Latvijas aviokompānija airBaltic otrdien nāca klajā ar paziņojumu, kurā apgalvots, ka Igaunijas Patērētāju aizsardzības valde nomelnojot kompāniju par tās biļešu pārdošanas kampaņu, vienlaikus nesniedzot aviokompānijai skaidras vadlīnijas.
«Valde, visticamāk, ir iesaistījusies vietējās aviokompānijas aizsargāšanā, jo to nesen iegādājusies Igaunijas valsts. Divus mēnešus valde nespēj sniegt mums skaidras vadlīnijas, kā padarīt pieejamas Igaunijā lētās aviobiļetes,» teica airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.
Pēc viņa teiktā, airBaltic organizējusi tikšanos ar patērētāju aizsardzības valdi, rakstījusi daudzas vēstules un nākusi klajā ar vairākiem publiskiem aicinājumiem, lai saņemtu šīs vadlīnijas.
«Divus mēnešus valde neko nedarīja un nedeva airBaltic skaidras vadlīnijas, tādējādi kaitējot Igaunijas patērētājiem,» viņš norādīja.
«Nav pieņemama turpmāka vilcināšanās, jo klientus nedrīkst piespiest gaidīt. airBaltic atkal iespējami drīzāk atsāks biļešu pārdošanas kampaņas Igaunijā,» sacīja Vanags.
Kā jau ziņots, Igaunijas Patērētāju aizsardzības valde sāka izmeklēt Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic darbību, kad tā piedāvāja cilvēkiem lētas biļetes, bet vēlāk atcēla lidojumus.