Citas ziņas

120 000 Tele2 Baltic Beach Party apmeklētāju ir baumas!

Vēsma Lēvalde, 24.07.2008

Jaunākais izdevums

Sabiedrībā izplatītā informācija par 120 000 pārdotajām biļetēm uz pludmales festivālu Tele2 Baltic Beach Party, kas notiks Liepājā šajā nedēļas nogalē, 25. un 26.jūlijā, ir nepatiesa.

Festivāla organizatori informē, ka, saistībā ar šās sezonas megapiedāvājumu izklaides jomā Latvijā, tiek prognozēts, ka šogad Tele2 Baltic Beach Party apmeklēs aptuveni 40-50 tūkstoši apmeklētāju.

„Jebkurā gadījumā, ja arī būs vairāk cilvēku, kas vēlēsies apmeklēt festivālu, pie cipara 70 000 mēs vienkārši pārtrauksim tirgot biļetes, jo Liepāja un festivāls nav gatavs uzņemt lielāku skaitu apmeklētāju. Vispirms un galvenokārt drošības apsvērumu dēļ. Jau 62 000 pērn bija izaicinājums pilsētai un festivālam, tāpēc šobrīd, ja kāds stāsta, ka būs divreiz vairāk, tad tas kāds vienkārši izplata nepamatotas baumas,” skaidro viens no festivāla rīkotājiem Raivo Mediņš.

Tele2 Baltic Beach Party sākas jau rīt, 25.jūlijā. Festivāla vārti tiks atvērti jau no pulksten 17, tāpēc organizatori aicina cilvēkus ierasties savlaicīgi, lai nerastos nevajadzīgi pūļi un sastrēgumi. Turklāt jau no paša sākuma festivālā būs ko redzēt un baudīt, iespaidīgo Red Bull X-Fighters izrādi jau pulksten 18.30 ieskaitot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Positivus prognozē vairāk apmeklētāju, Beach Party no prognozēm atturas

Līva Melbārzde, 15.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla biļešu cena palikusi iepriekšējo gadu līmenī, Beach Party biļešu cenu cēlis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 8 mēnešos reģistrēti 3078 jauni automobiļi, kas ir par 4,7% vairāk nekā attiecīgā laika periodā 2009. gadā.

Tā kā pirms mēneša bija, reģistrāciju skaita pakāpeniska palielināšanās liecina par jaunu auto tirgus aktivizēšanos. LPAA prezidents Andris Kulbergs: «Lai gan augustā piereģistrēts mazāk jaunu vieglo auto nekā jūlijā, 489 pret 541, beidzot varam runāt par tirgus pieaugumu astoņu mēnešu griezumā, pirmo reizi kopš 2007. gada».

A. Kulbergs atkārtoti norāda uz rosību lielo kravas auto tirdzniecībā – pagājušā mēnesī reģistrēti 53 šādi auto, bet jūlijā 48.Lielas cerības jaunu automobiļu dīleri liek uz finansētāju pieaugošo aktivitāti. «Augustā jau 51% jauno auto tikai iegādāti uz līzinga. Tas ir par 8% vairāk nekā jūlijā! Tas ir nopietns, stabils kāpums salīdzinot ar gada sākumu un 2009. gadā pieredzēto zemo finansēšanas līmeni,» norāda A. Kulbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sāk tirgot biļetes uz TELE2 Baltic Beach Party

Vēsma Lēvalde, Db, 21.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien (21. maijā) sākas biļešu tirdzniecība uz pludmales festivālu TELE2 Baltic Beach Party, kas šogad, tāpat kā visus citus gadus, notiks Liepājas pludmalē, šoreiz 25. un 26. jūlijā.

Pirmās 1000 biļetes uz abām festivāla dienām pieejamas par 12 latiem, nākamās 2000 – par 16 latiem, tad tās kļūs 20 latus vērtas, bet vēlāk vēl dārgākas. Par īpašu piedāvājumu saviem klientiem parūpējies mobilo sakaru operators TELE2, kas sākumā biļetes piedāvās pat par 8 latiem uz abām festivāla dienām.

Biļetes pieejamas Biļešu Paradīzes kasēs un internetā – bilesuparadize.lv. Papildus tradicionālajiem variantiem, Biļešu Paradīze sadarbībā ar TELE2 Baltic Beach Party šogad piedāvā vēl nebijušu iespēju – iegādāties e-biļeti, kas nozīmē, ka ir iespējams pat nepiecelties no krēsla pie datora, lai iegādātos biļeti uz festivālu. Vairāk informācijas par e-biļeti iespējams atrast festivāla mājas lapā – www.beachparty.lv un Biļešu Paradīzēwww.bilesuparadize.lv/eticketrules.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Krievijas vērtīgāko zīmolu TOP 40

Ritvars Bīders, 13.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad divi vērtīgākie Krievijas zīmoli pārstāv telekomunikācijas nozari – MTC (7,8 miljardi ASV dolāru) un Вымпелком produkts Билайн (6,3 miljardi dolāru), savukārt trešajā vietā ierindojas alus ražotājs Балтика (2,4 miljardi dolāru), liecina kompānijas Interbrand dati.

Kopumā pirmajā Krievijas vērtīgāko zīmolu desmitniekā dominē telekomunikācijas kompānijas un naftas ražotāji. Trešajā vietā iekļuvis alus ražotājs Балтика, sestajā vietā – Сбербанк, septītajā vietā mazumtirgotājs Пятерочка, savukārt desmitajā vietā iespraucies piena produktu ražotāja Вимм-Билль-Данн izstrādājums Домик в деревне.

Krievijas vērtīgāko zīmolu TOP 40

Zīmols

Vērtība (milj. ASV dolāru)

МТС

7 753

Билайн

6 323

Балтика

2 284

ЛУКОЙЛ

1 173

МегаФон

634

Сбербанк

591

Пятерочка

379

ТНК

373

Роснефть

370

Домик в деревне

309

Альфа-банк

301

НТВ

301

Арсенальное

281

СТС

223

Банк Москвы

189

Ярпиво

181

Ингосстрах

173

Я

162

Фруктовый сад

151

Связной

141

Тонус

139

Моя семья

132

ВТБ

104

Магнит

102

Клинское

101

Перекресток

101

Татнефть

99

М.Видео

96

Росгосстрах

82

Газпром нефть

81

КамАЗ

79

Зеленая марка

73

Чудо

67

Сибирская корона

65

Простоквашино

65

Невское

64

Агуша

63

Росбанк

58

J7

47

Белуга

40

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Festivālu Baltic Beach Party Liepājā rīkos arī šogad

Vēsma Lēvalde, Db, 17.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls Tele2 Baltic Beach Party šogad notiks 24. un 25.jūlijā, sola festivāla rīkotāji SIA Argolats.

Šogad Tele2 Baltic Beach Party notiks jau devīto reizi pēc kārtas. "Lai gan situāciju globālajā un lokālajā ekonomikā par saulainu nenosauksi, festivāla organizatori ne mirkli nedomā atteikties no arvien jauniem izaicinājumiem," apgalvo festivāla preses centra vadītājs Edgars Džiguns.

Tele2 Baltic Beach Party galvenie mākslinieki tiks nosaukti aprīlī.

Tele2 Baltic Beach Party biļetes šogad nekļūs dārgākas, bet daļa būs pat lētākas, sola organizatori. Ja pērn pirmās 1 000 biļetes bija iespējams iegādāties par 12 latiem, tad šogad pirmās 1 000 biļetes uz abām festivāla dienām maksās 9 latus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tele2 AB grupa paziņojusi, ka būtiski paplašina sava informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju (IT&T) ārpakalpojumu centra Tele2 Shared Service Center darbību Latvijā. Turpmāk Tele2 Shared Service Center bez IT&T pakalpojumiem nodrošinās arī finanšu pārvaldību, kas līdz šim bija Tele2 AB grupas viena no darbības funkcijām Zviedrijā.

Tele2 Shared Service Center 460 darbinieki birojā Rīgā nodrošina IT&T pakalpojumus visiem Tele2 AB grupas uzņēmumiem deviņās valstīs – Austrijā, Horvātijā, Igaunijā, Kazahstānā, Latvijā, Lietuvā, Nīderlandē, Vācijā un Zviedrijā.

«Mūsu mērķis ir Tele2 Shared Service Center izveidot par multifunkcionālu ārpakalpojumu centru, un finanšu pārvaldības funkcijas pievienošana ir būtisks solis šī mērķa sasniegšanā. Esmu pārliecināta, ka kopīgiem spēkiem ar Latvijas EY ekspertiem mēs izveidosim pasaules līmeņa finanšu ārpakalpojumu centru,» saka Tele2 AB grupas finanšu direktore Alisone Kirkbī (Allison Kirkby).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Liepājā sākas Tele2 Baltic Beach Party, festivāls, kurš šogad notiek jau 8. reizi. Divās dienās un naktīs 8 skatuvēs uzstāsies aptuveni 100 dažādas grupas, mūziķi un DJ no Latvijas, Baltijas, Eiropas un ASV.

Lai nodrošinātu viesu nokļūšanu Liepājā, a/s Pasažieru vilciens parūpējusies par papildu vilciena sastāvu maršrutā Rīga - Liepāja, bet festivāla rīkotāji un pašvaldība - par apsargātām autonovietnēm pie pilsētas robežas un sabiedrisko transportu nokļūšanai no autostāvvietām līdz festivāla norises vietai.

Informāciju, kas saistīta ar Tele2 Baltic Beach Party notikumiem un aktualitātēm, festivāla dienās, 25. un 26. jūlijā, varēs iegūt Latvijas 1. rokkafejnīcā, kurā no pulksten 12 līdz 22 darbosies festivāla info centrs.

Vakar notika otrais un pēdējais no Beach Party Intro pasākumiem, tajā skaitā - akcija Festivāls pret narkotikām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai noturētos strauji mainīgās nozares priekšgalā, Tele2 grupa ieviesīs jaunu uzņēmuma darbības stratēģiju, piesaistot partnerus un izveidojot jaunas darbības jomas uzņēmuma IT un tīkla sistēmu infrastruktūrā.

Šo izmaiņu ietvaros vairākas Tele2 Shared Service Center (Tele2 SSC) funkcijas tiks nodotas partneriem, ļaujot Tele2 fokusēties uz lielāku automatizāciju un digitalizāciju uzņēmumā. Izmaiņas stāsies spēkā pēc pārejas perioda, 2018. gada 1. maijā.

Tele2 SSC vēl aizvien būs svarīga Tele2 grupasIT stratēģijas sastāvdaļa, taču tiks veiktas izmaiņas tā darbībā. Projektu kontrole un stratēģija paliks Tele2 pārvaldībā, taču vairāki ar IT saistīti pienākumi tiks nodoti Tele2 partneriem,lai izmantotu viņu darbības mērogu, pieredzi un ekspertīzi. 285 no esošajiem Tele2 SSC darbiniekiem tiks aicināti turpināt savu karjeru pie Tele2 izvēlētiem stratēģiskajiem partneriem. Būtiski akcentēt, ka šo pārmaiņu dēļ darbinieki netiks atlaisti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otro gadu pēc kārtas festivāls Baltic Beach Party, kas aizvadītajā vasarā nosvinēja 10 gadu jubileju, izvirzīts UK Festival Awards nominācijā Labākais ārvalstu festivāls.

Tāpat kā pērn, arī šogad balsojums, kura rezultātā noteiks labākos visdažādākajās nominācijās, norisināsies divās kārtās. Jau šobrīd notiek balsojums par visiem nominētajiem festivāliem (kategorijā Labākais ārvalstu festivāls nominēti apmēram 130 festivāli), kam sekos divu nedēļu finālbalsojums par pašiem labākajiem katrā nominācijā. Uzvarētājus paziņos un suminās īpašā ceremonijā, kas 18.novembrī norisināsies Londonā.

Arī 2009.gadā Baltic Beach Party bija nominēts UK Festival Awards balvai un kategorijā Labākais ārvalstu festivāls, iekļuva finālā, kā arī piedalījās UK Festival Awards rīkotajā konferencē un apbalvošanas ceremonijā, kas norisinājās Londonā, O2 arēnā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

23. un 24. jūlijā Liepājā viens no populārākajiem Latvijas festivāliem Baltic Beach Party svinēs desmito gadadienu.

«Tāpat kā visus gadus, arī šogad Baltic Beach Party nesola Glastonberijas festivāla līmeņa saturu vai Rock am Ring mērogu, taču pavisam noteikti Baltic Beach Party apsola, ka tieši 23. un 24. jūlijs būs divas īstākās dienas un naktis šajā vasarā, lai aizmirstu ikdienu,» 10 gadu svinības ieskicē viens no festivāla rīkotājiem Raivo Mediņš.

