Vienīgi airBaltic un Satiksmes ministrija uzskata, ka airBaltic agresīvā politika ir veiksmīga ekonomiskā darbība. Citi ar aviācijas nozari saistītie speciālisti uzskata, ka šādi vistiešākajā veidā tiek ierobežotas patērētāju intereses. Austrina Airlines Latvijas tirgu jau ir pametuši. Šobrīd vēl ir neatrisināta situācija ar poļu aviokompāniju LOT un čehu Czech Airlines, kuru jau nodrošinātajos maršrutos savus reisus iecerējis izplest arī airBaltic. Jautāts vai avionozares speciālistu bažas par to, ka airBaltic pēdējā laika agresīvās aktivitātes ir skandināvu SAS mēģinājums padarīt Kopenhāgenu par vienīgo tranzīta iespēju Latvijas pasažieriem, Satiksmes Ministrijas aviācijas departamenta direktors Arnis Muižnieks saka: «Nē, tā ir demagoģija. Vienkārši līdz šim airBaltic strādāja ar ļoti pieticīgiem rezultātiem, jo līdzšinējā kompānijas vadība nebija tās augstākās raudzes.» Gandrīz tāpat izsakās arī B.Fliks: «Kad es atnācu, es teicu: «Valstij ir savas intereses un tās ir jāaizstāv». Mēs nevaram te vienārši sēdēt un gaidīt, kad viss turpināsies kā iepriekš. Neturpināsies. Līdz šim te viss bija atļauts, bet tā nav. Atļauts ir tikai tas, kas ir ierakstīts starpvalstu līgumā.»

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra