Kopš šī gada oktobra vidus Latvijas aviosabiedrība airBaltic ir mainījusi savu korporatīvo identitāti. Jaunais airBaltic korporatīvais veidols ir spilgts, mūsdienīgs, saistošs, nesamākslots un akcentē aviosabiedrības reģionālo statusu. airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē: "Patlaban airBaltic ir cita aviosabiedrība nekā tā bija 1995. gadā. Ar jauno airBaltic identitāti mēs vēlamies komunicēt un būt atpazīti kā spēcīga Baltijas reģiona aviosabiedrība ar dinamisku attīstību. airBaltic jaunā identitāte ir vienkārša un viegla, tā tiešā veidā atspoguļo arī mūsu piedāvāto produktu galvenās īpašības. Arī airBaltic vienviziena biļešu cenu struktūra ir vienkārša un viegli savietojama ar citiem tūrisma produktiem." Kopš dibināšanas 1995. gadā airBaltic ir kļuvusi par vadošo lidsabiedrību Latvijas tirgū, būtiski ietekmējot aviācijas un tūrisma industrijas attīstību Baltijas reģionā. airBaltic tirgus daļa Starptautiskajā lidostā Rīga patlaban veido 57%, savukārt airBaltic šī gada deviņos mēnešos pārvadāto pasažieru skaits ir 423 632, kas ir par 75% vairāk nekā pagājušā gada deviņos mēnešos. Īpaši veiksmīgs ir bijis septembris, kad airBaltic pārvadāja aviosabiedrības vēsturē lielāko pasažieru skaitu mēnesī – 62 924 pasažieru, kas ir par 84% vairāk nekā 2003. gada septembrī. "airBaltic pašreizējā darbība liecina par stabilu izaugsmi, tāpēc nākotnē raugāmies ar optimismu," saka B. Fliks. Avots: airBaltic