Krievijas aviokompānija Aeroflot ir nolēmusi tomēr saglabāt savā logo sirpi un āmuri. Pagājušā gada decembrī lidsabiedrība paziņoja par jauna logo izveidi, kurā nebija paredzēts atstāt jau 70 gadus veco padomju simbolu – sirpi un āmuri. Mārketinga pētījumi ārzemēs liecināja, ka Aeroflot imidžs izraisa ne pārāk pozitīvas emocijas. Tāpēc tika lemts par jauna logo un lidsabiedrības imidža izveidi, kuru uzticēja reklāmas un imidža uzņēmumam Identica. Tā paredzēja zili-baltās krāsas nomaiņu uz zili-oranži-sudrabotu krāsu gammu stilizētu Krievijas karoga krāsu atdarinājumu uz lidmašīnu astēm. Pašlaik Aeroflot iepērk Boeing un Airbus lidmašīnas, šādā veidā nomainot Krievijas lidmašīnu modeļus. Arī stjuaršu formas tērpi un lidmašīnu iekšējais interjers iegūs jaunus akcentus. Liela uzmanība ir pievērsta arī lidsabiedrības servisam un it sevišķi ēdienreižu kvalitātei. Avots: Travel