Latvijas nacionālā aviosabiedrība airBaltic sākusi sniegt pakalpojumu airBaltic SeatBuddy, kas ļauj pasažieriem piemeklēt līdzsēdētājus ar līdzīgām interesēm vai ceļojuma noskaņojumu.

Lai tiktu piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs, izmantojot jauno lidsabiedrības pakalpojumu, pasažieriem jānorāda vēlamais «lidojuma noskaņojumus», kā arī hobiji, intereses vai aktivitātes, kas norādītas sociālajos tīklos, informē aviokompānija.

Tā, piemēram, pasažieri, kuri vēlas koncentrēties uz darbu, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu «darbs», bet tie, kuri vēlas atrast jaunus darījumu partnerus, var izvēlēties — «darījumu sarunas». Savukārt pasažieri, kuri dod priekšroku klusumam un nevēlas lidojuma laikā tikt traucēti, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu «atpūta».

AirBaltic norāda, ka klientu informācija tiek apkopota drošā datubāzē, un visatbilstošākais blakussēdētājs, kurš pieejams tajā pašā lidojumā, tiek piemeklēts automātiski, neizpaužot pasažiera identitāti vai personas datus.

Pirmie lidojumi, kuros tiks izmēģināta jaunā sistēma, notiks jūnija beigās. AirBaltic SeatBuddy risinājuma nodrošinātājs ir Satisfly. Lidsabiedrība uzsver, ka ir pirmā pasaulē, kas ieviesusi šādu pakalpojumu.

«Mēs esam gandarīti, ka esam ieviesuši šo jauno pakalpojumu, jo tagad mūsu klientiem ir iespēja lidojuma laikā sēdēt blakus līdzīgi domājošiem ceļotājiem. Mēs piedāvājam šo iespēju kā bezmaksas papildu pakalpojumu un tajā pašā laikā izvērtējam tā komerciālo potenciālu nākotnē,» sacīja airBaltic pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Mihaels Grimme (Michael Grimme).

Latvijas nacionālā lidsabiedrība airBaltic apkalpo vairāk nekā 60 galamērķus no savas mītnes bāzes Rīgā, Latvijā.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra