«Mēs negribam spekulēt par VAS starptautiskā lidosta Rīgas izteikumiem sakarā ar iespējamo airBaltic parādu un no tā iespējamām darbībām» to preses konferencē norādīja lidsabiedrības pārstāvis Jānis Vanags.

«Lai gan airBaltic ir gājis ļoti labi, un ir sasniegta gan rekordpeļņa, gan rekordliels pasažieru skaits, ir nepieļaujami, ka Rīgas lidosta liek airBaltic maksāt divreiz nekā īru aviokompānijai. Tāpēc mēs esam sagatavojuši Konkurences padomei iesniegumu par 6 milj. Ls piedziņu no Rīgas lidostas, taču pieļaujam, ka līdz tiesas dienai šī summa var sasniegt arī 8 milj. Ls,» uzsvēra J.Vanags.

Viņš arī piebilda, ka šodienas paziņojums par to, ka airBaltic ir parādā, ir lidostas atbildes reakcija uz airBaltic sūdzību, lai izdarītu publisku spiedienu. Taču sīkāku pamatojumu lidostas prasībai J.Vanags atteicās komentēt, jo par notiekošo esot uzzinājis no medijiem. J.Vanags sacīja, ka cer, ka esošā konfliktsituācija neietekmēs lidostas jaunā termināļa būvniecību, kuram detalplānojumu apņēmies izstrādāt airBaltic.

Jāatgādina, lidosta Rīga Rīgas apgabaltiesā 19. jūlijā plāno iesniegt prasību par vairāk nekā 2,5 miljonu latu parāda piedziņu no nacionālās lidsabiedrības airBaltic.

Starptautiskā lidosta Rīga lūdz tiesu arī noteikt prasības nodrošinājuma līdzekli, apķīlājot tos maksājumus, kuri pienākas airBaltic no trešajām personām, naudas līdzekļus kredītiestādēs un citās finanšu institūcijās.

«Mūsu sarunas par parādsaistību dzēšanu ir bijis ļoti sarežģīts process un jebkādas vienošanās no airBaltic puses tiek pārkāptas. Starptautiskās lidostas Rīga mērķis ir nodrošināt visiem sadarbības partneriem vienādus konkurences apstākļus un nepieļaut ļaunprātīgu dominējošā stāvokļa izmantošanu,» norāda Starptautiskā lidosta Rīga preses sekretārs Mārtiņš Langrāts.
 


 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra