Transports un loģistika

«airBaltic» vasaras sezonā palielina lidojumu skaitu un uzsāk jaunus tiešos lidojumus

Aivars Mackevics [email protected], 24.03.2004

Jaunākais izdevums

Sākot no šā gada 28. marta līdz 30. oktobrim stāsies spēka airBaltic vasaras sezonas lidojumu saraksts, kurā ir paredzētas nozīmīgas izmaiņas un trīs jauni tiešie lidojumi. Vasaras lidojumu sarakstā paredzēts, ka airBaltic lidojumus uz Berlīni, Hamburgu, Oslo, Maskavu un Kijevu veiks ar 70-vietīgo AVRO RJ70 reaktīvo lidmašīnu, līdz šim šajos maršrutos tika izmantota Fokker 50 tipa lidmašīna. Līdzīgas izmaiņas būs arī lidojumos uz Stokholmu. Sezonas sākumā rīta lidojumus uz Stokholmu, bet vēlāk arī visos pārējos, airBaltic veiks ar AVRO RJ 70. Vasaras sezonā vairākos maršrutos ievērojami tiks palielināts reisu skaits. airBaltic lidos uz Viļņu katru darba dienu, bet otrdien, trešdien un ceturtdien - divas reizes dienā. airBaltic ir palielinājis arī lidojumu skaitu uz Minsku un Vīnu, reisi tiks veikti katru darba dienu, bet uz Oslo un Varšavu – katru dienu, izņemot sestdienu. Uz Briseli airBaltic piedāvās lidojumus četras reizes nedēļā - pirmdien, trešdien, piektdien un svētdien. Savukārt, uz Tallinu airBaltic darbadienās lidos trīs reizes dienā. Tas dos iespēju cilvēkiem no Latvijas un Igaunijas veikt darījuma braucienus, veltot tam tikai dienas vienu daļu. Vasaras sezonā airBaltic uzsāks trīs jaunus lidojumus: 28. martā airBaltic sāks tiešos lidojumus uz Londonu, kas tiks veikti katru dienu, izņemot sestdienas. Pirmais reiss uz Dublinu būs sestdien, 3. aprīlī. Savukārt, sākot no 1. maija lidojumi uz Dublinu būs divas reizes nedēļā – otrdienās un sestdienās. Tāpat no 1. maija airBalticpiedāvās lidojumus uz Milānu trīs reizes nedēļā – otrdien, ceturtdien un sestdien. Patlaban airBaltic ir tiešie lidojumi uz Amsterdamu, Berlīni, Briseli, Hamburgu, Helsinkiem, Kijevu, Kopenhāgenu, Prāgu, Maskavu, Minsku, Oslo, Stokholmu, Tallinu, Varšavu, Viļņu un Vīni. Patlaban airBaltic nodrošina tiešos lidojumus ar divām Boeing 737 – 500, trīs AVRO RJ 70 un sešām Fokker 50 tipa lidmašīnām. Avots: airBaltic

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«airBaltic» paplašina vasaras sezonā lidojumu plānu

Aivars Mackevics [email protected], 21.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šā gada 27. marta līdz 29. oktobrim stāsies spēka airBaltic vasaras sezonas lidojumu saraksts, kurā ir paredzētas izmaiņas lidojumu grafikā, trīs jaunu tiešo lidojumu uzsākšana, kā arī iekšzemes lidojumu atklāšana uz Liepāju. Vasaras sezonā airBaltic no Rīgas kopumā veiks 26 tiešos lidojumus, bet no Viļņas - 11. airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē vasaras sezonas lidojumu saraksta izmaiņas: “Vasaras sezonā airBaltic pasažieri noteikti pamanīs ievērojamas izmaiņas, kas galvenokārt saistītas ar lidojumu skaita pieaugumu, trīs jaunu maršrutu atklāšanu - uz Barselonu, Minheni un Parīzi. Domāju, ka nozīmīgs notikums būs arī airBaltic lidojumu uzsākšana uz Liepāju, kas uztverams kā pilotprojekts iekšzemes gaisa satiksmes attīstībā. Mēs ceram, ka mūsu pasažieri pozitīvi novērtēs visas šīs izmaiņas un tas veicinās aviopasažieru skaita pieaugumu uz un no Latvijas, kā arī uz un no Lietuvas.” Vasaras sezonā galvenās izmaiņas lidojumos no Rīgas būs saistītas ar lidojumu skaita palielināšanu, piemēram, uz Helsinkiem un Tallinu līdz šim veikto divu lidojumu vietā airBaltic vasaras sezonā veiks trīs lidojumus katru darba dienu. airBaltic uz Pēterburgu lidos sešas reizes nedēļā katru dienu, izņemot sestdienas, bet uz Dublinu - piecas reizes nedēļā. Savukārt uz Stambulu airBaltic vasaras sezonā palielina reisu skaitu līdz trīs reisiem nedēļā līdzšinējo divu reisu vietā. Vasaras sezonā airBaltic uzsāks četrus jaunus tiešos lidojumus no Rīgas. Neilgi pirms vasaras sezonas sākuma, 24. martā airBaltic uzsāks tiešos lidojumus uz Barselonu, kas tiks veikti trīs reizes nedēļā. airBaltic sāks tiešos lidojumus uz Minheni, kas tiks veikti četras reizes nedēļā sākot no 27. aprīļa. Pirmais reiss uz Parīzi būs sestdien, 30. aprīlī un tiks veikts trīs reizes nedēļā. Savukārt, aprīlī airBaltic uzsāks pirmo iekšzemes lidojumu uz Liepāju. Sakarā ar AVRO RJ -70 tipa lidmašīnu izņemšanu no airBaltic flotes šī gada 4. martā, vairākos maršrutos AVRO RJ -70 lidmašīnu vietā tiks izmantotas Boeing 737 - 500 tipa lidmašīnas. Turpmāk no Rīgas uz Kijevu, Oslo, Briseli, Stokholmu, Berlīni, Štutgarti un Vīni airBaltic lidos ar Boeing 737 -500 tipa lidmašīnām. Vasaras sezonā, sākot no maija, airBaltic atsāks tiešos lidojumus no Viļņas uz Helsinkiem divas reizes dienā, bet pārtrauks lidojumus uz Ķelni. Tāpat vasaras sezonā airBaltic veiks divus reisus dienā uz Tallinu, bet uz Kopenhāgenu - trīs reisus dienā līdzšinējā viena reisa vietā. Sākot no 16. maija, airBaltic veiks lidojumus no Viļņas uz Dublinu katru dienu, līdzšinējo trīs reisu vietā. Savukārt uz Minheni airBaltic no Viļņas nodrošinās sešus lidojumus nedēļā. Pārējos airBaltic maršrutos gan no Rīgas, gan Viļņas vasaras sezonā nav paredzētas nekādas izmaiņas salīdzinājumā ar ziemas lidojumu sarakstu. Avots: airBaltic

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«airBaltic» mēneša laikā atklāj 7 jaunus maršrutus

Aivars Mackevics [email protected], 12.08.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada augustā un septembrī Latvijas aviosabiedrība airBaltic kopumā atklās septiņus tiešos reisus no aviosabiedrības bāzēm Rīgā un Vilņā. Tādejādi kopš gada sākuma airBaltic būs uzsākusi tiešos lidojumus 16 jaunos maršrutos. airBaltic uzsāk tiešos lidojumus no Rīgas uz Ķelni un Mančestru, bet no Viļņas – uz Helsinkiem, Oslo, Varšavu, Vīni un Tallinu. airBaltic prezidents Bertolts Fliks saka: "Mēs veiksmīgi turpinam īstenot savu stratēģiju, atklājot arvien jaunus tiešos lidojumus un mēneša laikā uzsāksim lidojumus septiņos jaunos maršrutos. Neskatoties uz straujo aviosabiedrības maršruta tīkla paplašināšanu, līdz gada beigām plānojam atvērt vēl vairākus jaunus tiešos lidojumus. Esmu pārleicināts, ka maršrutu tīkla paplašināšana un airBaltic īstenotā cenu politika radīs būtisku pasažieru pieaugumu gan Rīgas, gan Viļņas lidostās." Kā zināms airBaltic 15. augustā uzsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Ķelni. Laikā no 15. augusta līdz 2. septembrim aviosabiedrība veiks četrus reisus nedēļā – pirmdienās, trešdienās, piektdienās un svētdienās. Savukārt jau no 2. septembra, airBaltic uz Ķelni lidos katru dienu, arī otrdienās, ceturtdienās un sestdienās. Sākumā airBaltic lidojumus uz Ķelni veiks ar 70 - vietīgo AVRO RJ70 reaktīvo lidmašīnu. Lidojuma ilgums būs ap 2 stundām un tas ieradīsies Ķelnes lidostā 08:30 no rīta. Tas dod plašas iespējas izmantot airBaltic piedāvājumu sadarbībā ar Deutcshe Bahn un tieši no Ķelnes lidostas par 19 LVL ar vilcienu doties tālāk uz jebkuru galapunktu Vācijā. Vienvirziena aviobiļetes cena būs, sākot no 49 LVL (ar lidostu nodevām). Patlaban airBaltic uz Ķelni lido no Lietuvas galvaspilsētas Viļņas. Lidojumi tiek veikti četras reizes nedēļā - pirmdienās, trešdienās, piektdienās un svētdienās. Savukārt 16. augustā airBaltic uzsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Mančestru. Svarīgi ir tas, ka augustā visas biļetes lidojumos uz Mančestru būs nopērkamas par 49 LVL. Sākotnēji airBaltic veiks tiešos lidojumus uz Mančestru trīs reizes nedēļā – pirmdienās, trešdienās un piektdienās. airBaltic uz Mančestru lidos ar 120 - vietīgo Boeing 737 un lidojuma ilgums būs nepilnas 3 stundas. Jauni tiešie lidojumi no Viļņas Vienlaicīgi ar jaunu maršrutu atklāšanu no Rīgas, 15. augustā airBaltic uzsāks trīs tiešos lidojumus no savas bāzes Viļnā - uz Helsinkiem, Oslo un Varšavu. Savukārt 17. augustā aviosabiedrība no Viļnas veiks pirmo tiešo lidojumu uz Austrijas galvaspilsētu Vīni. Nepilnu mēnesi vēlāk, no 15. septembra, airBaltic ar tiešo lidojumu savienos divas Baltijas valstu galvaspilsētas – Viļņu un Tallinu. Biļešu cenu struktūra lidojumiem no Viļņas tāda pati kā no Rīgas – vienvirziena biļešu cenas sākot no 33 LVL ar lidostu nodevām. Lai nodrošinātu pieaugošo lidojumu skaitu, šonedēļ airBaltic pārvietos uz Viļņas lidostu divas Fokker 50 tipa lidmašīnas. Ar šīm lidmašīnām tiks veikti augustā un septembrī jaunatklātie maršruti. Tādejādi Viļņas lidostā kopumā būs bāzētas trīs airBaltic lidmašīnas – viena Boeing 737 -500 un divas Fokker 50 tipa lidmašīnas. Avots: airBaltic

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas aviokompānija flyLAL ar agresīvu cenu politiku nolēmusi ielauzties Latvijas aviotirgū, tādējādi saasinot konkurenci.

Aviosabiedrība flyLAL-LithuanianAirlines, jau sākot ar 30. martu, uzsāks lidojumus no Rīgas uz Viļņu, tādējādi piedāvājot Latvijas klientiem plašas iespējas caur Viļņas lidostu nokļūt 14 dažādos galamērķos Rietumeiropā, kā arī Maskavā un Kijevā. Lielākā daļa galamērķu tieši pārklājas ar Latvijas aviokompānijas airBaltic reisiem, radot tiešās konkurences apstākļus starp abām aviokompānijām. Abām aviokompānijām jau ir sīvas konkurences apstākļi Viļņas lidostā, kur airBaltic 2006. gadā izspieda Lietuvas nacionālo aviokompāniju no līderpozīcijām. Vēl 2005. gadā Lietuvas aviokompānija pārvadāja 40.4% visu Viļņas lidostas pasažieru, bet airBaltic vien 25%, savukārt jau 2006. gadā attiecība bija 28.7% pret 32.49% par labu airBaltic. 2007. gadā šī starpība pieauga - 36.1% pret 27.6% par labu airBaltic. «Varbūt par ne visiem 100%, bet nosacīti to, protams, varat saukt arī par mūsu atbildes gājienu,» ienākšanu Rīgā komentē flyLAL ārējo sakaru direktors Ļutaurs Tarabrins (Liutauras Tarabrinas).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

flyLAL un airBaltic uz kara takas

Oskars Prikulis, 67084403, 01.10.2008

«Mēs nepametīsim Lietuvas tirgu, tomēr reisu skaits noteikti samazināsies,» reaģējot uz Lietuvas tiesas lēmumu uzlikt arestu airBaltic īpašumiem, uzsver airBaltic prezidents Bertolts Fliks — tuvākajā laikā tikšot slēgta daļa no nerentablajiem Viļņas maršrutiem.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Viļņas apgabaltiesas uzlikto arestu airBaltic īpašumiem, aviokompānija grasās samazināt reisu skaitu Lietuvā, palielinot reisu skaitu Rīgā.

«Mēs nepametīsim Lietuvas tirgu, tomēr reisu skaits noteikti samazināsies,» reaģējot uz Lietuvas tiesas lēmumu uzlikt arestu airBaltic īpašumiem, uzsver airBaltic prezidents Bertolts Fliks — tuvākajā laikā tikšot slēgta daļa no nerentablajiem Viļņas maršrutiem.Pilnībā no Lietuvas tirgus gan airBaltic neaizies un savu bāzi Viļņā neslēgs. «Mēs nepametīsim Lietuvas tirgu, tomēr reisu skaits noteikti samazināsies,» uzsver airBaltic prezidents Bertolts Fliks - tuvākajā laikā tikšot slēgta daļa no nerentablajiem Viļņas maršrutiem. Vienlaikus līdz gada beigām tikšot atklāti pieci jauni reisi no Rīgas uz citiem galamērķiem. Tāpat parādījušās spekulācijas, ka airBaltic turpmāk varētu Lietuvā operēt caur Kauņas lidostu. Šobrīd Lietuvas tirgus ienes ievērojamu daļu no airBaltic ienākumiem - no Viļņas Latvijas aviokompānija apkalpo 20 maršrutus, kamēr no Rīgas 47 maršrutus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic ziemas sezonu uzsāk ar jauniem reisiem un lielāku lidojumu skaitu

, 18.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga - Sākot no šā gada 28. oktobra līdz 2008. gada 29. martam stāsies spēkā airBaltic ziemas sezonas lidojumu saraksts ar diviem jauniem galamērķiem un palielinātu lidojumu skaitu deviņos maršrutos. Ziemas sezonā airBaltic kopumā veiks 37 tiešos lidojumus no Rīgas, 18 no Viļņas, savukārt no Liepājas - 3 tiešos lidojumus.

airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē: "Atklājot jaunus reisus, airBaltic koncentrējas uz tiem tirgiem, kuros ir augsts biznesa un tūrisma ceļojumu potenciāls. Pēc veiksmīgas divu gadu sadarbības pieredzes ar Uzbekistan Airways, mēs to paplašinām, sākot arī savus lidojumus maršrutā Rīga-Taškenta. Tādējādi kopīgi ar partneri piedāvājam lidojumus trīs reizes nedēļā. Oulu ir jau otrais galamērķis, kuru airBaltic atklāj Somijā, un mēs sagaidām, ka, līdzīgi kā ar norvēģiem, būtiski palielināsies arī uz Rīgu ceļojošo somu pasažieru skaits. Mēs arī esam palielinājuši lidojumu skaitu tajos maršrutos, pēc kuriem airBaltic pasažieru pieprasījums ir bijis ļoti augsts."

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skandināvu SAS nolēmis pārdot Latvijas airBaltic

Oskars Prikulis, Db, 15.08.2008

Stratēģija šobrīd aviokompānijai nemainās. Tas arī neietekmēs aviokompānijas izaugsmi,» uzsver airBaltic prezidents Bertolts Fliks, komentējot otra lielākā akcionāra SAS paziņojumu par vēlmi pārdot aviokompānijas akcijas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neizdodoties iegūt kontroli pār Latvijas nacionālo aviokompāniju airBaltic, aviokompānija SAS nolēmusi pārdot savas airBaltic akcijas.

Mēģināja vairākkārt

Skandināvu aviokompānija vairākkārt bija izteikusi vēlmi iegūt savā kontrolē valstij piederošos 52.6% airBaltic akciju, tomēr līdz šim visi airBaltic privatizācijas piedāvājumi tikuši noraidīti, kā arī strikti pret aviokompānijas privatizāciju izteikusies Satiksmes ministrija. Pēdējo reizi tas notika šogad jūnijā, kad valdība nolēma kārtējo reizi nenodot privatizācijai airBaltic akcijas. Tāpat SAS nekādi neizdodas realizēt savu pēdējo trumpi - savulaik izdotās obligācijas, kuras SAS saņēma, aizdodot naudu airBaltic. Realizējot šīs obligācijas, SAS teorētiski varētu tikt pie vēl papildus 12% akciju trīs miljonu latu vērtībā, tomēr, visticamāk, SAS tas tā arī neizdosies, jo pret to kategoriski ir Latvijas puse. «Tas ir strīdīgs jautājums, un katrai pusei ir atšķirīgs skatījums un pamatojums - vai to juridiski drīkst vai nedrīkst darīt,» Db norāda kāda šiem procesiem tuvu stāvoša persona, kas nevēlējās publicēt savu vārdu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Intervija: Lidosta vienosies ar AirBaltic

Egons Mudulis, Līva Melbārzde, 17.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas beidzot vienojušās par izlīguma modeli

To sarunā ar Dienas Biznesu norāda valsts a/s Starptautiskā lidosta «Rīga» valdes priekšsēdētājs Andris Liepiņš, kurš pērnā gada novembrī pārņēma lidostas vadību.

