINGS, JURGA, INSTRUMENTI, DZELTENIE PASTNIEKI, THE HOBOS, ZIG ZAG, THE MUNDANE, BEDWETTERS, DAHLING, DUN DUN un LAIME PILNĪGA.

Plašu pašmāju mākslinieku programma būs I LOVE YOU terasē, kur uzstāsies HOSPITĀĻU IELA, S.P.B., SATELLITES LV, EL MARS, VOCEKS VOISKA, GAUJARTS, MARTIN CONFUSED, MARIPOSSA, MONA DE BO un ACID RAIN.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāls paziņo galīgo programmu, ko varēs vērot uz abām galvenajām festivāla skatuvēm.

Piektdiena, 17.jūlijs

TELE2 skatuve

20:00-20:45 Sons Of Noel And Adrian (uk)

21:45-22:30 The Tiger Lillies (uk)

23:45-01:00 Prāta Vētra (lv)

CĒSU ALUS skatuve

17:15-17:45 Bedwetters (ee)

18:15-18:45 Laime Pilnīga (lv)

19:15-19:45 The Happy Endings (au)

20:45-21:30 Two Door Cinema Club (uk)

22:45-23:30 Peter Doherty (uk)

00:00-02:00 Pop Beats Poetry (lv)

Sestdiena, 18.jūlijs

TELE2 skatuve

18:15-18:45 Instrumenti (int)

19:45-20:30 Ebony Bones (uk)

21:30-22:15 The Whip (uk)

23:30-00:45 Moby (usa)

CĒSU ALUS skatuve

11:15-11:45 Dahling (ee)

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Positivus rīkotāji sašutuši par uzņēmumu rīcību

Lelde Petrāne, 16.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sistēma, kad, pievienojoties kāda uzņēmuma sekotājiem Twitter, Draugiem.lv vai Facebook, mūzikas mīļotājs var tikt pie bezmaksas biļetes uz pasākumu, nav nekas jauns. Tomēr, kā izrādās, liela daļa akciju, kurās tiek izlozētas biļetes uz Positivus, notiek nelegāli, festivāla organizatoriem par zīmola izmantošanu ne santīma nesamaksājot, vēsta laikraksts Diena.

Nelegālo izložu skaits šobrīd jau mērāms desmitos, turklāt tādas rīkot atļāvušies ne tikai «kaktu kantori», bet pat viena no Latvijas lielākajām bankām un kāds no vadošajiem telekomunikāciju uzņēmumiem, laikrakstam atzinis festivālu rīkojošās aģentūras Positivus Music līdzīpašnieks Andis Zusts.

Viņš norādījis, ka tiesības izmantot festivāla zīmolu savās reklāmas aktivitātēs tiek piešķirtas festivāla sponsoriem, līdz ar to uzņēmumi, kas biļetes izmanto kā balvas akcijās, to nesaskaņojot ar festivāla organizatoriem, pārkāpj likumu.

«Skaidrs, ka visvieglākais veids, kā audzēt sekotāju skaitu sociālajos tīklos, ir izkarināt «burkānu», un Positivus biļete kā burkāns firmai ir salīdzinoši lēts. Virkne uzņēmumu, ar mums to nesaskaņojot, vienkārši nopērk biļeti, uz kuras turklāt rakstīts, ka publiska izplatīšana ir iespējama tikai saskaņojot ar organizatoru, un izliek to izlozē. Tie varbūt nav tiešie zaudējumi, bet tā ir kaitnieciska rīcība, jo rada negūtu peļņu. Ja visi uzņēmumi, kas tā rīkojas, būtu mūsu oficiālie sponsori, iespējams, mēs varētu atvest uz Latviju daudz skaļākas grupas. Un šogad tas ir tiešām «epidēmiskā» līmenī,» viņš skaidrojis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan festivāla Positivus apmeklētāju skaits katru gadu pieaug, tā organizatori neplāno paplašināt festivāla teritoriju Salacgrīvas Zvejnieku parkā. Nedaudz varētu tikt paaugstinātas biļešu cenas un festivāls varētu kļūt garāks. Iespējams, ka nākamgad festivāla ilgums varētu būt trīs dienas šobrīd esošo divu dienu vietā - Positivus nākamgad varētu sākties jau ceturtdienā, preses konferencē norādīja Positivus Festival organizators Ģirts Majors.

Šogad festivāla pirmajā dienā tā apmeklētāju skaits bija nedaudz mazāks nekā 20 000, kas bija par aptuveni vienu tūkstoti vairāk nekā pērnā gada festivālā Positivus. Abu dienu apmeklētības dati tiks paziņoti vēlāk, pēc festivāla medijiem norādīja Ģ. Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bija nepieciešami trīs gadi, lai panāktu, ka festivāls Positivus spēj sevi atpelnīt, norādījis pasākuma organizators Ģirts Majors. Provizoriskie dati liecina, ka festivālu katru dienu apmeklējuši 12 līdz 15 tūkst. cilvēku, raksta Diena.

Pavisam kopā festivālu Positivus apmeklējuši 25 līdz 30 tūkst. cilvēku, un lielākā daļa no tiem ieradušies uz abām festivāla dienām. Tas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā 2008. gadā.

Ģ Majors atklāja, ka festivāls Positivus pavisam noteikti notikšot arī 2010. gadā, un jau rudenī sāksies gatavošanās tam. Ar Salacgrīvas domi noslēgtais līgums paredz, ka Positivus Salacgrīvā var rīkot vēl septiņus gadus.

Positivus festivālā uz galvenajām skatuvēm uzstājās arī Prāta Vētra, Sinead O'Connor, Peter Doherty, The Whip, Ebony Bones un The Tiger Lillies. Festivālā viesojās arī Two Door Cinema Club, The Leisure Society, Sons Of Noel And Adrian, The Happy Endings, Jurga, Instrumenti, Dzeltenie Pastnieki, The Hobos, Zig Zag, The Mundane, Bedwetters, Dahling, Dun Dun un daudzas citas pašmāju grupas un izpildītāji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grupa Prāta Vētra, kas 17.jūlijā uzstāsies Positivus festivālā Salacgrīvā, īpaši gatavojas savam vienīgajam šā gada koncertam Latvijā. Festivāla organizatori esot saņēmuši grupas idejas skatuves uzbūvei, un tehniskajā ziņā tā būšot krietni iespaidīgāka nekā iepriekšējos festivālos redzētā.

Informēja Positivus festivāla sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Andžāne.

Jūnija vidū Prāta Vētra plānojot klajā laist jaunu singlu.

Prāta Vētra savu vienīgo koncertu šovasar izvēlējusies sniegt Positivus festivālā. Kā galvenie mākslinieki Prāta Vētra uzstāsies festivāla pirmajā dienā, 17.jūlijā. Grupas uzstāšanās sāksies ap plkst. 23:00 uz festivāla galvenās - TELE2 skatuves.

Gaismas tehnikas apjoms, ko savā šovā izmantos gan Prāta Vētra, gan festivāla otrās dienas galvenais mākslinieks MOBY, būšot krietni lielāks un iespaidīgāks nekā iepriekšējos Positivus festivālos redzētais.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Positivus festivālā būs arī startup telts

Anda Asere, 06.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nozīmīgākā ikgadējā startup un tehnoloģiju konference TechChill šovasar sadarbosies ar leģendāro mūzikas festivālu Positivus un tā laikā notiks konferences vasaras sesija

Tās laikā dalībniekiem būs iespēja atpūsties un smelties iedvesmu TechChill Summer Hub teltī, apvienojot mūzikas, mākslas un tehnoloģiju pieredzi vienā pasākumā. TechChill vasaras teltī būs iespēja iepazīties ar tehnoloģiju jaunuzņēmumiem no Baltijas valstīm, dzirdēt iedvesmojošas runas un diskusijas, kā arī notiks prezentēšanas skola un ideju sacensības.

«Festivāls ir kļuvis par nozīmīgu notikumu, kas spēj pulcēt progresīvāko Baltijas sabiedrības daļu un, ja runājam par saturu, jau sen ir izaudzis ārpus mūzikas robežām un kalpo kā laba platforma, lai iepazīstinātu cilvēkus klātienē ar jaunumiem dažādās jomās, jo festivāla apmeklētāji ir atvērti un gatavi veltīt laiku un uzmanību, lai uzzinātu ko jaunu. Startup kompānijām tā ir izcila iespēja satikt klātienē savus esošos un nākotnes klientus, lai uzrunātu šo milzīgo auditoriju – pārliecinātu un testētu idejas klātienē,» teic Andis Zusts, viens no Positivus festivāla organizatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Positivus festivālam izveidota mobilā aplikācija

, 11.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāls kļuvis par pirmo festivālu Latvijā, kam tapusi viedtālruņu festivāla mobilā aplikācija.

Mobilais operators Tele2 kopā ar Positivus ir izstrādājis īpašu festivāla aplikāciju Apple viedtālruņiem, un viedtālruņiem ar Android operētājsistēmu. Viedtālruņu skaits tirgū strauji palielinās, tāpēc, domājot par festivāla apmeklētāju ērtību, ir radīta aplikācija, kas apkopo visu informāciju par festivālu un tā norisi, informē Līga Andžāne, Positivus Festival sabiedrisko attiecību speciāliste.

Positivus aplikācijā atrodama pilna festivāla programma un apraksts par māksliniekiem, teritorijas karte, informācija par telšu pilsētiņu un autostāvvietu, festivāla noteikumus, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, festivāla Twitter plūsma, interaktīva spēle draugiem, brīdinājums par tālruņa baterijas izlādēšanos, kā arī citas lietas. Lai nepalaistu garām interesējošo grupu uzstāšanās un filmu seansus, festivāla aplikācijā iespējams izveidot un saglabāt personīgo festivāla programmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta un televīzijas uzņēmums Lattelecom ir izveidojis jaunu izklaides platformu Shortcut, kas piedāvā seriālu, filmu un TV kanālu satura apvienojumu, kā arī ekskluzīvas tiešraides no lielākajiem notikumiem Latvijā un pasaulē, ceturtdien preses konferencē informēja uzņēmuma pārstāvji.

Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis uzsvēra: «Savulaik mēs izstrādājām un izpildījām ambiciozu plānu - radīt Latvijā ātrāko internetu un plašāko Wi-Fi tīklu. Shortcut izstrāde ir loģisks nākamais Lattelecom attīstības solis, jo mēs esam pārliecināti, ka arī mūsu televīzijai, tāpat kā ātram internetam un Wi-Fi, ir jābūt pieejamai it visur.»

Shortcut lietotājiem būs iespēja skatīties seriālus, filmas, multfilmas, ekskluzīvas tiešraides un 50 pasaules top TV kanālus visā Latvijā neatkarīgi no interneta pieslēguma veida. Platformas piedāvājumā būs atrodamas arī jaunākās filmas, kas vēl nesen demonstrētas kinoteātros. Shortcut TV kanāli pieejami oriģinālvalodā, Shortcut Films un Premiere: filmas, seriāli - oriģinālvalodā, kā arī ar tulkojumu latviešu un krievu valodā. Savukārt viss bērniem domātais saturs ir ierunāts latviešu valodā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot sabiedriskā transporta biļešu iegādes un lietošanas iespējas, definēta lietotāju grupa ir uzsākusi koda biļetes lietojamības testus ar mērķi pārbaudīt jaunā veida biļetes lietojamību reālos apstākļos, kas ietver biļetes aktivizēšanu transporta līdzeklī un kontroli, informē pašvaldības uzņēmumā Rīgas satiksme.

Koda biļete būs jauns norēķinu veids “Rīgas satiksmes” sabiedriskajā transportā, kas ļaus klientiem veikt norēķinus par braucieniem ar viedtālruni tiešsaistes režīmā.

