Augošās degvielas cenas un novecojusī flote spiež airBaltic tuvākajā laikā izšķirties par jaunu lidaparātu iegādi.
«Aizstājot daļu veco Boeing 737 lidaparātu ar Bombardier Q400 airBaltic ietaupīja 40 miljonus dolāru degvielas izmaksās. Pašreiz airBaltic flotē ir astoņi Q400, 10 Fokker 50, 14 Boeing 737-300/500 un divi Boeing 757-200 lidaparāti. Nākotnē mūsu floti gribam pamatā balstīt uz Boeing 737NG vai Airbus A320, kā arī Q400,» Losandželosā izdevumam Air Transport World skaidroja airBaltic prezidents Bertolds Fliks. Lēmums par flotes atjaunošanu tiks pieņemts šovasar un jauno lidaparātu piegāde plānota ap 2013. un 2014. gadu miju. Plānots iegādāties 24 jaunas lidmašīnas un to iegādi varētu apmaksāt vai nu piesaistīts investors vai kotējot akcijas biržā. B. Fliks uzskata, ka ideālais airBaltic flotes lielums būtu 40 lidmašīnas. Viņš norādījis arī uz trūkstošo pasažieru termināļa kapacitāti, jo šogad lidostai Rīga jārēķinās pat ar 20% lielu pasažieru skaita pieaugumu, salīdzinot ar 2010. gadu. Tāpat B. Fliks piebildis, ka Rīgas lidostā airBaltic ir spiests samaksāt aptuveni par 1 milj. eiro vairāk nodevās nekā konkurents Ryanair, kuram ir spēkā 2004. gada līgumā paredzētās atlaides. 2010. gadā airBaltic pārvadājis 3,2 milj. pasažieru un 2011. gadā rēķinās ar 15% lielu pasažieru skaita pieaugumu.