Jaunākais izdevums

Šā gada 7.oktobrī Smiltenē, sporta kompleksā Teperis, norisināsies sportiskas braukšanas pasākums Cuore Sportivo 2007, kurā Alfa Romeo automašīnu īpašnieki aicina piedalīties jebkuru citu itāļu automašīnu - Fiat, Lancia, Maserati un citu - īpašniekus, Db.lv informēja pasākuma organizatori.

Pasākuma mērķis esot pilnveidot drošas braukšanas iemaņas slēgtā trasē. Tā kā sacensības norisināsies kartinga trasē, braucēju galvenais uzdevums būs uzstādīt pēc iespējas labāku apļa laiku. Automašīnā atrasties atļauts tikai vadītājam un obligāts nosacījums - automašīnai jābūt tehniskā kārtībā.

Izcīņa notiks divās klasēs: dzinēja tilpums līdz 2000 kubikcentrimetriem un dzinēja tilpums no 2001 kubikcentrimetra un turbo dzinēji.

Pasākumu organizē Latvijas Alfa Romeo īpašnieku klubs un atbalsta Alfa Romeo un Fiat automašīnu oficiālais pārstāvis Latvijā Auto Italia.

Sīkāka informācija un reģistrācija pasākumam Alfa Club mājas lapā www.alfaclub.lv vai pa tālruni 29193973.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Alfa Romeo automašīna Alfa Romeo 8C Competizione saņēmusi balvu - Labākais 2008. gada automašīnas dizains (Best Design of the Year), ziņo Scoop.

Lielbritānijas automašīnu žurnāls Auto Express katru gadu izvērtē vairākas automašīnas un apbalvo labāko no tām. Šogad kā labākā tika atzīta Alfa Romeo 8C Competizione.

"Katru gadu izvēlēties skaistāko automašīnu nav viegls uzdevums, tāpēc mēs piesaistījām žurnāla lasītājus, kuri par labāko atzina Alfa Romeo 8C Competizione. Jāatzīst, ka Alfa Romeo 8C Competizione cīņā par titulu konkurentiem neatstāja nekādas cerības," uzsver Auto Express redaktors Deivids Džons (David Johns).

Alfa Romeo 8C Competizione ir aprīkota ar 4.7 litru Maseratti dzinēju, kura jauda sasniedz 450 zirgspēkus un 470 Nm. Auto ir aprīkots ar sešpakāpju robotizēto pārnesumu kārbu un tās virsbūve ir veidota no oglekļšķiedras.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc interneta portāla Autoscout24 lasītāju aptaujas, kurā piedalījās vairāk nekā 250 tūkst. lietotāju par iecienītāko Eiropas auto vairums respondentu ir nosaukuši vācu vidējās klases modeli Opel Insignia.

Tas nozīmē, ka Opel Insignia trofeju krātuvē tas jau būs 26. nozīmīgais apbalvojums. Par automašīnas popularitāti visvairāk liecina sensacionālie pārdošanas apjomi.

Kopumā 2009. gadā ir pārdoti vairāk nekā 150 tūkst. Insignia modeļu, kas ir ievērojami vairāk nekā Opel iepriekš bija cerējis.

Citās nozīmīgākajās nominācijās, piemēram, par labāko kompaktklases modeli visvairāk balsu interneta balsojumā saņēma jaunais Alfa Romeo Mito. Bavārijas autoražotāja BMW pūrā ir divas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas automašīnu ražotājs Fiat pēc 13 gadus ilga pārtraukuma atsāks tirgot Alfa Romeo markas automašīnas ASV, ziņo aģentūra Reuters.

Ja pieprasījums pēc Alfa Romeo automašīnām būs pietiekams, Fiat uzsāks arī trīs citu Alfa Romeo modeļu tirdzniecību ASV.

Fiat arī apsver ideju būvēt Alfa Romeo ražotni Meksikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar auto restaurācijas darbnīcas Riga Master Workshop īpašnieku Māri Bebri

Lelde Petrāne, 24.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Māris Bebris, Riga Master Workshop (RMW) īpašnieks. Riga Master Workshop ir viena no lielākajām klasisko auto darbnīcām Baltijā un Skandināvijā ar teju desmit gadu pieredzi tirgū. Apmēram 85% darba tiek eksportēts – klientu loks ir ļoti plašs, sākot no Krievijas un Rietumeiropas līdz pat Singapūrai un Austrālijai. Papildu restaurācijai RMW piedāvā arī auto uzglabāšanu nesezonā jeb tā dēvēto «ieziemošanu», tāpat arī spēkrata sagatavošanu rallijiem un tehnisko atbalstu to laikā, konsultācijas par iegādi, sertifikāciju utt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Alfa Romeo izaicina citas itāļu automašīnas

, 20.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 7.oktobrī Smiltenē, sporta kompleksā "Teperis", norisināsies sportiskas braukšanas pasākums "Cuore Sportivo 2007", kurā Alfa Romeo automašīnu īpašnieki aicina piedalīties jebkuras citas itāļu automašīnas - Fiat, Lancia, Maserati un citu - īpašniekus.

Pasākuma mērķis ir pilnveidot drošas braukšanas iemaņas slēgtā trasē. Tā kā sacensības norisināsies kartinga trasē, braucēju galvenais uzdevums būs uzstādīt pēc iespējas labāku apļa laiku. Automašīnā atrasties atļauts tikai vadītājam un obligāts nosacījums - automašīnai jābūt tehniskā kārtībā.

Šāda veida pasākums tiek rīkots pirmo reizi un tā ir lieliska iespēja vienuviet satikties visu itāļu automašīnu īpašniekiem un ne tikai salīdzināt savus braucamos, bet arī godīgā cīņā noskaidrot labākos katrā klasē. Izcīņa notiks divās klasēs: dzinēja tilpums līdz 2000 ccm un dzinēja tilpums no 2001 ccm un turbo dzinēji.

Pasākumu organizē Latvijas Alfa Romeo īpašnieku klubs un atbalsta Alfa Romeo un Fiat automašīnu oficiālais pārstāvis Latvijā "Auto Italia".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu autoražotājs Alfa Romeo uz Frankfurti sola nogādāt jauno Alfa Romeo Mito quadrifoglio Verde (zaļā āboliņlapa), kurš aprīkots ar jaunas tehnoloģijas iekšdedzes motoru.

Iespējams, ka modeļa papildinošais apzīmējums apliecina Mito sportiskā modeļa rūpes par apkārtējo vidi, tajā pašā laikā, ne par mata tiesu nezaudējot gaitas īpašības un atlētismu kustībā. Par to ir jāpateicas jaunajam izgudrojumam, proti, Mito ģimenes top modeļa motortelpā atradīsim 1.4 litru 170 ZS jaudīgo motoru ar inovatīvo Multi Air elektrohidraulisko gaisa dzesēšanas sistēmu. Itāļu ražotājs sola, ka jaunais dzinējs vidēji uz 100 nobrauktiem kilometriem tērēs nieka 4.8 litrus degvielas.

Otrs revolucionārais jaunums, ko pirmo reizi izmanto Mito ir adaptīvā balstiekārta ar četriem elektroniski regulējamiem amortizatoriem, kuri strādā tandēmā ar VDC (Vehicle Dynamic Control) stabilitātes sistēmu. Jaunā dzinēja rīcībā tiks nodota arī jauna sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pērn bija iebrucis arī Re&Re būvēts jumts tirdzniecības centrā Alfa

LETA, 26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn oktobrī tirdzniecības centrā Alfa iebruka uzņēmuma Re&Re būvēts jumts 90 kvadrātmetru platībā, apliecināja Linstow pārstāve Evija Ansonska.

Viņa pastāstīja, ka negadījums Alfā pērn notika divos posmos. Vispirms 5. oktobra rītā pirms darba laika vētrā tika norauta tirdzniecības parka fasāde, kā rezultātā naktī uz 6.oktobri iebruka jumts.

«Veikalā strādājošo un klientu informēšana nebija nepieciešama, jo negadījumi notika pēc darba laika,» šī fakta noklusēšanu gada garumā skaidroja Ansonska.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) raidījumā Panorāma sacīja, ka ar šādu faktu šodien uzzinājis no medijiem. Uz tirdzniecības centru Alfa otrdien brauks būvvaldes pārstāvji, lai apsekotu, kas tur notiek un vai konstrukcijas ir drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tradicionālais Latvijas Alfa Romeo īpašnieku salidojums AROMS (Alfa Romeo owners meeting. Summer) šovasar risināsies 8./9.augustā, pulcējot itāļu auto īpašniekus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Somijas, informēja Latvijas Alfa Romeo īpašnieku kluba pārstāvis Lauris Bāliņš.

Šogad pasākums risināsies Ziemeļvidzemē (Valka, Alūksne, Smiltene), kā arī iespējama objektu apmeklēšana Igaunijas teritorijā. Programmā iekļauta tūrisma objektu apskate (pilis, cietokšņi, muzeji, dabas brīnumi), regularitātes rallijs un citi pasākumi.

Pasākuma noslēgumā paredzēta zaļumballe atpūtas kompleksā Jaunsētas Alūksnes ezera krastā.

Papildu informācija un reģistrēšanās pasākumam Alfa Romeo kluba mājaslapā www.alfaclub.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Konkursa nolikums

Projekts «Biznesa eskalators»

, 12.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Projekts Biznesa eskalators, ko organizē tirdzniecības parks Alfa (t/p Alfa) sadarbībā ar laikrakstu Dienas Bizness un portālu www.db.lv, paredzēts kā unikāla iespēja jaunajiem Latvijas uzņēmējiem viena mēneša laikā piesaistīt pircēju uzmanību savai produkcijai un sekmēt tās pārdošanu populārākajā Rīgas tirdzniecības centrā ar lielāko pircēju plūsmu - tirdzniecības parkā Alfa.

Projekta mērķis ir sniegt jaunajiem Latvijas uzņēmējiem praktisku pieredzi tirdzniecībā īpaši labvēlīgos apstākļos, kur izšķirīga ir produkta pievilcība pircēja acīs un prasme to pasniegt. Projekta dalībniekiem tā ir iespēja sekmēt savas produkcijas atpazīstamību un likt pamatus turpmākai uzņēmējdarbības attīstībai. Projekta ietvaros dalībnieki tiekas ar saviem klientiem - produkta gala patērētājiem, saņemot tūlītēju atgriezenisko saikni.

Projekta dalībnieku sniegumam rūpīgi seko t/p Alfa ekspertu komanda, kuras pārstāvji ir pieredzējuši nozares profesionāļi. Projekta dalībnieku piedāvājums tiek vērtēts un analizēts, iesakot labākos risinājumus katram uzņēmējam individuāli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Fiat vadītājs: Alfa Romeo nepārdošu

Lelde Petrāne, 20.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fiat SpA vadītājs Sergio Markione (Sergio Marchionne), noraidot interesi no Volkswagen AG puses, paziņojis, ka Alfa Romeo bizness netiek pārdots, ziņo Bloomberg.

Markione atjaunošot zīmolu pats, izstrādājot jaunus modeļus un atkal ieejot ASV.

Fiat šī zīmola dēļ šobrīd zaudē aptuveni 300 miljonus eiro katru gadu, lēš analītiķis Makss Varburtons. Viņš prognozē, ka Fiat peļņa, ko veicinās Maserati un Ferrari pārdošana, šogad pirms nodokļiem būs 1,77 miljardi eiro.

Markione, kurš saka, ka viņam nepieciešams pārdot 300 tūkstošus Alfa Romeo gadā, lai atgrieztu zīmolu pie peļņas, necer sasniegt šo mērķi līdz 2013.gadam. Alfa Romeo ir ilgtermiņa projekts, akcentējis kāds cits eksperts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nedēļas nogalē atklās rekonstruēto t/p Alfa daļu - pārbūves 1. kārtu T/p Alfa rekonstrukcijā ieguldīts 1,1 miljons eiro

, 16.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē apmeklētājiem durvis vērs t/p Alfa rekonstruētā daļa 6200 m2 platībā. Sešus mēnešus ilgajos rekonstrukcijas darbos t/p Alfa īpašnieks ACTA ieguldīja 1,1 miljonu eiro. Turpmākajos t/p Alfa paplašināšanas darbos, kas noslēgsies 2008. gada nogalē, ACTA ieguldīs vēl 12,7 miljonus eiro.

Evija Majevska, LCM tirdzniecības centru komercdirektore: "Rekonstrukcijas rezultātā esam ieguvuši ne tikai uzlabojuši t/p Alfa veikalu sastāvu, piesaistot jaunus un interesantus zīmolus, bet arī uzlabojuši t/p Alfa vecās daļas iekštelpu dizainu un koplietošanas telpas, pietuvinot tās pārējā ēkas daļā dominējošajam mūsdienīgajam dizainam.

Domāju, ka ar rezultātu varam būt gandarīti. Celtniecības darbus noslēdzām plānotajā termiņā - pirms mācību gada sākuma un lielā iepirkšanās drudža, kad jebkuri celtniecības darbi ir lieks kavēklis. Šonedēļ atveram gan jaunus apģērbu un apavu veikalus, lai vecāki var iegādāties apģērbu pa vasaru izaugušajiem skolas bērniem, gan grāmatas paplašinātajā Jāņa Rozes grāmatnīcā un citas nepieciešamās lietas."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā nedēļas nogalē apmeklētājiem durvis vērs t/p Alfa rekonstruētā daļa 6200 m2 platībā. Sešus mēnešus ilgajos rekonstrukcijas darbos t/p Alfa īpašnieks ACTA ieguldījis 1,1 miljonu eiro, bet jau tuvākajā nākotnē t/p paplašināšanā paredzēts ieguldīt vēl vairāk nekā desmit miljonus eiro.

Turpmākajos t/p Alfa paplašināšanas darbos, kas noslēgsies 2008. gada nogalē, ACTA ieguldīšot vēl 12,7 miljonus eiro.

Linstow Center Management tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska stāstīja: "Rekonstrukcijas rezultātā esam ne tikai uzlabojuši t/p Alfa veikalu sastāvu, piesaistot jaunus un interesantus zīmolus, bet arī uzlabojuši t/p Alfa vecās daļas iekštelpu dizainu un koplietošanas telpas, pietuvinot tās pārējā ēkas daļā dominējošajam mūsdienīgajam dizainam. Celtniecības darbus noslēdzām plānotajā termiņā - pirms mācību gada sākuma un lielā iepirkšanās drudža, kad jebkuri celtniecības darbi ir lieks kavēklis."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes kompānija DAF Trucks sasniegusi vēsturiski lielāko tirgus daļu, uzņēmumam kļūstot par otru lielāko kravas automašīnu zīmolu Eiropā. Uzņēmums būtiski stiprinājis savas pozīcijas arī Baltijas valstīs. Pērn kravas automašīnu ražotājs DAF, kura ražotne atrodas Eindhovenā, nosvinēja 90 gadu jubileju.

Panākumus gūt palīdzējis arī Centrako – oficiālais DAF pārstāvis Lietuvā un Latvijā. Centrako piedāvā visu nepieciešamo kravas automašīnām un piekabēm, pārdod jaunas un lietotas kravas automašīnas, nodrošina garantijas un pēcgarantijas servisu, kā arī, pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar DAF rūpnīcas servisu, piedāvā gan jaunas, gan lietotas oriģinālās rezerves daļas. Tieši Centrako ieguva Zelta balvu 2019 par kravas automašīnu pārdošanas sasniegumiem.

Līderu izvēle

2019. gada pirmajos mēnešos DAF zīmols līdz ar Volvo un Scania stiprinājis savas pozīcijas Latvijas tirgus līderu trijniekā. 2018. gadā Latvijas kravu pārvadātāji papildināja savus autoparkus ar 346 DAF XF 480 FT kravas automašīnām ar pilnu masu, sākot no 16 tonnām, tādējādi zīmola tirgus daļu palielinot līdz 19%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Akropolis Group iegādāto Alfu vadīs Zane Kaktiņa

Db.lv, 01.12.2021

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, kā arī Akropole Rīgā, pabeidzis tirdzniecības centra Alfa iegādi Rīgā.

Latvijas galvaspilsētā bāzētā tirdzniecības centra iegādes darījums tika noslēgts 30. novembrī, iegādājoties 100% kapitāla daļu uzņēmumā SIA Delta Property, kas ir t/c Alfa īpašnieks.

“Iepirkšanās un izklaides centru paplašināšana pandēmijas laikā ir izaicinājums, tāpēc esam gandarīti, ka veiksmīgais darījums Rīgā vēl vairāk nostiprina mūsu vadošās pozīcijas Baltijas valstīs šajā jomā. Alfa ir ļoti spēcīgs un populārs tirdzniecības centrs Rīgā, kas šogad svin savu 20 gadu jubileju,” stāsta Manfredas Dargužis (Manfredas Dargužis), Akropolis Group izpilddirektors.

Pārmaiņas tiks īstenotas arī tirdzniecības centra Alfa pārvaldībā – par t/c vadītāju ir iecelta Zane Kaktiņa, kura divus iepriekšējos gadus ir bijusi Akropole Rīga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojuma pieredzes stāsts: Itālija ir kontrastu zeme

Armanda Vilcāne, 30.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālija savā ziņā vienmēr ir bijis mans sapņu galamērķis, kas pārsteidz ne tikai ar fantastiskām dabas ainavām un kulināriju, bet arī ar dažādību. Mērojot vien dažus desmitus kilometru, iespējams baudīt gan modes un stila metropoles krāšņumu, gan klusas kalnu pilsētiņas burvību.

Uz Itāliju četru cilvēku sastāvā devāmies decembra sākumā. Aviobiļetes, kas tika iegādātas jau septembrī, vienam cilvēkam abos virzienos izmaksāja aptuveni 60 eiro - kādam biļeti paveicās nopirkt nedaudz lētāk, kādam - dārgāk, taču kopumā lidojuma izmaksas bija ļoti zemas. Izmantojot Ryanair piedāvāto iespēju, izvēlējāmies lidot uz Bergamo lidostu, kas atrodas aptuveni 50km attālumā no Milānas.

Jau sākotnēji sapratām, ka vēlamies Itāliju apceļot ar auto, tāpēc apmēram divas nedēļas pirms ceļojuma Rentalcars.com rezervējām automašīnu, kuru uzņēmums piedāvāja saņemt turpat Bergamo lidostā. Izvēloties pilno apdrošināšanu, auto noma sešām dienām izmaksāja 176 eiro. Tāpat tikām brīdināti, ka uz vietas būs nepieciešams iemaksāt 90 eiro lielu drošības naudu. Jāpiebilst, ka auto vadītājam, kurš vēl nav sasniedzis 26 gadu vecumu, šīs izmaksas, ņemot vērā auto nomu mājaslapās pieejamo informāciju, būs krietni dārgākas. Lai gan tieši pateicoties automašīnai, īsā laikā izdevās iepazīt Itāliju no tādām šķautnēm, kas, ceļojot citādi, iespējams, paliktu nepamanītas, nevar noliegt, ka auto esamība brīžiem sagādāja arī liekas galvassāpes. Pirmās raizes sākās jau tajā brīdī, kad Latvijā apjautām, ka Rentalcars.com šajā gadījumā darbojas tikai kā starpnieks un patiesais nomas pakalpojuma sniedzējs ir uzņēmums Budget, kura reitings atsevišķās interneta vietnēs bija noslīdējis pat zem vienas zvaigznes. Saprotot, ka rezervāciju atcelt nav iespējams un nauda jau ir samaksāta, atlika vien cerēt, ka viss būs labi. Nedaudz paskrienot uz priekšu, jāatzīst, ka tik gludi gan viss negāja - jau otrajā dienā mūsu mašīna stāvvietā tika apskādēta un daļa iemaksātās drošības naudas beigās netika atgriezta. Interesanti, ka pāris desmiti eiro tika ieturēti nevis par nelielo skādi, bet gan tāpēc, ka auto it kā atgriezts ar nepilnu bāku, kas gan gluži neatbilda taisnībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Motosporta federācijas Motošosejas komisijas ilggadējais vadītājs, SIA Laneks Riepu centra direktors Tāls Meļķis autosporta profesionāļu un entuziastu aprindās esot labi zināms ar mīlestību pret itāļu automašīnām un neparastu hobiju - automodeļu sacensību rīkošanu, raksta laikraksts Diena.

Sapratu, ka savā mūžā naudas un laika trūkuma dēļ nepaspēšu izsapņot visus auto sapņus, atzinis T. Meļķis. Tāpēc viņš nolēmis sapņus realizēt samazinātā mērogā un pēdējo adu laikā sadarbībā ar Latvijas Alfa Romeo īpašnieku klubu izveidojis auto modelīšu jeb Slotcar čempionātu.

Ņemot vērā, ka šis čempionāts notiek Latvijas Alfa Romeo kluba paspārnē, sacensībās piedalās tikai un vienīgi itāļu auto modeļi. «Šobrīd manā kolekcijā ir tikai itāļu auto Slotcar modeļi. Lieliska ir iespēja izpausties, būvējot un pilnveidojot savu auto parku. Vajadzīgs vienīgi rakstāmgalds un smalkmehāniķa instrumenti. Ir patīkami vērot savu miniatūro auto parku, kas jau sāk pieņemt to kvalitāti un apjomu, kādu es izvēlētos reālajā dzīvē, ja vien būtu Brunejas sultāns,» smejoties sacījis auto eksperts un piebildis: «Galu galā, es varu par izveidot Ferrari pēc individuāla pasūtījuma. Pagaidām tas ir vispieejamākais veids, kā iegūt braucošas unikālu auto kopijas.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka no 2010. gada itāļu koncerns Fiat mēģinās atkārtoti iekarot ASV tirgu, vēsta Automotive News Europe.

Šādu iespēju Fiat paver nodibinātā alianse ar amerikāņu autobūvētāju Chrysler, kura paredz atsevišķu itāļu kompānijas modeļu, piemēram, Fiat 500 un Alfa Romeo 940 (Eiropā to pazīstam ar nosaukumu Alfa Romeo 147) ražošanas sākumu Chrysler rūpnīcās Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā, savukārt amerikāņi varēs izmantot Fiat platformas savu modeļu izstrādē, kā arī saņems pieeju itāļu izstrādātajiem mazlitrāžas benzīna un dīzeļdzinējiem.

Paredzams, ka Ziemeļamerikas tirgus iekarošanai Fiat izmantos Chrysler- Jeep-Dodge dīlercentru tīklu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Papildināta ar foto- Latvijā restaurēts vairāk nekā pusmiljonu eiro vērts Alfa Romeo

Dienas Bizness, 27.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riga Master Workshop restaurēta vairāk nekā pusmiljonu eiro vērta, vēsturiska 1943. gada automašīna – Alfa Romeo 6C2500 Sport Pininfarina. Savulaik saražoti vien 100 šādu auto, informē auto restauratori Riga Master Workshop.

Pēc pilnīgas auto restaurācijas, kas ilgusi vairāk nekā divus gadus, tā vērtība ir desmitkāršojusies, jo 2006. gadā esošais īpašnieks vēsturisko spēkratu tiešsaistes izsoļu portālā eBay iegādājās vien par 37 tūkstošiem eiro.

«Tieši šī Alfa Romeo 6C2500 Sport Pininfarina 1996. gadā gluži nejauši tika atrasta šķūnī, Beverlihilzā, ASV pie kāda precēta pāra, kuri šo auto bija izmantojuši 50. un 60.gados pārvietojoties pa Holivudas bulvāriem. Kopumā visos šajos gados auto bija veicis vien 33 360 km,» norāda Riga Master Workshop pārstāvji.

Alfa Romeo 6C2500 Sport ir viens no sava laika dārgākajiem automobiļiem un to atļauties varēja tikai ļoti turīgi ļaudis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Akropolis Group”, kura īpašumā un pārvaldībā ir divi tirdzniecības centri Rīgā – “Alfa” un “Akropole”, ir nolēmis paplašināt sava zīmola “Akropole” izmantošanu.

Šī gada pavasarī tirdzniecības centrs "Alfa" mainīs nosaukumu uz "Akropole Alfa", savukārt "Akropole" kļūs par "Akropole Rīga".

Akropolis Group saņem beznosacījumu atļauju Alfas iegādei 

Akropolis Group, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus Akropolis Viļņā, Klaipēdā un...

"Gaidāmā vienota zīmola ieviešana abiem tirdzniecības centriem apliecina, ka “Akropolis Group” uzskata Latviju par nozīmīgu tirgu un mēs esam pārliecināti par tā nākotnes potenciālu. Neskatoties uz pandēmijas radītiem izaicinājumiem, mēs ticam tirgus izaugsmei un esam izvirzījuši ambiciozu mērķi, lai Akropole kļūtu par izteiktu tirgus līderi. Strādājot ar vienotu zīmolu, mūsdienīgu pieeju un uz klientu orientētām vērtībām, mēs īstenosim savu labo praksi un uzkrātās zināšanas, inovācijas un visaugstākos darbības standartus," saka “Akropolis Group” izpilddirektors Manfredas Dargužis.

Rimi Latvia nav notikušas pārrunas ar jaunajiem Alfas īpašniekiem 

Mazumtirgotājam SIA "Rimi Latvia" nav bijušas pārrunas ar tirdzniecības centra "Alfa" jaunajiem...

Nosaukumu maiņa un vienotā zīmola ieviešana neietekmēs abu centru ikdienas darbību – tirdzniecības centru darba laiks, veikalu un pakalpojumu klāsts, apkalpošanas un epidemioloģiskās drošības standarti paliks nemainīgi. Vienlaikus nosaukuma maiņa ieviesīs izmaiņas “Alfa” zīmola vizuālajā identitātē un komunikācijas materiālos, kā arī paredz jaunās vienotās mājaslapas izstrādi. Tāpat tiks paplašināta pašreizējā "Akropole" dāvanu karšu programma – dāvanu kartes varēs iegādāties un izmantot abos iepirkšanās centros. Šo iespēju plānots ieviest līdz ar iepirkšanās centru nosaukumu maiņu.

"Tas ir nozīmīgs solis – darbojoties zem vienota zīmola, tiks stiprināta abu iepirkšanās centru konkurētspēja, kas palīdzēs ātrāk un efektīvāk ieviest inovatīvākus un klientiem pievilcīgākus piedāvājumus. Par “Akropole Alfa” mērķi esam noteikuši turpmāko izaugsmi un sevi redzam kā vēl ērtāku un mūsdienīgāku iepirkšanās un izklaides vietu,” uzsver tirdzniecības centra “Alfa” vadītāja Zane Kaktiņa.

TOP 10 nekustamā īpašuma investīciju darījumi Latvijā  

Investīcijas desmit lielākajos nekustamā īpašuma darījumos Latvijā 2021. gadā sasniedza 576 miljonus...

Jau pavasara sākumā “Alfa” un “Akropole” vārdi tiks mainīti uz “Akropole Alfa” un “Akropole Rīga”. Jaunā izkārtne “Akropole Alfa” drīzumā rotās tirdzniecības centra fasādi, tāpat jaunie tirdzniecības centru nosaukumi tiks izmantoti sociālajos tīklos un citos komunikācijas materiālos.

Plānots, ka vienota zīmola ieviešanas process pilnībā noslēgsies šī gada pavasarī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.

Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.

2023. gads ir aizvadīts. Audi un Volkswagen ir vienas no iecienītākajām automašīnām pircēju izvēlē – kā veicies ar šo marku pārdošanu?

Kopumā gads aizvadīts veiksmīgāk, nekā plānots. Mūsu biznesa rezultāti par 2023. gadu rāda, ka Baltijā kopumā lietotu auto segmentā tika pārdots par 26% vairāk auto nekā 2022. gadā. Savukārt vislielākā izaugsme piedzīvota elektroauto segmentā, kas Baltijā pērn pieauga par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tikmēr jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bija stabili, saglabājoties 2022. gada līmenī, par spīti satricinājumiem ekonomikā, ko nesuši aizvadītie gadi. Pērnā gada sākumā novērojām jaunu auto tirgus atveseļošanos, un to pamatā ietekmēja iedzīvotāju finansiālās konfidences uzlabošanās, kas, jāatzīst, bija netipiski inflācijas rādītājiem, kā arī vajadzība pēc personīgās mobilitātes, kas aizvien ir daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā. Ietekmi jūtam arī šogad. Proti, inflācijas drudzis ir pārvarēts, un cilvēki nākotni sāk vērtēt, balstoties uz prognozējamākiem apstākļiem, kas arī dod iespēju skaidrāk paredzēt personīgās investīciju iespējas. Aizvadītajā gadā būtiski auga pieprasījums pēc lietotiem auto ar nepieredzētu uzrāvienu oktobrī, kad apgrozījums lietoto auto segmentā auga par 87%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Latvija var!

Latvija Var! Viss atkarīgs no pašas

Jana Gavare 67084450, 25.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Magdalēna Treija dara to, kas viņai patīk, — dzīvo Itālijā un rada skaistas kleitas.

Jaunajai modes dizainerei Romā ir savs uzņēmums — LM Studio, kas nodarbojas ar modes dizainu, ražošanu, stila un iepirkšanās konsultācijām, kā arī interjera dizainu. Šobrīd Magdalēnas Treijas klientūra galvenokārt nāk no šovbiznesa aprindām — tās ir televīzijas raidījumu vadītājas un aktrises.

Tērpos sievišķība

Sadarbība ar televīziju sākās pēc konkursa Moda Movie 2006. gadā, kur Magdalēna ieguva otro vietu. Uzreiz pēc tam tika saņemti dažādi piedāvājumi, gan stažēties, gan piedalīties šovos. Tad arī notikusi iepazīšanās ar CP produzioni pārstāvjiem no Milānas, kas veido raidījumus dažādiem televīzijas kanāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

FOTO, VIDEO: Latviešus kārdina ar itāļu ēdieniem

Ilze Žaime, 16.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sigita un Saverio Bianki ir mājražotāji, kas nodarbojas ar itāļu virtuves popularizēšanu Latvijā. Viņu radītais zīmols Lazanjas Republika ir stāsts par mīlestību pret ēdienu un dalīšanos tajā.

Bianki ģimene mājražotāju statusu ieguva 2015.gadā un pirmo reizi pašu gatavotos itāļu ēdienus piedāvāja Ziemassvētku tirdziņā Doma laukumā. Tagad viņi gan piedāvā ēdienu tirdziņos un festivālos, gan izpilda pasūtījumus - nodrošina ēdināšanas pakalpojumus korporatīviem un privātiem pasākumiem. Vasarā katru nedēļu viņi viesojas citā pilsētā, kur itāļu ēdienus pasniedz Street Food ietvarā - gards ēdiens uz ielas, nevis restorānā.

Abi pavāri satikās Pizā, Itālijā, kur studēja sabiedriskās attiecības. Saverio Bianki bija vienīgais grupā, kas mācēja sarunāties angļu valodā, tādēļ abi ātri vien kļuva par draugiem. Jau studiju laikā abi guva pieredzi profesionālā pavārmākslā: Sigita strādāja picērijā un Saverio Bianki - savu draugu restorānā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Dacia - zīmols uz viļņa

, 19.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

" 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi ir būtiski palielinājušies - 47 valstīs pārdotas vairāk kā 110 000 automašīnas;

" Paplašinot piedāvājumu klāstu ar Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van, Dacia zīmols arvien lielāku popularitāti izkarojis Rietumeiropā;

" 2007.gadā Pitesti rūpnīca Rumānijā un Casablanca rūpnīca Marokā palielināja ražošanas apjomu, lai apmierinātu arvien pieaugošo pieprasījumu.

Pārdošanas apjoms turpina pieaugt

Dacia pārdošanas apjoms strauji turpināja pieaugt pēc Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van laišanas apgrozībā 2007.gada sākumā. Jūnija beigās no kopēja Dacia pārdošanas apjoma 60% sastādīja Logan (pārdotas 74 928 automašīnas 47 valstīs), 35% - Logan MCV (32 943 automašīnas 29 valstīs) un 5% - Logan Van (3849 automašīnas Rumānijā un Bulgārijā). Straujākais pārdošanas apjoma pieaugums - 63,3% - vērojams Rietumeiropā, kur pārdotas 32 889 automašīnas. Dacia zīmolam šobrīd pieder 1,38% no pasažieru automašīnu tirgus Francijā (pārdotas aptuveni 15 000 automašīnas) un, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, tas ir par 30,8% vairāk. Līdzīga situācija vērojama arī Vācijā - 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi, salīdzinot ar to pašu periodu 2006.gadā, ir trīskāršojušies. Sevišķi strauju pārdošanas apjoma pieaugumu nodrošināja Dacia Logan MCV, kas tirgū parādījās 2007.gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada 3.oktobrī uzsāktie paplašināšanas darbi t/c Alfa strauji tuvojas beigām un jau 5.septembrī tiks atklāta jaunā piebūve.

«Pēc divu gadu intensīvas būvniecības t/c Alfa ir gatava atgūt lielākā Latvijas tirdzniecības centra titulu. Tādēļ ar gandarījumu varu pavēstīt, ka jaunā Alfa durvis vērs jau šī gada 5. septembrī,» skaidro Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds. «Esam tiešām pateicīgi gan mūsu apmeklētājiem, gan nomniekiem un sadarbības partneriem par pacietību. Tomēr varu apgalvot – tas ir bijis tā vērts, jo tagad piedāvāsim ne tikai plašāko modes preču zīmolu klāstu vienuviet, bet spēsim nodrošināt mūsu apmeklētājiem arī plašu restorānu zonu, sporta zāli un arī unikālu bērnu izklaižu zonu.»

Jau ziņots, ka projekta kopējās investīcijas sasniedza 55 miljonus eiro un tā ietvaros tirdzniecības centrs paplašināts par 30 000 m2. Līdz ar to nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250. Šobrīd iznomātas 95% tirdzniecības platību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā liecina pašmāju auto aizsardzības sistēmu uzstādītāja Autonams veiktie aprēķini, Latvijā šogad nozagti transportlīdzekļi aptuveni 5,7 miljonu eiro vērtībā. Pērn visa gada garumā tika nozagtas automašīnas par aptuveni 11 miljonu latu, Db.lv informēja SIA Autonams pārdošanas daļas vadītājs, valdes loceklis Edvīns Panders.

Saskaņā ar Autonams un LR Iekšlietu ministrijas datiem šī gada pirmajos septiņos mēnešos Latvijā kopumā nozagti 820 vieglie transportlīdzekļi. Zagļu vērtējumā vēl joprojām populārākās automašīnu markas ir VW un AUDI. Arvien biežāk tiek zagti jauni transportlīdzekļi, no kuriem šogad absolūtais līderis ir BMW X5.

Ja pērn visvairāk tika zagtas trīspadsmit līdz piecpadsmit gadus vecas automašīnas, tad šogad autozagļi pievērsušies nedaudz jaunākām mašīnām - pārsvarā 1998. un 1999. gada izlaiduma.

Edvīns Panders, Autonams pārdošanas daļas vadītājs: "Statistika liecina, ka tiek zagtas arvien vairāk tādas automašīnas, kuru vērtība pārsniedz 30 un 40 tūkstošus eiro. Šogad septiņos mēnešos ir nozagtas jau divdesmit divas 2006. un 2007.gada izlaiduma automašīnas. Līdz ar to zaudējumi īpašniekam un apdrošinātājiem kļūst ievērojami lielāki."

Komentāri

Pievienot komentāru