DB jau rakstīja, ka britu izdevums The Guardian novērtējis BBP kā vienu no TOP10 vietām pasaulē, kur baudīt pludmales ballīti. 2009.gadā festivālu nominēja balvai UK Festival Awards, bet šogad European Festival Awards. Festivālu ik gadus apmeklē ap 50 tūkstošiem cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 no 1.jūlija veiks fiksēto tarifu pakalpojumu cenu paaugstināšanu 5,45% līdz 16,9% apmērā, liecina kompānijas priekšsēdētāja Valda Vancoviča parakstīts paziņojums klientiem.

Paziņojumā, kas publicēts arī uzņēmuma mājaslapā, uzskaitīti Tele2 sasniegumi, pieminēts lieliskais serviss, visplašākais pārklājums ātram mobilajam internetam Latvijas reģionos un tikai paziņojuma beigās aiz informācijas, ka no 1.jūlija tiek samazinātas viesabonēšanas cenas, pieminēts par jaunām cenām tarifu plāniem Nr.3, Nr.5 un Zelts.

Salīdzinot esošos tarifus ar plānotajiem, Nozare.lv aprēķini liecina, ka tarifu plāns Nr.3 sadārdzināsies par 16,9%, Nr.5 - par 12,37%, bet Zelts - par 5,45%. Operators vēstulē klientiem nav norādījis, ka tarifi tiks pacelti, bet samazinātiem burtiem vēstules beigās devis iespēju atkāpties no līguma bez sodanaudas līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai, iesniedzot rakstisku iesniegumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Visstraujāk augošā ES valsts – Zviedrija; Latvija 11. vietā

Ritvars Bīders, 02.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada trešajā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pirms gada, Eiropas Savienības (ES) ekonomika augusi kopumā par 2,2%, savukārt, salīdzinot ar otro ceturksni – par 0,5%, liecina Eurostat dati.

Visstraujāk trešajā ceturksnī gada griezumā palielinājies Zviedrijas (6,8%), Polijas (4,7%) un Igaunijas (4,7%) iekšzemes kopprodukts (IKP), kamēr lielāko IKP kritumu piedzīvoja Grieķijas (-4,5%) un Rumānija (-2,2%). Dati par Maltu, Luksemburgu un Īriju nebija pieejami.

Salīdzinot ar šā gada otro ceturksni, trešajā ceturksnī visstraujāk augusi Zviedrijas un Somijas ekonomika, attiecīgi par 2,1% un 1,3%. Lielāko ekonomisko kritumu šajā laikā piedzīvoja Grieķija (-1,1%) un Rumānija (-0,1%).

IKP 2010. gada trešajā ceturksnī

Valsts

Salīdzinot ar 2010. gada otro ceturksni

Salīdzinot ar 2009. gada trešo ceturksni

Beļģija

0.5

2.1

Bulgārija

0.3

0.2

Čehijas Republika

1.1

3.0

Dānija

0.7

3.1

Vācija

0.7

3.9

Igaunija*

0.5

4.7

Īrija

:

:

Grieķija

-1.1

-4.5

Spānija

0.0

0.2

Francija

0.4

1.8

Itālija

0.2

1.0

Kipra

0.6

1.5

Latvija

0.8

2.4

Lietuva

0.6

0.8

Luksemburga

:

:

Ungārija

0.8

2.1

Malta

:

:

Nīderlande*

-0.1

1.8

Austrija

0.9

2.5

Polija

1.3

4.7

Portugāle

0.4

1.5

Rumānija

-0.7

-2.2

Slovēnija

0.3

1.3

Slovākija

1.0

4.2

Somija

1.3

3.6

Zviedrija

2.1

6.8

Lielbritānija

0.8

2.8

ES 27

0.5

2.2

Eirozona

0.4

1.9

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas līmenī servisa centru jomā Latvija vairāk konkurē ar Lietuvu; Tele2 Shared Service Center turpinās audzēt darbinieku skaitu

Lai gan publiskajā telpā ir salī- dzinoši maz informācijas par servisa centriem, tomēr šī joma Latvijā attīstās pietiekami strauji un, atverot darba sludinājumu portālus, ir redzams diezgan daudz vakanču. DB uzmanību pievērst šim segmentam aicināja jau iepriekš, piemēram, 02.06.2011. gada publikācijā, un kopš tā laika Latviju par savu mājvietu šajā jomā ir noskatījuši vairāki šāda veida servisa centri. Tai skaitā Statoil Fuel & Retail Biznesa centrs, kas izveidots ar mērķi atbalstīt uzņēmumu, sniedzot tam finanšu, personāla administrācijas un citus pakalpojumus visu astoņu valstu (Dānijas, Norvēģijas, Zviedrijas, Baltijas valstu, Polijas un Krievijas) birojiem, kur pārstāvēts uzņēmums. Priekšrocības servisa centru izveidei ir vairākas, galvenokārt tiek minēts darbinieku strādīgums, profesionalitāte, infrastruktūras pieejamība, izmaksas, kas salī- dzinājumā ar Skandināviju ir zemākas, kā arī ir saprotama mentalitāte un kultūra. Tiesa, reizēm tas izraisa diskusijas uzņēmumu mātes tirgū, ko intervijā DB (04.06.2015.) neslēpa Statoil Fuel & Retail (SF&R) Biznesa centra vadītājs Kristians Simensens Kjernsmo. «Ir bijuši strīdi, sevišķi ar Norvēģijas un Zviedrijas arodbiedrībām, jo paplašināšanās Rīgā faktiski nozīmē zaudētu darba vietu Skandināvijā,» teica K. S. Kjernsmo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Tele2 gada trīs ceturkšņos strādāja ar 967 milj. zviedru kronu (73,3 milj. Ls) apgrozījumu, kas ir par 23,7% mazāk nekā pirms gada attiecīgajā laika posmā, liecina Tele2 finanšu pārskats.

Tostarp trešajā ceturksnī Latvijā Tele2 strādāja ar 23,6 milj. Ls apgrozījumu, kas ir par 11% mazāk nekā pirms gada, bet operatora EBITDA radītājs bija 7,5 milj. Ls, kas, salīdzinot ar pērnā gada trešo ceturksni, ir par 16% mazāk.

Tiesa, Tele2 pārstāvis DB atzīmē, ka Tele2 deviņu mēnešu apgrozījums Latvijā latos attiecībā pret pagājušā gada deviņiem mēnešiem ir samazinājies par 14,4%, bet EBITDA rādītājs par 17,6%. Tele2 grupas pārskatā Latvijas rezultāti ir norādīti zviedru kronās, līdz ar to samazinājums latos valūtas svārstību dēļ ir mazāks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājā atgriežas klubs u.t.t.

Vēsma Lēvalde, 12.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāla Tele2 Baltic Beach Party laikā Liepājā darbosies 90. gadu populārais mūzikas klubs u.t.t., ko savulaik dibināja mūziķis Igo.

"Laba mūzika labā kompānijā – tāda bija kluba u.t.t. devīze ziedu laikos. Jo mēs ticam, ka īstie ziedu laiki vēl tikai priekšā. Bet toreiz sestdienu vakaros neiztrūkstoši muzicēja uzticīgā u.t.t. komanda Juris, Vilnis, Alex, Mārtiņš, Ivo, Igo, saldajā ēdienā uzstājās kāds īpašais viesis, tradicionālās u.t.t. spēles ripu azartiski grieza un vērtīgas balvas uzvarētājiem dalīja Alex, bet Baltajā jeb Klusajā zālē publikas simpātijas, bārstot asprātības un kalambūrus pelnīja pazīstami politiķi un citas zvaigznes," vēstīts kluba u.t.t. ielūgumā.

Ne vien Liepājas, bet Latvijas pirmais mūzikas klubs u.t.t. beidza pastāvēt jau 90. gadu beigās, taču šovasar klubs u.t.t. ielūdz atkal - festivāla Tele2 Baltic Beach Party pasaulē, 25. un 26.jūlijā Liepājas pludmalē būs īpaša skatuve, kura divas dienas būs veltīta u.t.t.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki tirgotāji, kuri iegādājušies dārgas tirdzniecības atļaujas Liepājas pludmalē notiekošajā Baltic Beach Party, ir neapmierināti ar pasākuma nelielo apmeklētāju skaitu tā pirmajā dienā, vēsta laikraksts Neatkarīgā.

22.jūlijā skatītāju pieplūdums bijis niecīgs, tāpēc tirgotājiem šī diena nesusi zaudējumus, informē medijs.