Vai pirmajos darbības mēnešos ir bijuši kādi pārsteigumi, ko pirms nonākšanas amatā negaidījāt?

Nē, lielu pārsteigumu nav. Īpaši kopš 2011. g. beigām, kad biju AirBaltic padomē, ļoti labi zināju, kas notiek lidostā, aviācijā. Pagātnes lietas gan paņem pārāk daudz laika tam, lai veidotu aviācijas stratēģiju kopā ar AirBaltic un Satiksmes ministriju. Ir gan arī lietas, ar ko nebiju rēķinājies, ka jaunajai valdei ar to būs tik daudz jānodarbojas. Piemēram, turpinās Kohēzijas projekts, pirmais perons tiek rekonstruēts operacionāli visgrūtākajā laikā, jo uz prezidentūras pasākumiem būtiski pieaug gan VIP viesu, gan specreisu skaits. Līdz ar to jārisina lidmašīnu stāvvietu un lidostas tehnikas pietiekamības jautājums, lai visus vienā laikā apkalpotu. Būtu loģiski, ja Kohēzijas projekts un pirmais perons būtu bijuši pabeigti 2014. g., lai neievilktos prezidentūrā, vai arī tiktu atlikti uz 2016. g., kas gan nav iespējams struktūrfondu plānošanas dēļ. Grūti saprast, kāpēc piektā kārta tika uzsākta un tad būvniecību bija plānots apturēt. Tagad darām visu, lai piekto kārtu (savienojošā daļa un piestātne) pabeigtu līdz 2017. g. sākumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic zīmola vēsture: no Saab 340 līdz Airbus

Laura Mazbērziņa, 10.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrībai airBaltic šis ir 23. jubilejas gads - uzņēmums tika dibināts 1995. gada 28. augustā, bet 1995. gada 1. oktobrī airBaltic ar Saab 340 lidmašīnu veica pirmo komerciālo lidojumu no Rīgas uz Stokholmu.

AirBaltic darbības pirmsākumos komandā bija 21 darbinieks - daļa uzņēmumā strādā vēl šodien. Pašlaik lidsabiedrības komanda ir izaugusi līdz 1 500 darbiniekiem no 30 pasaules valstīm.

Gluži kā pirms 23 gadiem, arī šodien airBaltic galvenais birojs atrodas starptautiskās lidostas Rīga teritorijā, kas ir arī lidsabiedrības galvenā bāze. 1995. gada oktobrī airBaltic uzsāka lidojumus no Rīgas uz četriem galamērķiem, bet šodien lidsabiedrības maršruta tīklu veido vairāk nekā 70 galamērķi.

Jau 1997. gadā airBaltic sāka paplašināt darbības spektru, uzsākot airBaltic Cargo kravas pārvadājumus. Papildus tam 2010. gadā lidsabiedrība lidostā Rīga atklāja aviācijas apmācību centru airBaltic Training. Pērn airBaltic spēra nākamo soli un atklāja airBaltic Pilotu akadēmiju, kurā iespējams apgūt pilota profesiju un kļūt par airBaltic pilotiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic augustā pārvadā par 42% vairāk pasažieru nekā pērn

, 13.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga - Latvijas aviosabiedrība airBaltic 2007. gada augustā ir pārvadājusi 215 565 pasažierus, kas ir par 42% vairāk nekā tajā pašā periodā iepriekšējā gadā. 2006. gada augustā airBaltic pārvadāja 151 974 pasažierus.

Savukārt 2007. gada astoņos mēnešos airBaltic ir pārvadājusi 1 287 227 pasažierus, kas ir par 39% vairāk nekā 2006. gada attiecīgajā periodā, kad aviosabiedrība pārvadāja 926 749 pasažierus.

Šā gada augustā airBaltic ir veikusi 3 535 lidojumus, kas ir par 26% vairāk, salīdzinot ar to pašu periodu iepriekšējā gadā. 2006. gada augustā airBaltic veica 2 809 lidojumus. Savukārt šā gada astoņos mēnešos aviosabiedrība ir veikusi 23 514 lidojumus, kas ir par 25% vairāk nekā 2006. gada attiecīgajā periodā.

Vietu piepildījums airBaltic lidmašīnās 2007. gada augustā bija 72% - par 2% punktiem vairāk, salīdzinot ar 2006. gada augustu. Šā gada astoņos mēnešos vietu piepildījums airBaltic lidmašīnās bija 64% - par 1% punktu vairāk, nekā 2006. gada attiecīgajā periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic uzsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Romu un Atēnām

, 18.01.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga - Sākot no šā gada 7. aprīļa, Latvijas aviosabiedrība airBaltic uzsāks tiešos lidojumus uz Itālijas galvaspilsētu Romu un Grieķijas galvaspilsētu Atēnām.

airBaltic prezidents Bertolts Fliks saka: "Lidojumi uz Atēnām un Romu piedāvā pasažieriem ērtu nokļūšanu uz vēl divām Eiropas valstu galvaspilsētām un paplašina mūsu maršrutu ģeogrāfiju dienvidu virzienā. Pievienojot airBaltic maršrutu tīklam tādas lielpilsētas kā Atēnas un Roma, turpinam īstenot arī stratēģisko mērķi - veikt arvien vairāk tiešo lidojumu uz pievilcīgiem tūrisma un darījumu galamērķiem Eiropā un ārpus tās."

Sākotnēji airBaltic veiks tiešos lidojumus uz Romu trīs reizes nedēļā - trešdienās, sestdienās un svētdienās. Lidojumus uz Romu airBaltic veiks ar Boeing 737-500 tipa lidmašīnu un lidojuma ilgums būs 3 stundas. Vienvirziena biļešu cenas būs sākot no LVL 29, ieskaitot lidostu nodevas. Savukārt lidojumus uz Atēnām airBaltic veiks divas reizes nedēļā - ceturtdienās un sestdienās, lidojuma ilgums ar Boeing 737-500 tipa lidmašīnu būs 3 stundas un 25 minūtes. Vienvirziena biļešu cenas būs sākot no LVL 49, ieskaitot lidostu nodevas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic aviotirgus globālās krīzes un finansiālo rezultātu dēļ gada laikā zaudējis lielu daļu savas vērtības. Db jau vēstījis, ka airBaltic šogad ieguldījis lielus līdzekļus izaugsmē un jaunu maršrutu atklāšanā, kas vēl nav pilnībā atspoguļojies rezultātos. Netiek gan atklāts, cik lieli bijuši airBaltic ieguldījumi un investīcijas jaunu maršrutu atvēršanā. Pirmajā pusgadā tika atklāti 13 jauni lidojumu maršruti (10 no Rīgas, 3 no Viļņas).

Pēc aptuvenām ekspertu aplēsēm airBaltic vērtība šobrīd ir vien no 10 līdz 25 miljoniem latu, pretstatā 50 līdz 70 miljoniem latu vēl gadu iepriekš. Investīciju bankas Prudentia aprēķini liecina, ka airBaltic vērtība šobrīd lēšama vien 10 miljonu latu apmērā, kamēr gadu iepriekš aviokompānijas vērtība tika novērtēta 70 miljonu latu apjomā. Finanšu konsultāciju uzņēmuma Laika stars eksperts Jānis Pinnis norāda, ka saskaņā ar viņa pārstāvētās kompānijas aprēķiniem airBaltic vērtība varētu būt kritusies uz pusi - no 50 miljoniem latu uz 23 līdz 25 miljoniem latu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievija novembrī nosūtījusi tiesiskās palīdzības lūgumu Latvijai, prasot piedzīt vairāk nekā 20 miljonus eiro no nacionālās lidsabiedrības «airBaltic», liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.

Prasība saistīta ar bijušajam «Latvijas Krājbankas» lielākajam akcionāram Vladimiram Antonovam savulaik piederējušo, nu jau bankrotējušo Krievijas banku «Investbank», kas 2012.gada martā sāka trīs civillietas pret bijušo «airBaltic» akcionāri SIA «Baltijas aviācijas sistēmas» (BAS) un «airBaltic» kā līdzatbildētāju, prasot atmaksāt it kā izsniegto aizdevumu 18,4 miljonu apmērā, procentus un līgumsodu.

Latvijas Tieslietu ministrijā (TM) aģentūrai LETA apstiprināja, ka ministrijas lietvedībā ir saņemti tiesiskās palīdzības lūgumi no Krievijas Tieslietu ministrijas par spriedumu atzīšanu un izpildi Latvijas teritorijā. Lūgumi, kas attiecas uz parādu piedziņu no «airBaltic» un BAS, saņemti šī gada 21.novembrī, taču to saturu TM nevarot komentēt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atsākt lidojumus uz Krieviju un Baltkrieviju pašlaik būtu milzīga kļūda, tāpēc mēs aktīvi meklējam iespējas, kā šos zaudētos tirgus aizstāt ar citiem, norāda Martins Gauss, AS AirBaltic Corporation (airBaltic) valdes priekšsēdētājs.

Pašlaik airBaltic ir pilnībā pārtraucis lidojumus uz Krieviju un Baltkrieviju, kā arī Ukrainu, kas nozīmē, ka Rīgas lidosta ir zaudējusi lielu daļu transfēra pasažieru, atzīmē M.Gauss, uzsverot, ka kara ietekme uz aviācijas nozari ir milzīga. Aviokompānijas visā Eiropā pašlaik cieš milzīgus zaudējumus, taču mēs ceram, ka konflikts drīz atrisināsies un mēs varēsim atkal atsākt lidojumus uz Ukrainu, to esam gatavi darīt kaut rīt, norāda M.Gauss.

Kopš mūsu pēdējās sarunas nav pagājis pat gads, taču pasaule šajā laikā piedzīvojusi neskaitāmus satricinājumus, tajā skaitā Krievijas agresiju Ukrainā. Kā šis notikums kopumā ietekmējis aviokompāniju darbu?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Satiksmes ministrija ir rakstveidā izvirzījusi prasību novērst nesakritību starp reģistrēto un apmaksāto airBaltic pamatkapitālu.

Tas bijis viens no galvenajiem priekšnosacījumiem tam, lai airBaltic akcionāru sapulcē varētu tikt skatīts jautājums par pamatkapitāla palielināšanu, apgalvots lidsabiedrības airBaltic izplatītajā paziņojumā presei.

«[..] lidsabiedrības padarīšana par pirmsvēlēšanu ķīlnieku un ieraušana kampaņā ir izraisījusi uzticības krīzi gan klientu, gan partneru vidū, novedot pie kritiska apgrozāmo līdzekļu trūkuma. Diemžēl absolūti nepieciešamais lēmums par airBaltic pamatkapitāla palielināšanu joprojām nav pieņemts, un jautājuma ļoti lēnā virzība var kļūt liktenīga lidsabiedrībai,» teikts paziņojumā, kuru parakstījis Bertolts Fliks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«airBaltic» uzsāks regulārus tiešos lidojumus uz Barselonu

Aivars Mackevics [email protected], 04.01.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no 2005. gada 24. marta, Latvijas aviosabiedrība airBaltic uzsāks regulārus tiešos lidojumus uz vienu no pasaules atraktīvākajām un ceļotāju mīļākajām atpūtas vietām, otru lielāko pilsētu Spānijā un Katalonijas galvaspilsētu – Barselonu (Gironas lidosta). Tas būs pirmais airBaltic regulārais tiešais reiss no Rīgas uz kādu no lielākajām Vidusjūras pilsētām. "Mēs esam priecīgi, ka šogad pavasarī atklāsim divus lieliskus, jaunus tiešos maršrutus – uz Stambulu un uz Barselonu. Barselona ir unikāla Vidusjūras pilsēta, kas apvieno dažādas kultūras un arhitektūras stilus. Kā temperamentīga Spānijas lielpilsēta Barselona piedāvā ceļotājiem plašas atpūtas iespējas gan piepilsētas pludmalē, gan arī izbaudot krāšņo nakts dzīvi," saka airBaltic prezidents Bertolts Fliks un piebilst, "esmu pārliecināts, ka uzsākot tiešos lidojumus uz ceļotāju apmeklētākajām Eiropas atpūtas vietām, airBaltic dos nozīmīgu ieguldījumu tūrisma attīstībā Latvijā." Sākotnēji airBaltic veiks tiešos lidojumus uz Barselonu trīs reizes nedēļā – otrdienās, ceturtdienās un sestdienās. Šī maršruta biļešu cenu struktūra būs vienvirziena, sākot no 59 LVL (ar lidostu nodevām) vienā virzienā. airBaltic lidojumus uz Barselonu veiks ar Boeing 737 – 500 tipa lidmašīnu un lidojuma ilgums būs 3 stundas un 50 minūtes. Izvērtējot airBaltic maršrutu tīkla attīstību, B. Fliks komentē: "2004. gada laikā airBaltic ir atvērusi kopumā deviņus jaunus tiešos reisus no Rīgas un vienpadsmit – no Viļnas. Tas ir ievērojams skaits. Arī šogad turpināsim attīstīt pasažieru plūsmas maršrutos, kas līdz šim nav bijuši tradicionāli no Rīgas veikto regulāro tiešo lidojumu sarakstā." Tāpat, sākot no 2005. gada 1. marta airBaltic uzsāks tiešos lidojumus arī uz Stambulu Turcijā. Avots: airBaltic

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic lidojumi kļuvuši uz pusi lētāki

, 20.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga. Neskatoties uz kopējo cenu kāpumu Latvijā, pasažieriem ceļojums ar aviokompāniju airBaltic šogad izmaksā vidēji par 50% lētāk nekā pirms pieciem gadiem - 2002. gadā.

airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē: "Mēs priecājamies, ka pretstatā vispārējai cenu pieauguma tendencei Latvijā, airBaltic piedāvā pasažieriem aizvien labākas cenas. Tas liecina, ka aviācija ir viena no nedaudzajām pakalpojumu nozarēm, kas pēdējo gadu laikā būtiski uzlabojusi efektivitātes rādītājus. Neskatoties uz degvielas un algu izmaksu pieaugumu, iesākto cenu samazināšanas politiku turpināsim un zemas aviobiļešu cenas piedāvāsim gan esošajos, gan jaunajos maršrutos."

50% izmaksu ietaupījums pasažieriem noteikts, salīdzinot vidējās aviobiļešu cenas 2002. gadā un 2007 .gadā, aprēķinā ņemot vērā arī inflācijas rādītājus. Šajā pašā periodā degvielas izmaksas, kas veido ievērojamu airBaltic izdevumu daļu, palielinājušās 2,6 reizes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apkopojot 2023. gada nozīmīgākos statistikas datus un notikumus, Latvijas lidsabiedrība airBaltic ziņo, ka 2023. gadā turpinājusies mērķtiecīga uzņēmuma izaugsme un attīstība, kā arī pārspēti vairāki rezultāti, kas sasniegti pirms pandēmijas.

Apskatīti ir dažādi dati, piemēram, pārvadāto pasažieru skaits, veikto lidojumu skaits, galamērķi, flote, kravu pārvadājumi, darbinieki, tehniskie un darbības rezultāti un citi, kas atspoguļo airBaltic veiksmīgo darbību 2023. gadā.

airBaltic prezidents un izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss): “2023. gads bija bagātīgs gads. Aizvadītajos 12 mēnešos esam guvuši vairākus panākumus – mēs ievērojami paplašinājām savu maršrutu tīklu, piedāvājot tiešos lidojumus vairāk nekā 100 maršrutos, kas ir visu laiku augstākais skaits, no mūsu bāzēm Rīgā, Viļņā, Tallinā, Tamperē un tagad sezonāli arī no Grankanārijas. Pārvadāto pasažieru skaits stabili pieauga, pietuvojoties 4,5 miljonu robežai. Turklāt jūlijā pirmo reizi kopš 2019. gada mēs vienā mēnesī apkalpojām vairāk nekā 500 000 pasažieru.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic paziņo 2007. gada pirmā pusgada rezultātus

, 21.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aviosabiedrības airBaltic darbības rezultāti 2007. gada pirmajā pusgadā turpināja uzlaboties abās bāzēs - Rīgā un Viļņā.

2007. gada pirmā pusgada rezultāti

2006.g. pirmais pusgads 2007.g.pirmais pusgads Izmaiņas

Pasažieru skaits 635 tūkstoši 866 tūkstoši +36%

Vietu piepildījums 60.0% 60.3%

Apgrozījums 50.85 m LVL 71.03 m LVL +40%

Operatīvais rezultāts (EBITDAR) 5.87 m LVL 9.22 m LVL +57%

Peļņa pirms nodokļiem (EBT) 0.984 m LVL 0.682 m LVL -31%

Jauni maršruti 12 (8 no Rīgas, 4 no Viļņas) 19 (12 no Rīgas, 2 no Liepājas, 5 no Viļņas) + 7

airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē: "airBaltic ir ievērojami uzlabojušies galvenie rādītāji - palielinājies pasažieru skaits un apgrozījums. Mēs arī turpinājām ieguldīt līdzekļus uzņēmuma attīstībā, atklājām jaunus lidojumu maršrutus un iegādājāmies papildus lidmašīnas, kas pirmajā pusgadā samazināja peļņas daļu, taču otrajā pusgadā sagaidām šī rādītāja uzlabošanos. Sekmīgie pirmā pusgada rezultāti liecina par pieprasījuma palielināšanos tirgū, kā arī veicinās turpmāko uzņēmuma attīstību, ļaus radīt jaunas darba vietas, papildināt aviosabiedrības lidmašīnu floti un paplašināt maršrutu tīklu."

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«airBaltic» lido uz Milānu

Aivars Mackevics [email protected], 29.04.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 1. maijā Latvijas aviosabiedrība airBaltic uzsāks tiešos lidojumus uz vienu no tūristu iecienītākajām pilsētām Itālijā, industrijas centru – Milānu (Malpensa lidostu). Tādējādi airBaltic paplašina savu maršrutu tīklu ar jau deviņpadsmito tiešo reisu un ir pirmā aviosabiedrība, kas nodrošinās regulārus tiešos lidojumus starp Rīgu un Milānu. airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē lēmumu tiešā reisa atklāšanu uz Milānu:" airBaltic atbilstoši saviem solījumiem, īsteno maršruta tīkla paplašināšanu. Ņemot vērā pastāvošo tūrisma tirgus konjunktūru, vēlamies radīt maksimāli izdevīgus ceļojuma maršrutus dienvidu virzienā, kas līdz šim izpalika. Tiešos lidojumus uz Milānu uzsākam tāpēc, ka pētījumi liecina par pietiekami lielu pasažieru plūsmu starp Latviju un Itāliju. Domāju, ka ir tikai saprātīgi, ka airBaltic piedāvā konkurētspējīgu ceļošanas alternatīvu jau pastāvošajam piedāvājumam tirgū," un piebilst, "pēc pasažieru skaita būtiskā pieauguma, kas aprīlī, piemēram, sasniegs pāri par 70%, secinām, ka ceļotāji ir pozitīvi novērtējuši mūsu cenu piedāvājumu, ērtos lidojumu grafikus un plašo maršrutu tīklu. Gan pasažieru statistika, gan arī atzinīgās atsauksmes liecina, ka mūsu pasažieri kopumā ir apmierināti arī ar servisa konceptu, ko airBaltic ieviesa šī gada pavasarī." Sākotnēji airBaltic veiks tiešos lidojumus uz Milānu trīs reizes nedēļā - otrdien, ceturtdien un sestdien. Šī maršruta biļešu cenu struktūra būs vienvirziena tāpat kā vairumam airBaltic maršrutu. Biļešu cenas lidojumiem uz Milānu būs no 49 LVL (ar lidostu nodevām) vienā virzienā. airBaltic lidos uz Milānu ar 120 - vietīgo Boeing 737 tipa lidmašīnu un lidojuma ilgums būs ap 2 stundām un 40 minūtēm. airBaltic biļešu pārdošanas aģentūrai jaunas telpas Biļetes uz airBaltic lidojumiem var iegādāties airBaltic biļešu pārdošanas aģentūrā, kas maijā savas durvis vērs Berga Bazārā, Elizabetes ielā 85a, kā arī biļešu pārdošanas aģentūrā starptautiskajā lidostā “Rīga”, aviosabiedrības interneta lapā http://www.airbaltic.lv/, kā arī ceļojumu aģentūrās. Avots: airBaltic

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas nacionālā lidsabiedrība «airBaltic» nākotnē plāno veidot bāzi Tallinā, lai reisus no Igaunijas galvaspilsētas apkalpotu Igaunijā nolīgti darbinieki.

«airBaltic» vadītājs Martins Gauss Igaunijas sabiedriskajai raidorganizācijai ERR sacījis, ka pašlaik uzņēmumā strādā 33 Igaunijas pilsoņi, bet to skaits palielināsies, jo arvien vairāk cilvēku lido no Igaunijas.

«Nākotnē mēs Igaunijā izveidosim bāzi, no Igaunijas izlidojošos reisus apkalpos Igaunijas komandas. Mums jau ir piloti un stjuarti no Igaunijas. Pieaugot tirgus daļai, mēs pieņemsim darbā arvien vairāk cilvēku no Igaunijas un Lietuvas,» viņš teicis.

Tāpat «airBaltic» vadītājs solījis, ka Latvijas nacionālā lidsabiedrība nesamazinās tiešo reisu skaitu no Tallinas.

«Tallinā mūsu tirgus daļa ir 23%. Un vissvarīgākais ir tas, ka mēs nodrošinām nozīmīgus savienojumus. Ne tikai tiešos reisus no Tallinas, bet arī savienojošos reisus uz 80 galamērķiem caur Rīgu un no turienes uz vairāk nekā 300 galamērķiem visā pasaulē. Šāda veida savienojamība ir mūsu reisu plānošanas pamatā. Mēs varam plānot tiešos reisus kā daļu no lielāka tīkla,» klāstījis Gauss.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

airBaltic pilotus apmācīs simulatorā Rīgā

, 05.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc simulatora atklāšanas Rīgā airBaltic pilotu regulārās apmācības varēs nodrošināt savā bāzes lidostā.

airBaltic piloti ik pa 6 mēnešiem iziet regulāro apmācību programmu, kurā atkārto un atsvaidzina zināšanas, lai varētu profesionāli rīkoties dažādās standarta, nestandarta vai ārkārtas situācijās, piemēram, lidmašīnas dzinēja atteikums, ārkārtas nosēšanās, sarežģīti meteoroloģiskie apstākļi u.c. Pilotiem kā augsta līmeņa profesionāļiem jābūt sagatavotiem dažādām situācijām.

airBaltic prezidents Bertolts Fliks komentē: "Rīgu var uzskatīt par Baltijas aviācijas centru. Tas ir nopietns pamats, lai Latvijas galvaspilsēta kļūtu arī par stratēģiski svarīgu pilotu apmācību centru - tādēļ mēs priecājamies, ka tiek atvērts šāds lidojumu simulators, kas ir nozīmīgs solis ceļā uz šo mērķi."

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Fliks: vakardienas kratīšana bija «totāli lieka»

Ritvars Bīders, 27.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakardienas Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) veiktā kratīšana ar Latvijas nacionālo lidsabiedrību airBaltic saistītajos uzņēmumos bija «totāli lieka», komentējot 26. septembra notikumus, norāda airBaltic prezidents Bertolts Fliks.

«Mani mazliet pārsteidz, ka KNAB veica tādu kratīšanu, un mani pārsteidz, kādus dokumentus viņi apskatījās, jo tie līgumi, ko viņi skatījās, tika auditēti no KPMG, no valdības nolīgtiem konsultantiem... Prudentia. Tādēļ mani nedaudz pārsteidz, ka tos pašus līgumus vēlreiz gribēja skatīt. Ja es nemaldos arī KNAB šie dokumenti jau agrāk bija aizsūtīti, tādēļ man liekas, ka šis patiešām nu gan bija totāli lieki,» intervijā Latvijas Radio sacīja B. Fliks.

Viņš arī norādīja, ka bankas ir garantējušas Baltijas aviācijas sistēmu (BAS) ieguldījumu airBaltic pamatkapitālā. Tas gan vēl esot jāparaksta vienam no airBaltic mazākuma akcionāru patiesajiem labuma guvējiem Andrejam Rudeško.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

airBaltic, publiskojot jauno ziemas lidojumu grafiku, ziņo par uzlabotu lidojumu sarakstu, taču, pētot maršrutus, redzams, ka daļā tuvāko maršrutu airBaltic šoziem lidos mazāk, kamēr straujš kāpums paredzams Maskavas reisiem.

Ziemas sezonā, kas sāksies 28. oktobrī, airBaltic neveiks lidojumus uz Atēnām, Baku, Bari, Kišiņevu, Dublinu, Nicu, Odesu, Oulu, Simferopoli, Taškentu, Umeu un Venēciju. Tāpat jāpiebilst, ka airBaltic šoziem Oulu vairāk nebūs bāzes lidosta. Savulaik Somijas pilsēta Oulu tika izvēlēta, lai veidotu «tiltu uz Arktiku» un airBaltic veica uz turieni 10- 15 tiešos reisus nedēļā. Tāpat airBaltic atteicies no tiešiem lidojumiem no Umea pilsētas, kā arī papildu lidojumiem no Turku un Vāsas, izņemot lidojumus no šīm pilsētām uz Rīgu un atpakaļ. Pēdējā gada laikā airBaltic ir atteicies jau no puses savu kādreizējo Somijas lidojumu galamērķu un šoziem lidos tikai uz Helsinkiem, Lapēnrantu, Turku, Tamperi un Vāsu. Mazāk nekā pērnajā ziemā airBaltic lidos vairākos tuvajos maršrutos - uz Kaļiņingradu 4 reizes nedeļā (bija 7), uz Kauņu - 3 reizes (bija 4), uz Tallinu un Viļņu 28 reizes nedēļā (bija 35). Tāpat mazāk lidojumu šoziem plānots uz Tamperi, Varšavu un Cīrihi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aģentūras pārmet airBaltic par zemām cenām

, 20.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par airBaltic iesniegta sūdzība Konkurences padomē, ka aviokompānija zemākās biļešu cenas piedāvā tikai savā interneta lapā www.airbaltic.lv Sūdzību iesniegusi Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (ALTA).

ALTA Konkurences padomei darījusi zināmus savus iebildumus par to, ka aviokompānijas zemākās cenas pieejamas tikai internetā, airBaltic savās reklāmās aicina biļetes iegādāties tikai internetā un nepiemin iespēju tās pirkt no aģentūrām, iespēja mainīt lidojuma datumus un pasažieru vārdus par relatīvi mazu piemaksu pieejama tikai internetā, tūrisma aģentūras nevar drukāt elektroniskas biļetes, aģentūrām netiek piedāvāti korporatīvo klientu bonusi un atvieglojumi.

Konkurences padome 16.augustā sūdzību noraidīja un izvērtēs aviokompānijas korporatīvo klientu atvieglojumus un to pieejamību aģentūrām.

airBaltic prezidents Bertolts Fliks: "Mēs priecājamies, ka Konkurences padomes atbalsta airBaltic politiku zemākās cenas piedāvāt www.airbaltic.lv , lai pasažieriem sniegtu izdevīgākās ceļojumu iespējas. Esam gandarīti, ka Konkurences padome ir vienisprātis ar mums, ka zemākajām izmaksām par pasažiera vārda un lidojuma maiņu jābūt internetā."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbības apmēriem būtiski sarūkot, par aizvien lielāka darbinieku skaita ataišanu ziņo Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic". “Varam apstiprināt, ka tā ir kolektīvā atlaišana, par kuru jau šobrīd esam ziņojuši Darba likumā noteiktajā kārtībā,” "Dienas Biznesam" apstiprināja uzņēmuma korporatīvās komunikācijas nodaļā.

Uzņēmums uzsācis konsultēšanos arī ar darbinieku pārstāvjiem. Kolektīvā atlaišana attiecas uz 400 darbiniekiem, kopējais darbinieku skaits uzņēmumā ir 1780.

Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) "Dienas Biznesam" apstiprināja, ka 13.martā ir iesniegts uzņēmuma "airBaltic" paziņojums par kolektīvo atlaišanu. NVA uztur kontaktu ar uzņēmuma vadības pārstāvjiem un ir gatava sniegt nepieciešamo atbalstu.

Savukārt finansiālos zaudējumus "airBaltic" atturas prognozēt, norādot: "Šobrīd neviena lidsabiedrība nespēj prognozēt krīzes ilgumu un tās ietekmi, līdz ar to nevar prognozēt arī kopējos zaudējumus".

Ņemot vērā koronavīrusa krīzes attīstību pasaulē un tās radīto ietekmi uz "airBaltic" maršrutu tīklu, uzņēmums pieņēmis lēmumu uz laiku no 2020. gada 29. marta līdz 31. maijam samazināt sēdvietu skaitu vēl par 30% un aktīvo floti līdz 22 lidmašīnām. .

Komentāri

Pievienot komentāru