Koda biļete darbosies paralēli esošajai e-talonu sistēmai. Lai lietotu koda biļeti, klientiem savā viedtālrunī vajadzēs uzstādīt mobilo lietotni. Šajā lietotnē tiešsaistes režīmā varēs iegādāties vienreizējo brauciena biļeti un izmantot to, aktivizējot sabiedriskā transportlīdzekļa salonā, kur būs izvietots katram transportlīdzeklim unikāls kvadrātkoda identifikators.

Gadījumā, ja transportā iekāps kontrolieris, pasažieris atvērs lietotni, kur būs redzama aktivizētā biļete, un uzrādīs to kontrolierim. Koda biļetes platformas izstrāde tika uzsākta 2020. gada nogalē, un tā tiek veidota kā atvērta sistēma, lai šādas biļetes pārdošanu varētu nodrošināt pēc iespējas plašs pakalpojuma sniedzēju (pārdevēju) loks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Brīdina par krāpnieciskām Olimpisko spēļu biļešu interneta vietnēm

Lelde Petrāne, 16.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonas policija izplatījusi brīdinājumu par Londonas olimpisko un Paraolimpisko spēļu biļešu pirkšanas vietnēm, kuras, iespējams, ir krāpnieciskas un cilvēki, kuri iegādājušies biļetes konkrētajās interneta vietnēs, tās var nesaņemt.

Ja cilvēki iegādājušies biļetes kādā no zemāk minētajām kompānijas EUROTEAM interneta vietnēm, nekavējoties nepieciešams sazināties ar kompāniju, no kuras sākotnēji biļetes tika pirktas un kontaktēties ar maksājuma servisa nodrošinātāju.

Iespējams, krāpnieciskas kompānijas EUROTEAM biļešu vietnes:

euroteam.net

tixnet.com

olympicticket.info

euroteam.info

euroteamtickets.com

2012tickets.org

londonsummergames.net

londonsummergames.org

euroteam.travel

worldticketservice.net

Metropolitēna policijas pārstāvis Niks Daunings (Nick Downing) aicina ikvienu pārliecināties, vai Olimpisko spēļu biļetes nav iegādātas kādā no šīm vietnēm. Viņš izsaka pamatotas bažas, ka tie, kuri biļetes iegādājušies šajās vietnēs, tās nesaņems.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Ierobežotas tiesības saukt pie atbildības dziesmu svētku biļešu pārpircējus

LETA, 05.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Normatīvie akti atļauj privātpersonām pārdot sev piederošas XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku pasākumu biļetes, taču likums aizliedz to darīt nolūkā gūt peļņu, nereģistrējot komercdarbību, informēja Valsts ieņēmumu dienestā (VID), piebilstot, ka VID nevar sākt pārbaudes un sodīt kādu par nodokļu nemaksāšanu no neatļautas komercdarbības.

Latvijas normatīvajos aktos nav noteikts tiešs aizliegums privātpersonai nodot, dāvināt vai pārdot sev piederošu kultūras vai sporta pasākuma ieejas biļeti bez atlīdzības vai par samaksu, kas kompensē personas izdevumus, kas radušies šīs biļetes iegādei.

Situācijā, kad fiziskā persona ir iegādājusies pasākuma ieejas biļeti un kādu sev zināmu apsvērumu dēļ nevar vai nevēlās vairs apmeklēt pasākumu, tad normatīvie akti neliedz šo biļeti nodot citai personai.

Likums «Par iedzīvotāju ienākuma nodokli» šādā situācijā nosaka, ka ar iedzīvotāju ienākuma nodokli neapliek ienākumus no personīgā īpašuma atsavināšanas. Tādējādi personas ienākums nav apliekams ar iedzīvotāju ienākuma nodokli, ja persona ir iegādājusies pasākuma ieejas biļeti bez mērķa to pārdot tālāk un gūt peļņu, skaidroja VID.

Komentāri

Pievienot komentāru