«Tās ir pilnīgas muļķības, ka pirmajā dienā festivāls bija mazapmeklēts. Man nav precīzu skaitļu, cik daudz apmeklētāju bija, bet zinu, ka tie bija vairāki tūkstoši, kādi četri pieci noteikti,» apgalvojis Baltic Beach Party pārstāvis.

Laikraksts atgādina, ka brāļi Raivo un Mareks Mediņi pieņēmuši lēmumu nākamgad Baltic Beach Party Liepājā nerīkot, jo neesot pietiekami liela pašvaldības atbalsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bite Latvija radušās aizdomas, ka Tele2 veic balss zvanu ierobežošanu no sava konkurenta Bite Latvija tīkla, atklāja Bite Latvija ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Pēdējās dienās uzņēmuma darbiniekiem bijušas problēmas sazvanīt mobilā operatora Tele2 numurus, portālam apstiprināja arī valdes locekle Kristīne Britāne. Kā izrādās, Tele2 klienti, saņemot šos zvanus, sākumā dzird automātisku balss ziņojumu, ka, iespējams, viņiem zvana kāds reklāmas aģents un jāveic papildu darbība atbildēšanai.

Savukārt Tele2 atgādina, ka līdzīgu brīdinājumu ieviešanu Lietuvā savulaik esot uzsākusi Bite Lietuva, bet pēc varasiestāžu atzinuma par tādas rīcības pretlikumību esot bijusi spiesta no tā atteikties.

Latvijā notiekošo Tele2 skaidro ar centieniem pasargāt savus klientus no Bite Latvija agresīvā telemārketinga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sāks tirgot biļetes uz Baltic Beach Party

Vēsma Lēvalde, 20.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

25. maijā sāksies biļešu tirdzniecība uz jubilejas - desmito pludmales festivālu Liepājā Baltic Beach Party.

Par to informē festivāla organizatori - brāļi Raivo un Mareks Mediņi. Informācijau par biļešu cenām organizatori sola tuvākajās dienās. Baltic Beach Party šogad norisināsies trīs dienas – no 22. līdz 24. jūlijam. Kā viens no pamanāmākajiem un spilgtākajiem jaunumiem tiek plānots projekts Liepājas Dzintara zelta mirkļi. Tā būs īpaša programma, kura tiek veidota, lai Baltic Beach Party desmit gadu jubilejas reizē atzīmētu un atsauktu atmiņā Latvijas festivālu vectētiņa nozīmi festivālu kultūrā. Par kārtīgu ziemeļu roku parūpēsies vairākkārtēji Somijas mūzikas balvas ieguvēji, vairāku platīna un zelta disku īpašnieki The Rasmus. Uz Liepāju pošas arī afrikāņi no Norvēģijas Madcon, Krievijas rokmūziku pārstāvēs melodiskie rokeri no Maskavas Zvery. Solīta arī šovgrupa no Rumānijas Sistem, Nigērijas Tuklan, Skip the Use no Francijas, tradicionālie Audiosmog un citas grupas. Par desmitgades īpašo grupu aicināti Reigani.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Baltic Beach Party nominēts arī Eiropā

Vēsma Lēvalde, Db, 07.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls Baltic Beach Party, kas 2010.gadā norisināsies jau 10. reizi, nominēts European Festival Awards balvai Labākais vidēja izmēra festivāls.

Līdzīgi kā UK Festival Awards, kura ietvaros Baltic Beach Party tika nominēts un iekļuva finālā kategorijā Labākais ārvalstu festivāls, arī European Festival Awards uzvarētājus dažādās kategorijās noteiks balsojums. Pirmās kārtas balsošana norisinās līdz 10. decembrim, kad tiks izziņoti tie festivāli, kuri iekļuvuši fināla balsojumā, bet 13.janvārī īpašā apbalvošanas ceremonijā tiks paziņoti uzvarētāji. Balsot par Baltic Beach Party iespējams interneta mājas lapā – eu.virtualfestivals.com/festivalawards, sadaļā Best Medium Sized Festival.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tele2 prezidents: ir sinerģijas iespējas starp LMT un Lattelecom

Sanita Igaune, 03.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globāli sinerģijas iespējas telekomunikāciju jomā ir ticamas un redzamas, tā DB norāda Zviedrijas telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 AB Grupas prezidents un vadītājs Mats Granrīds.

