Latvijas nacionālā lidsabiedrībā airBaltic nākamnedēļ plāno iepazīstināt ar savu jauno biznesa plānu, tomēr jau pašlaik ekonomisku apsvērumu dēļ lidsabiedrības pasažieriem lidojumos vairs netiek piedāvāta drukātā prese, Db.lv apstiprināja airBaltic Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Viņš norādīja, ka preses pārvadāšanas izmaksas veido ne tikai pašu avīžu iegāde, bet arī to uzlikšanas un noņemšanas izmaksas, kā arī papildus izmaksas, ko veido katrs lidmašīnas pārvadātais kilograms, norādīja J. Vanags.

J. Vanags uzsvēra, ka pasažieriem 2,5 līdz trīs stundu garos lidojumos kā alternatīva tiek piedāvāti iPad, kas biznesa klases pasažieriem ir bezmaksas, bet ekonomiskās klases pasažieri tos var izīrēt. Ik mēnesi airBaltic lidojumos iPad tiek izmantoti 30 tūkstošus stundu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra