Kādas sievietes ieceri nedēļas nogalē atpūsties Barselonā aptumšojušas problēmas ar aviosatiksmi — gan turp, gan atpakaļceļš izvērties par veselas dienas, kā arī nakts pavadīšanu gaisā un lidostā, pat kavējot darbu pirmdienas rītā, vēsta laikraksts Diena.
Arvien pieaugošo neapmierināto pasažieru skaitu airBaltic pārstāvji laikrakstam skaidrojuši ar tehniskiem iemesliem un aviosatiksmes straujo attīstību, par prioritāti uzskatot drošību.
Piektdien, 24.augustā, vienos dienā bijis paredzēts airBaltic reiss uz Barselonu caur Kopenhāgenu. Taču lidmašīna aizkavējusies par četrām stundām, tāpēc piedāvāta pārsēšanās Frankfurtes lidostā, rezultātā Barselonā pasažiere Evija Rimšāne nokļuva tikai vienos naktī, lai gan vajadzēja ap pieciem pēcpusdienā.
Atpakaļceļā 26.augustā viņai bija jālido ar tiešo reisu Barselona — Rīga. Arī tas kavējās trīs stundas, savukārt pēc iekāpšanas lidmašīnā pasažieriem gaisā paziņots, ka Rīgas lidosta neļaušot nosēsties pēc pusnakts, tāpēc būs jālido uz Viļņu. Pasažieri sākumā protestējuši un nekāpuši ārā no lidmašīnas, jautādami par savām tiesībām, taču neviens no airBaltic pārstāvjiem neesot izskaidrojis situāciju.
Jautāta par kompensāciju, stjuarte atteikusi, ka viņiem šādu noteikumu nav. Galu galā pasažieri pavadīja vēl trīs stundas Viļņas lidostas uzgaidāmajā telpā līdz lidostas Rīga atvēršanai sešos no rīta un tad lidoja turp, liecina pasažieres stāstītais laikrakstam Diena.