Tīkla attīstība

Šobrīd Tele2 turpina infrastruktūras izvēršanu pārstāvētajās valstīs, piemēram, Kazahstānā, kompānijai ir plāni savu pakalpojumu portfolio un korporatīvo klientu segmentā. Baltijā kopumā Tele2 ir stabilas pozīcijas un M. Granrīds ir apmierināts ar operatora rezultātiem, neslēpjot, ka konkurence ir liela. Lai arī Latvija ir samērā maza valsts, Tele2 ir svarīgas kompānijas pozīcijas šajā tirgū. Arī ekonomiskā situācija Latvijā ir uzlabojusies, tomēr izaugsme nav strauja. Iepriekš daudz tika domāts par izmaksu samazināšanu, tomēr šobrīd būtu jādomā par izaugsmi, kur talkā var nākt inovācijas. Prakse rāda, ka valstīs, kur ir attīstīts telekomunikāciju tirgus, ir pozitīva korelācija arī iekšzemes kopprodukta (IKP) rādītājos, klāstīja M. Granrīds. Globālas tendences liecina, ka mobilo sakaru jomā akcents no balss un īsziņām tiek pārlikts uz datu pārraidi. Tas aizvien vairāk ir redzams arī mobilo sakaru operatoru tarifu plānos. Šāda tendence tiks turpināta arī nākotnē, norādīja M. Granrīds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tele2 AB” grupa ir izraudzījusies “Nokia” kā piegādātāju, kas uzstādīs uzņēmumam 5G radio piekļuves tīklu (RAN) Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

“Tele2” kopīgi ar “Nokia” Baltijas valstīs veidos nākamās paaudzes savienojumu infrastruktūru, kas privātpersonām un uzņēmumiem palielinās mobilā interneta ātrumu un uzlabos pārklājumu, kā arī samazinās latentumu jeb aizturi iekārtām un nodrošinās lielāku uzticamību.

“Tele2” par sadarbību ar “Nokia” 5G pamata tīkla veidošanā informēja jau 2021. gada janvārī. Tagad “Tele2” paplašina savas partnerattiecības ar “Nokia”, noslēdzot vienošanos arī par 5G RAN uzstādīšanu Baltijā, vienlaikus arī uzsākot “Tele2” 5G tīkla izvēršanu katrā valstī līdzko tajās tiks iegūts nepieciešamais frekvenču spektrs.

“Mums ir spēcīgs un uzticams partneris, lai īstenotu 5G tīkla ieviešanu Baltijā un kopīgiem spēkiem nodrošinātu nozīmīgu mobilā interneta attīstību katrā valstī. “Nokia” piedāvā pirmšķirīgus risinājumus un modernu aprīkojumu apvienojumā ar lielisku servisu. “Nokia” mums ir bijis lielisks partneris, ieviešot iepriekšējās mobilo tehnoloģiju paaudzes, un mēs ar prieku gaidām šīs partnerības turpinājumu nākotnē,” saka “Tele2” izpilddirektors Baltijā Petrs Masjulis (Petras Masiulis).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz gada beigām mobilo sakaru operators Tele2 plāno atjaunot 6 klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā, investējot tajos vairāk nekā 300 tūkstošus eiro.

Pirmais klientu centrs pēc rekonstrukcijas Jelgavā, tirdzniecības centrā VIVO centrs ir atvērts un tajā ir ieguldīti 40 tūkstoši eiro.

«Līdz šā gada beigām plānojam vēl rekonstruēt mūsu centrus Jēkabpilī, Valmierā, Talsos, Ventspilī un Rīgā, tādējādi atjaunoti būs jau vairāk nekā puse no mūsu klientu apkalpošanas centriem. Arī nākamgad turpināsim modernizācijas darbus, jo katru mēnesi mūsu centrus apmeklē aptuveni 350 000 klientu un mums ir svarīgi, lai viņi pie mums justos ērti un gaidīti,» saka Dace Škrabe, Tele2 mazumtirdzniecības direktore.

Tele2 ir mobilo sakaru uzņēmums Latvijā un uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. Tele2 nodrošina Latvijā 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. Kopš Tele2 dibināšanas kapitālieguldījumi sakaru tīkla infrastruktūrā un klientu servisā pārsnieguši 260 miljonus eiro. Tele2 ir daļa no Tele2 AB grupas, kas ir viens no augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. Tele2 AB grupai ir 17 miljoni klientu astoņās valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar pēdējiem akordiem svētdienas saullēkta laikā veiksmīgi noslēdzies šā gada piedzīvojums pludmales festivālā Tele2 Baltic Beach Party piedzīvojums.

Sākotnējie aprēķini liecina, ka kopējais apmeklētāju skaits šajā gadā sasniedzis 55 tūkstošus, kas ir mazāk nekā rekordlielais cipars pērn, tomēr festivāla rīkotāji to vērtē kā lielāku sasniegumu.

"Ņemot vērā to, cik plašs un iespaidīgs šogad Latvijā bija un joprojām ir piedāvājums atpūtas un izklaides sfērā, šā gada apmeklētāju skaits vērtējams kā daudz lielāks panākums nekā iepriekšējā gada 62 tūkstoši. Vislielākais paldies par to, protams, visiem tiem cilvēkiem, kuri arī šogad izvēlējās pavadīt šīs divas dienas tieši Liepājā, Tele2 Baltic Beach Party krāsu un piedzīvojumu pasaulē," notikušo vērtē viens no festivāla galvenajiem rīkotājiem Raivo Mediņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Tele2 AB» grupa 2017. gadā kļuvusi par viena no pasaules lielākā operatora «Vodafone» partneri Latvijā, kā arī Lietuvas un Zviedrijas tirgū. Šobrīd «Tele2» ir vienīgais oficiālais «Vodafone» partneris Latvijā un sniedz mobilo sakaru un interneta pakalpojumus globālo kompāniju filiālēm vietējā tirgū, informē «Tele2».

Jaunās partnerības ietvaros «Tele2» nodrošinās saviem starptautiskajiem korporatīvajiem klientiem Latvijā, Lietuvā un Zviedrijā arī pieeju dažādiem «Vodafone Global Enterprise» sniegtajiem pakalpojumiem.

«Plaša starptautiska saziņa mūsdienās ir nozīmīga daudziem sekmīgiem uzņēmumiem. Partnerība ar «Vodafone» ļauj mums sadarboties starptautisko korporatīvo klientu apkalpošanā, nodrošinot «Vodafone» mobilo sakaru un interneta pakalpojumus mūsu tirgos Zviedrijā, Latvijā un Lietuvā, tajā pašā laikā sniedzot iespēju saviem klientiem arī izmantot »Vodafone« globālos pakalpojumus. Šī ir sadarbība, kuru vēlamies attīstīt un kas dažu mēnešu laikā jau ir nesusi augļus,» stāsta Alisone Kirkbī (Allison Kirkby), «Tele2 AB» grupas vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc sešiem veiksmīgiem gadiem "Com Hem" un "Tele2" Grupas vadībā līdzšinējais uzņēmuma vadītājs Anders Nilsons (Anders Nilsson) izlēmis atstāt uzņēmumu.

Viņa vietā stāsies iepriekšējais "VEON" biznesa vadītājs un "Telenor Europe" vadītājs Hjēls Mortens Junsens (Kjell Morten Johnsen).

"Tele2" Grupas pašreizējais vadītājs Anders Nilsons jau šī gada sākumā uzņēmuma padomei norādīja, ka apsver iespēju atkāpties tiklīdz tiks izstrādāts pēctecības plāns un atrasts aizvietotājs.

Jaunais "Tele2" Grupas prezidents un izpilddirektors Hjēls Mortens Junsens darbu sāks 15.septembrī. Viņam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze telekomunikāciju nozarē, ieņemot arī vadošos amatus vairākos starptautiskos telekomunikāciju uzņēmumos.

"Pēc "Tele2" apvienošanās ar "ComHem" mums vēl ir priekšā dažādi iekšējie transformācijas procesi, tādēļ esmu ļoti priecīga, ka Hjēls Mortens Junsens ir piekritis pievienoties "Tele2". Viņa plašā līdera pieredze globālajā telekomunikāciju tirgū būs liela vērtība uzņēmumam," saka "Tele2" Grupas padomes priekšsēdētāja Kara Smita-Nustelinga (Carla Smits-Nusteling). "Vienlaicīgi vēlos pateikties Andersam Nilsonam par viņa ieguldījumu "Tele2" attīstībā. Viņa līderība ļāva īsā laikā veikt iespaidīgas izmaiņas uzņēmumā un nodrošināja nozīmīgu vērtību visām ieinteresētajām pusēm."

Komentāri

Pievienot komentāru