Dienas Bizness

  • 4 svētdiena,
    decembris

    Baiba, Barbara, Barba

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8430

    USD: 1.0642

Ražošana

airBaltic pārmet PTAC bezdarbību saistībā ar pasažieru nakšņošanu Rīgas lidostā  5

Latvijas aviokompānija airBaltic ir neizpratnē, kāpēc Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) nav veicis pārbaudes un nav reaģējis, ka starptautiskajā lidostā Rīga līdz ar atceltajiem avioreisiem vairākas naktis uz soliņiem nakšņoja pasažieri, žurnālistiem ceturtdien sacīja airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

"Pēdējās dienās, kad vulkāna pelni bija pārņēmuši Latviju, mēs redzējām to, ka dažām aviokompānijām vairāki tūkstoši pasažieru bija spiesti pārnakšņot uz soliņa. Tas bija klajš Eiropas tiesību normu pārkāpums," uzsvēra Vanags un piebilda, ka airBaltic saviem pasažieriem kompensēja pirmo nakti viesnīcā. Vanags arī atzina, ka viņa rīcībā nav informācijas, vai lidostā nakšņoja arī kāds airBaltic pasažieris.

"Tas, ka citām aviokompānijām pasažieri paliek uz soliņiem nakšņot, protams, ir uz viņu sirdsapziņas, bet šeit ir jautājums - ko tad darīja PTAC? Kur viņi bija? Viņiem acīmredzot bija saulainas jaukas brīvdienas šīs piecas dienas, un diemžēl mēs neredzējām nekādu darbību no viņu puses," teica Vanags.

Viņš norādīja, ka PTAC iepriekš aizrādījis airBaltic par nepietiekamu informāciju par patērētāju tiesībām, savukārt tagad, kad reāli patērētāju tiesības tiek pārkāptas, PTAC nekā nereaģēja. "Mums ir bijis gadījums, ka, pēc PTAC domām, mums pietiekamā skaitā nav izvietoti plakātiņi par pasažieru tiesībām, tad PTAC tērē valsts naudu, valsts degvielu, brauc šeit un skatās, bet tad, kad masveidīgi tiek pārkāptas pašas pasažieru tiesības, tad ir piecas brīvdienas. Nu tik tiešām tas ir dubultstandarts, dubultmorāle un nav saprotams, kāpēc šādā veidā tiek atbalstīts tas, ka tiek pārkāptas Eiropas tiesību normas," viņš klāstīja.
Vanags piebilda, ka airBaltic nevēlas runāt par konkurentu rīcību, bet uzsvērt PTAC bezdarbību.

Reklāma